VloerenBeer.nl

VloerenBeer.nl

De goedkoopste online vloerenwinkel van de Benelux. Uit eigen voorraad leverbaar binnen een week. Wij bezorgen met eigen transport, kies zelf je betaalmethode. Online, achteraf of bij levering aan de deur per pin of contant.
8,8

• ORD02586
    Review voor VloerenBeer.nl

Op 7 maart hebben wij vloeren besteld die zogenaamd op voorraad waren. Na 4 dagen niets te hebben vernomen over de levering hebben we zelf contact opgenomen met de klantenservice. Tot onze verbazing kregen we te horen dat de twee verschillende vloeren niet op voorraad zijn. 1 van ze wordt niet meer geleverd en de ander zou misschien over 5-6 weken komen, maar dat zouden ze nog dubbel checken en doorgeven. Na deze informatie te hebben gekregen hebben we de order geannuleerd. We hebben toen een bevestiging gekregen dat we binnen 10 werkdagen het totaal bedrag wordt teruggestort. Dit heeft veel langer geduurd . Toen we contact hadden opgenomen werd er gezegd dat ze het gaan doorgeven. Ik vind dit echt niet kunnen. Uiteindelijk is het geld overgemaakt. Ik raad iedereen aan om goed na te denken voordat ze bij dit bedrijf gaan bestellen als er haast zit bij het bestellen van een vloer. Eerst bellen of de vloeren daadwerkelijk op voorraad zijn. We hebben daarna met veel stress nieuwe vloeren moeten zoeken bij verschillende winkels. Gelukkig een ander winkel gevonden waar we leuke vloeren hebben gevonden die een dag daarna geleverd zijn. Wij bestellen niet meer bij vloerenbeer of dropshipping winkels !

• Suzanne van den Berg
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Fijn en vlot contact en goede service!

• Hoe beoordeel je VloerenBeer.nl?

• Carla van der Kamp

Verkeerd geleverd

• Jeffroi Eijkenboom

Goede kwaliteit. Super geholpen. Snelle levering

• Fvv
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Vlot geleverd na overleg met planning

• Miriam de Groot

Supermooie kwaliteit

• Will Jacobs
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Wat een top vloer. Heb jaren bij een vloeren bedrijf gewerkt. Maar deze prijs en kwaliteit is egt perfect

• Beer
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Tot nu toe tevreden heb de pakken nog niet gebruikt. Jammer dat de bezorgdag niet klopte.

• Henk Dor
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Laminaat besteld maar de leverings datum niet bekend heb hier zelf voor gemaild kwaliteit laminaat uitstekend.

• Jochem Rijpma
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Tot twee keer toe heeft VloerenBeer op het allerlaatste moment (nadat de klantenservice al dicht was) bericht dat mijn order geannuleerd zou worden. De volgende ochtend kon ik pas om 10.00 bellen en nadat ik eerst een half uur in de wacht had gezeten en ze weer beloofd hadden de order later in de week te bezorgen, werd ook deze order weer geannuleerd terwijl ik al een afspraak had gemaakt met de vloerleggers. Die heb ik de avond voordat ze kwamen moeten afzeggen. Plotseling kreeg ik op de dag van bezorging (2e poging) een email met track & trace zonder tekst en uitleg verder dat de bezorger onderweg was. Ondanks dat de vloer uiteindelijk bezorgd is en ik tevreden ben over de alternatieve pvc vloer die wel voorradig was, ben ik nog steeds stomverbaasd over deze gang van zaken. Als je niet tegen stress kan, zou ik deze partij afraden.

Antwoord van VloerenBeer.nl

Goedemorgen Jochem,

Vriendelijk bedankt voor je beoordeling.

Uiteraard super vervelend, ik zie dat je een vloer hebt besteld met daarbij de volgende opmerking in je bestelling: ''Zoals vandaag telefonisch afgesproken zal levering volgende week dinsdag 16 januari a.s. zijn, indien dit niet mogelijk zal zijn zal bestelling rechtstreeks vanaf de fabrikant worden verstuurd naar Den Haag. Dank voor jullie hulp en meedenken. Vr.groet Jochem Rijpma''

Op basis van deze informatie is de levering rechtstreeks vanuit de leverancier ingepland, vanaf dat moment hebben wij helaas geen grip op de leverdag en ontvang je op de ochtend van levering een tijdsvakindicatie van de leverancier.

Om dergelijke situaties te voorkomen bieden wij sinds begin februari enkel nog producten aan welke wij uit voorraad leveren om verwarring en vertragingen te voorkomen. Alle leveringen worden enkel nog vanuit ons eigen logistiek gerealiseerd.

• Peter de Koning
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Als we de orderbevestiging en de leverti

• Sem
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Fijne communicatie, mooie vloeren en goede prijzen!

• Arnold
    Review voor VloerenBeer.nl

2 maanden geleden 130m2 laminaat besteld tegen zeer gunstige prijs.
    Nu helaas moeten annuleren. Werd door Vloerenbeer zonder enige discussie gedaan. Topservice!

• Maya Fiolet
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Prachtige vloer, uitstekende service. Er dreigde iets mis te gaan met de bezorging maar dat hebben ze meteen recht gezet. Helemaal top!

• Hakim

Goede prijs/ kwaliteit

• Storm Torcque
    Review voor VloerenBeer.nl

Via de chat een bestelling geplaatst en snel geleverd. Dit ging erg snel en handig! Toppers!!

• Bo
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Voor een mooie prijs een mooie vloer!

• MW
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Duidelijke communicatie als een product niet leverbaar is. Wel een scherpe prijs!

• Dieuwertje
    Geverifieerde klant van VloerenBeer.nl

Snelle reactie op mijn vragen, vriendelijke chaufeur was ook keurig op tijd. Ik ben blij met mijn nieuwe vloer en óók een leuke prijs ! Dus kortom, een aanrader!!

• Laura
    Review voor VloerenBeer.nl

De beste!! Echt topservice er word met je meegedacht, zeer vriendelijk personeel zou ze aan iedereen aanraden!