Voervoorvis.nl

Voervoorvis.nl

Via onze website kunt u al uw visvoer voordelig kopen. Wij hebben visvoer voor vrijwel alle vissen! Wij verkopen visvoer voor siervissen, visvoer voor koi en visvoer voor steur.
9,1
4.739 klantbeoordelingen
Filter 1717 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 988 met beschrijving

• Raymond
    Review voor Voervoorvis.nl

Top winkel met de beste meelwormen tot nu toe.
    Ze blijven erg lang goed en zijn echt droog.
    aanrader om hier te kopen.

• Aras
    Review voor Voervoorvis.nl

Prpduct komt uit china, er word mee geshoemeld dat ze zolang houdbaar blijven slecht voor dieren, beter een kweker in nederland

Antwoord van Voervoorvis.nl

Beste Aras,

Ik kan uw naam en e-mailadres niet terug vinden in ons klanten systeem waardoor ik niet kan zien over welk product u het precies heeft en of u überhaupt bij ons een bestelling heeft geplaatst.

Ik ga er vanuit dat u het heeft over de meelwormen aangezien wij deze importeren uit China. Deze meelwormen voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en worden in China gekeurd en bij aankomst in Nederland door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit, hier is zeker niet mee geknoeid. Ze zijn lang houdbaar omdat ze zijn gedroogd, het drogen is een conserveringsmethode en maakt het lang houdbaar. Dit wordt ook wel toegepast bij voeding voor mensen.

Het kweken en drogen van meelwormen in Nederland is erg kostbaar waardoor het financieel niet aantrekkelijk is. Nagenoeg alle gedroogde meelwormen die in Nederland verkocht worden worden gekweekt in China.

Het is jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft met een ongefundeerde bewering.

Ludger

• Hoe beoordeel je Voervoorvis.nl?

• willy Op de Beeck

Goede voeding

• Bas

Goede serves en kwalitiet

• Henk Schuilenburg
    Review voor Voervoorvis.nl

Snel,goed spul en niet duur! Aanrader!

• Jan
    Review voor Voervoorvis.nl

Grote zakken vlokreeftjes en meelwormen en voor de beste prijs hier. Gratis verzending. Kipjes zijn er dol op!

• Thanh Dat

goede communicatie & klantenservice

• J Diaz Ramirez

Goede service

• Gerben
    Review voor Voervoorvis.nl

Prima service, erg vriendelijke respons op mijn vragen, open en eerlijke uitleg over de te late levering vanwege nalevering van de fabrikant.

• Siebren Aukema
    Review voor Voervoorvis.nl

Ik raad nooit iemand iets of iemand aan.