Vloerkleed-Deluxe.nl

Vloerkleed-Deluxe.nl

Dé specialist op het gebied van luxe vloerkleden en karpetten. Vind samen het kleed dat van uw huis, een thuis maakt!

Lidmaatschap per 17-03-2024 stopgezet

9,4

• Dominik D.
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Gabriel heeft ons erg goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. Het heeft wat voeten in de aarde gehad en toch een sample of 3, maar na flink wat over en weer gemail, uiteindelijk erg blij met ons getwijfel, het geduld van eerstgenoemde en onze uiteindelijke keuze! De Kuatro Moss Grey Gold ligt prachtig op onze donkere kurken vloer en communiceert subtiel met onze bordeaux-rood gele cementtegels van de open keuken. Hartelijk dank Gabriel en bij uitbreiding het hele team!

• H.Bes
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Mooi tapijt, gemêleerde kleur vanwege aparte structuur. Goede klantgerichte service. Het tapijt lag met 4 dagen al in de woonkamer. Top.

• Lucy Plad-Monnée
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Geweldig product en hele goede service

• Amanda
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

De persoonlijke aandacht is heel bijzonder!
    Zéér klantgericht en meedenkend met de klant.
    Vlotte en persoonlijke afhandeling van eea en Gabriel maakt van een order een feestje 🎈
    Topbedrijf en zeer zeker aan te raden 👍🏼

• Robert
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Ruim aanbod aan kleden, fijne klantenservice

• Marthe
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Goede klantenservice en snelle levering.

• Rik
    Review voor Vloerkleed-Deluxe.nl

Ik werd snel en goed geholpen door de klantenservice met de vragen die ik had. De levering zou vijf dagen duren maar kwam sneller dan verwacht en het kleed ligt erg mooi in mijn woonkamer. Top bedrijf!