Vliegen-gordijn.nl

Vliegen-gordijn.nl

Vliegen-gordijn.nl is dé webshop voor vliegengordijnen, deurgordijnen en horgordijnen. Alle soorten, alle kleuren en alle materialen; met een van de grootste assortimenten van Nederland hebben wij voor iedere deur een passende oplossing in huis.
8,5

• J.T. Batstra
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

goede vliegen gordijnen; precies,die ik graag wilde hebben. Hart-elijke bedankt...

• Hendrik Sikken
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Snelle bezorging en goede verpakking

• Hoe beoordeel je Vliegen-gordijn.nl?

• samantha bocqué

perfecte en correcte levering

• Walter Saenen

Snel, veilig ingepakt en snelle levering. Perfect gedaan. Groetjes

• Noor Houtakkers

Goede service! En snel.

• Marjan van der zwan
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Heel snel en hele mooie kwaliteit voor een goede prijs super

• Els Van der Donck
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Ik heb een sier vliegengordijn gekocht. Snelle levering en netjes bezorgt.

• Annemieke Spiering
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Snel geleverd. Past precies! Heel blij mee!

• M.P. Haren
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Uistekende service's na verkeerde vliegengordijn te hebben ontvangen werd er de juiste kostenloos toe gestuurd

• G. Nijhof
    Geverifieerde klant van Vliegen-gordijn.nl

Er staan geen aanwijzingen bij hoe om te gaan met de nadelen van dit product. Het is googlen en googlen en dan kom je erachter dat je eigenlijk een kwalitatief slecht product hebt aangeschaft. Heen er 4 besteld. 1 aangeleverd in de verkeerde maat. Strengen blijven aan elkaar kleven waardoor er ‘gaten’ ontstaan. Zeer ontevreden over dit product en de service.

Antwoord van Vliegen-gordijn.nl

Beste mevrouw Nijhof,
    Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze deurgordijnen. Aangezien het om een artikel gaat wat van PVC gemaakt is klopt het dat de dragen aan elkaar kunnen plakken. Dit kan komen doordat de draden statisch aan elkaar vast kleven of omdat er een plaklaagje op de draden zit. Dit is simpel te verhelpen door met een sopje de draden af te nemen.
    Mocht het probleem nog niet verholpen zijn raad ik u aan om even contact op te nemen via klantenservice@vliegen-gordijn.nl.

Team Vliegen-gordijn.nl