Vloerkleed.nl

Vloerkleed.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Vloerkleed.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
5,4

• alex

super mooi op maat vloerkleed binnen 2 dagen thuis ongelooflijk

• Rick Koning
    Review voor Vloerkleed.nl

2 kleden bij hun besteld alleen wegens een foutje op hun dit nooit geleverd gekregen. nu ook alweer 1 maand aan het wachten om het geld terug te krijgen.

• Hoe beoordeel je Vloerkleed.nl?

• Anton

Goede service en kwaliteit

• silke
    Review voor Vloerkleed.nl

ik heb het tapijt ontvangen maar wil een deze terugsturen wat mij niet lukt alsook verschillende keren gebeld en gemaild en geen antwoord

• Serdar Ay
    Review voor Vloerkleed.nl

Besteld & netjes ontvangen, echter na retournering mijn geld nooit meer teruggezien, we zijn al 3 maanden verder en iedere keer wordt me wijs gemaakt dat het binnen 2 dagen wordt overgemaakt... Ik ben er helemaal klaar mee!

• Sema Ay
    Review voor Vloerkleed.nl

Op 4 april 2023 heb ik een vloerkleed besteld op de website www.vloerkleed.nl welke ik heb ontvangen op 14 april 2023.
    Op 17 april 2023 heb ik contact gehad over het retourneren van het vloerkleed en op 18 april is het vloerkleed bij mij thuis opgehaald. We zitten nu op 11 juli 2023 en wij hebben tot op heden nog steeds niet het geld teruggestord gekregen. Na diverse keren contact te hebben gezocht met de klantenservice via e-mail, telefoon en Whatsapp hebben we uiteindelijk contact gehad op 8 juni 2023. Ons is op 10 juni 2023 vermeld dat het bedrag wordt teruggestort. Na vele malen contact en toezeggingen hebben wij ons geld nog steeds niet ontvangen. Ik vind dit niet acceptabel en wil dat dit zsm wordt opgelost