Vivi Oggi
Het Toscaanse gevoel bij jou thuis
Vakantie in Toscane.. wie dit al eens heeft mogen ervaren weet wat een geluksgevoel dit met zich meebrengt. Prachtig lang gedekte tafels met unieke serviezen in fijne kleine osteria's. Families die genieten van het moment van samen zijn. Het leven vliegt voorbij en daarom zijn juist deze momenten zo waardevol.

Vivi Oggi staat voor Leef Vandaag

Haal zelf het Toscaanse vakantiegevoel in huis met het schitterende servies van Vivi Oggi.
9,7
Filter 214 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 136 met beschrijving

• Chris Monteyne
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

De tassen vallen veel te groot uit en de kleur is minder fel dan op de foto. In de vaatwas blijft het water op de tas liggen

• Erik Bakker
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Mijn product kan ik niet beoordelen omdat het in een andere woonplaats is bezorgd dan waar ik woon, men zou het uitzoeken maar ik hoor nog steeds niks.

• Hoe beoordeel je Vivi Oggi?

• Hester
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Prima! Mooi ingepakt ontvangen en van goede kwaliteit!

• Bernadette Lenders

Mooie handtas zoals
    Op website mooi ingepakt en netjes geleverd

• Wilma
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Een prachtig servies van mooie kwaliteit. Er wordt veel zorg besteedt aan de verpakking. Snelle levering en de webshop is heel gebruikersvriendelijk.Kortom, echt een aanrader om te bestellen bij Vivi Oggi.

• G.E. Bil
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Mooie kwaliteit en zeer goed verpakt voor de verzending!

• Monique ten Napel

Top service 👍🏻😇

• Joke Govers

Snelle verzending,super mooie mokken
    Geweldige kleuren.

• Jeanet den Haan
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Mooie prijzen en goede service. Ik had een opmerking over de kwaliteit. Direct, zonder aarzelen, klacht erkent en nieuw exemplaar opgestuurd. Top!!!

• Eddy Vansimpsen
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Ze hebben gedaan wat ze beloofd hadden nm de woensdag voor kerstmis besteld en de vrijdag geleverd. Bedankt Vivi Oggi.

• Maayke
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Onlangs soepkommen besteld in de oranje kleur. Ze zien er erg mooi uit. Op de foto's zien ze er in míjn beleving iets meer glimmend uit en is de kleur ook iets feller dan in werkelijkheid . De kleur van de schotel op de 5e foto komt wel goed overeen. En ze waren bijzonder goed en feestelijk ingepakt en snel geleverd. Zeker een aanrader.

• G.J.M. Choukroun
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Goede service, heel mooi ingepakt

• Annelies
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Wat n mooi pakket! Zeer attent het kaartje met de reuk kerstbal! En zeer tevreden over het servies. Mijn volgende bestelling volgt snel!! Mooie feestdagen allemaal en een goed Nieuwjaar gewenst!!

• Peter van Hemmen

Goede webshop. Heel goed verpakt

• Rosi
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Top service! Vlugge, netjes en veilig ingepakte levering. De kleuren zijn supermooi, en de kwaliteit is perfect. Veel succes nog, proficiat! 🍀

• Ton
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Mooi en degelijk product. Als cadeau snel geleverd! Blij mee! Vivi Oggi!

• Robert Schaaf
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Goede service, snel geleverd, mooie producten

• Marinus Pranger
    Geverifieerde klant van Vivi Oggi

Prachtige kopjes en schoteltjes. Echt geweldig leuk. En keurig verpakt om beschadigingen tegen te gaan. Alles kwam daardoor perfect en onbeschadigd aan. Van harte aanbevolen.

• Fred

Snelle levering.
    Degelijke verpakking voor het kwetsbare serviesgoed.

• Agnes Geertsema
    Review voor Vivi Oggi

De zon gaat schijnen, zodra je dit servies in je kast ziet staan! Wat een vrolijk geheel. Prachtige kleuren, mooie afwerking en goede kwaliteit. Levering was supersnel. Wij zijn fan!!