Vliegtuigplank.nl

Vliegtuigplank.nl

Een eyecatcher aan de muur van je babykamer, van je overkapping of welke andere ruimte dan ook? Ga naar www.vliegtuigplank.nl. Deze dubbeldekker-vliegtuigen kunnen dienen als wandplank, fotoplank of accessoireplank. Verkrijgbaar in vele soorten / maten / kleuren.
Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Jeffrey & Esther
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Zeer mooi product; secuur afgewerkt. Helemaal samengesteld naar eigen wens. Snelle levering en persoonlijk en snel contact via email. Bezorging in goede robuuste verpakking. Helemaal compleet en simpel om vliegtuigplank op te hangen. Kortom een zeer enthousiaste en persoonlijke eigenaar van de webwinkel. Top product waar wij heel erg blij van worden.

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Hoi Jeffrey en Esther!Dankjulliewel voor jullie geweldige review!

• Douwe
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Dit is niet zomaar een ‘plankje aan de muur’, maar een waar kunstwerk. De plank is mooi afgewerkt en helemaal in de kleur naar wens zodat hij mooi in de kinderkamer past. Ook al het bezoek die de slaapkamer van onze oudste bekijken vinden het een mooie decoratie! Dit is echt zo’n ding waarvan je denkt 'dat had ik veel eerder moeten doen!'

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je geweldige review Douwe! :)

• Hoe beoordeel je Vliegtuigplank.nl?

• Cindy
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Wat een topservice zeg! Ik had een paar vragen. Deze gestuurd via de what’s app en vrijwel meteen werd deze beantwoord. Ik ben super goed geholpen, waarna ik een vliegtuigplank en wolkjes heb besteld. Voor het opsturen kreeg ik nog een foto of ik tevreden was met het resultaat. En dat was ik. En wat een super gave plank is het geworden. Hij was ook super snel in huis. Mocht je nog twijfelen om een plank te bestellen. Twijfel maar niet! Gewoon doen!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review Cindy!!

• Elise
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Prachtig product en geweldige service

Dankjewel Elize!

• Sharon
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Mooi product en goede service!

Dankjewel Sharon! 😊

• Claudia
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Ik heb een prachtige vliegtuigplank voor in mijn reisbureau besteld. Helemaal aangepast naar mijn wensen en een uniek stuk om aan de muur te hangen. Goede persoonlijke service, zeer snelle levering en voor wat je krijgt echt een geweldige prijs! Complimenten en bedankt!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review, Claudia !

• Kimberley
    Review voor Vliegtuigplank.nl

geweldig mooi vliegtuigplankje, geheel op eigen verzoek gemaakt , ziet er prachtig uit. stevig . mooie materialen. snelle service. achteraf als je te vrede bent pas betalen. in 1 woord: GEWELDIG

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review, Kimberley :))

• Lennart & Arjanne
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Alwin heeft voor ons een mooie vliegtuigplank gemaakt waar we heel blij mee zijn! Snelle, vriendelijke en betrouwbare service, kortom een aanrader!

Dankjulliewel voor jullie mooie review Lennart en Arjanne! 😊

• Aniek
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Goede persoonlijke service op maat en een prachtig, stevig handgemaakt product. Helemaal blij met deze eyecatcher van onze babykamer!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review Aniek !!

• Cheryl
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Ik heb de diepe ‘Babykamer wandplank gekleurd 95cm’ besteld in oudroze met zwarte stangetjes en moertjes en koperen velgjes. Meneer Van der Kamp denkt graag met je mee en onderhoudt een hele goede communicatie van het begin tot aan het einde van de bestelling. Om dan niet te beginnen over het product zelf, het is erg mooi gemaakt en de kwaliteit is ook uitstekend. De plank zelf is zwaar, maar je krijgt er voldoende plugjes en schroefjes bij om de plank stevig op te hangen. Mijn partner en ik zijn enorm blij met deze wandplank, het is het pronkstuk van de babykamer geworden!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review Cheryl !!

• Judith
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Ik werd fijn geholpen alles kan en mag.
    En het eind resultaat is geweldig!

Dankjewel Judith :))

• Falco & Yvonne
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Het is een prachtige toevoeging aan onze babykamer!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjulliewel Falco en Yvonne :) !

• Niels
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Absoluut vakwerk voor een hele aantrekkelijke prijs! Aanwinst voor de babykamer 😃👍🏻

Dankjewel Niels voor je mooie beoordeling! 👍🏼

• Sven en Lisan
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Mooie plank en een geweldige service! Helemaal top!

Dankjulliewel Sven en Lisan 😊

• Mila
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Super goede service.De levering ging ook snel. de vliegtuig was ook prachtig afgewerkt Zeker een aanrader!

Dankjewel Mila !!

• Samantha
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Hele prettige service, via email goed te bereiken. Goed verpakt tijdens verzending. Enorm blij met het resultaat!

Dankjewel Samantha!!

• Sabrina
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Super goede service. Ik wilde graag een aparte kleur, die niet op de palet staat. De kleur is precies geworden, zoals ik dat wilde. De levering ging ook snel. Ik had binnen een dag de vliegtuig in huis. Zeker een aanrader!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie review Sabrina!

• Nienke
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Super mooie vliegtuigplank, helemaal naar wens gemaakt. Voor verzenden heb ik keurig een foto ontvangen om te checken of dit was hoe ik hem wilde. Door een inschattingsfoutje van mijzelf zag ik bepaalde onderdelen toch liever in een andere kleur en werden deze zonder enig probleem aangepast. Top service, goede communicatie en snelle levering!

Antwoord van Vliegtuigplank.nl

Dankjewel voor je mooie reactie Nienke!

• Leontien
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Een mooie stoere plank voor een stoere jongens kamer! We hebben hele goede en snelle service gehad. Daarnaast ook snelle reactie op advies over het ophangen en de kleur van de plank! Echt een aanrader!

Dankjewel Leontien!

• Sandra
    Review voor Vliegtuigplank.nl

Alleen maar positief. Snelle reactie op bestelling, ruimte voor overleg, eerst foto van het product voordat het opgestuurd werd en daarnaast gewoon een super mooi product! Helemaal blij ermee.

Dankjewel Sandra!