Vloeren uit de Fabriek

Vloeren uit de Fabriek

In de wereld van vloeren gaat niets boven kwaliteit, stijl en betaalbaarheid. Bij “Vloeren uit de fabriek” hebben wij een missie om onze klanten de beste PVC vloeren te bieden tegen de scherpste prijzen.
  • Fiona
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Uistekend bedrijf en de prijzen zijn ook nog een goed!

• De jager
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Via instagram in contact gekomen met dit bedrijf en hier zijn we erg blij mee! Het contact met hun is erg prettig en ze leggen alles heel duidelijk uit. Bedankt voor de mooie vloer.

• Hoe beoordeel je Vloeren uit de Fabriek?

• Van galen

Dikke 10 voor dit bedrijf! Bedankt voor de mooie vloer!-

• Klaver
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Dit bedrijf is echt betrouwbaar als het gaat om eerlijke prijzen! super blij zijn wij jongens met onze nieuwe vloer echt bedankt

• Van klaringen
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Klik pvc gekocht voor een eerlijke prijs. Direct de volgende dag geleverd ook. Bedankt jongens!

• Fam. De Groot
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

De service van dit bedrijf is uitstekend!! Wij zijn super tevreden met onze nieuwe vloer die binnen 1 dag klaar was.

• De vries - Amerongen
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Dit bedrijf heb ik zeer hoog staan omdat ze hun woord nakomen, scherpe prijzen hebben en correct zijn! Thanks :)

• Klaver
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Zeer gastvrij en leggen alles goed uit. Ik ben heel blij met de keus die ik gemaakt heb met hulp van Joris. De vloer is ook goed gelegd.

• Markus
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Scherpe prijzen vloeren en top service

• Louis
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Goeie service en echt eerlijke prijzen! Wij hebben hier als starters in de woningmarkt onze vloer gekocht en zijn hier zeer tevreden mee. Je ziet bij vele bedrijven dat ze hun prijzen omhoog gooien maar daar doen de heren van vloeren uit de fabriek niet aan mee. De vloeren hebben dezelfde dikte, slijtlaag en specificaties als de duurdere vloeren zoals ambiant en belakos. Echt toppers!

• Van lanen
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Onlangs hier online ene nieuwe vloer aangeschaft en zeer tevreden mee. Ze zijn goed bereikbaar en hebben ons alles duidelijk uitgelegd en onze vragen goed beantwoord. De klik vloer hebben wij zelf geplaatst en kunnen nog steeds bevatten dat we voor zo'n mooie prijs onze vloer gekocht hebben.

• Gert & Mieke
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Goede services en vriendelijke mensen. We hebben hier voor een goede prijs een mooie pvc vloer gekocht. Binnen 2 dagen was de vloer al binnen bij ons.

• Viviannedekroon@hotmail.com
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Eergister een klik vloer besteld en zojuist al geleverd. Thank you

• Lars
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Onlangs hebben we een prachtige PVC-vloer met rechte planken gekocht bij Vloeren uit de Fabriek, en we zijn zeer onder de indruk. De vloer ziet er niet alleen fantastisch uit, maar hij is ook uitstekend gelegd. De service was geweldig en we zijn blij dat we voor Vloeren uit de Fabriek hebben gekozen. Zeker een aanrader!

• Rivaldo
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Goede kwaliteit vloer gekocht bij de mannen van vloeren uit de fabriek. Prijzen zijn eerlijk en ideaal als je starter bent!!

• Marije - Leeuwarden
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Ik raad iedereen dit bedrijf aan die op zoek is naar een betrouwbare partij die vloeren verkoopt voor schappelijke prijzen. Aangezien iedereen en alles maar duurder word waren we op zoek naar een goede vloer voor een scherpe prijs en gelukkig hebben wij dit hier gevonden. Wij hebben een klik vloer aangeschaft waar we ontzettend blij mee zijn. Geen Chinese zooi maar gewoon van Nederlandse bodem. Toppers!

• Sara
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Ik heb hier een mooie vloer gekocht. De vloeren zijn van goede kwaliteit en hebben precies dezelfde specificaties als van ambiant of belakos alleen dan voor een eerlijke prijs. Dit zijn mensen die eerlijk zaken doen en niet de prijs extreem duur maken. Top service

• Fam. De koning - Utrecht
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Keurig bedrijf die hun zaken goed op orde hebben. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe pvc vloer. Elders was de vloer 10 euro duurder.

• Nat. Kremer
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Wij willen jullie bedanken voor de vloer die jullie netjes gelegd hebben! Aanrader!

• J.
    Review voor Vloeren uit de Fabriek

Hele gave klik visgraat vloer gekocht voor een eerlijke prijs. De jongens die waarmee vloeren uit de fabriek ons in contact heeft gebracht werken ook zeer vakkundig en netjes.