Vitavie
Wie is Vitavie?
Fit in het leven, daar draait het bij Vitavie om. Daarom heeft Vitavie een assortiment van unieke producten samengesteld die ervoor zorgen dat je fit door het leven gaat.

Wij willen je graag helpen om gezond te leven en dit te onderhouden. Zo kan het zijn dat jij een goede conditie wilt houden om zo de dagelijkse strubbelingen goed te kunnen verwerken of omdat je de stress van tegenwoordig beter een plek kunt geven. Anderen willen juist goed presteren op school, het werk of thuis.
De gezondheidsproducten van Vitavie zijn van hoogwaardige kwaliteit, puur natuur en hebben een snelle werking.
Levertraan, Voedingssupplementen
Filter 244 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 243 met beschrijving

• JOSE CARLOS M. FERNANDES
    Geverifieerde klant van Vitavie

Serviço de compra eficaz com entrega rápida. Todos os procedimentos e faturação correspondem ao esperado. Parabéns.

• E
    Geverifieerde klant van Vitavie

Gekocht voor Mama. Mooie prijzen en ook een snelle service heb gekregen. Heel tevreden ermee.

• Hoe beoordeel je Vitavie?

• Danielle
    Geverifieerde klant van Vitavie

Ik heb hier een bestelling geplaatst, maar door autoaanvullen stond het adres verkeerd ingevuld. Hierna belde ik meteen het bedrijf en de fout was ondertussen al gesignaleerd en al goed gezet door het systeem. Superservice en snelle levering, goede aanbieding als je er meerdere besteld. Bedankt!

• Alexander
    Geverifieerde klant van Vitavie

Snelle levering en uitstekend product.

• Ján
    Geverifieerde klant van Vitavie

skvely liek pre manzelku,ktora ma smrtelnu nevyliecitelnu nemoc,ale pomaha jej,aby hlava fungovala aspon ako tak...

• Pezzetti Cristina

Tutto ok.

• Hilde de Visser

Snelle levering!

• Peter-Reinhilde Roggeman-Van Damme
    Geverifieerde klant van Vitavie

Interessante promo bij aankoop grotere hoeveelheid, snelle levering, product volgens verwachting

• W Hoogenhout

Ga zo door!!!!

• Jarosław Imosa
    Geverifieerde klant van Vitavie

Tijd was heel belangrijk voor mij. Het aankoop- en verzendproces was erg snel. Ik zal het winkelen op deze site zeker aanbevelen.