Vogelvoeronline.nl

Vogelvoeronline.nl

Dé webshop voor vogelvoer van hoogwaardige kwaliteit.

Bij Vogelvoeronline.nl leveren we het hele jaar door vogelvoer van hoogwaardige kwaliteit. Dit brengt met zich mee dat je als vogelliefhebber kunt genieten van vele mooie vogels in jouw tuin. Kijk rustig rond in onze online winkel en we zien jouw bestelling graag tegemoet.

• Stefaan Depuydt

Prima aanbod

• Ton
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Tijdige levering en een kleine rimpeling werd accuraat opgepakt en opgelost.
    Kan Vogelvoeronline.nl zeker aanbevelen!

• Hoe beoordeel je Vogelvoeronline.nl?

• Trees Leijgraf
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Een betrouwbaar bedrijf met voordelige en goed voer enz voor onze vogels

• Allan
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Met recht een geweldige service. De service die ik kreeg had ik niet verwacht. Écht een goede online winkel.

• Marga van Bloois

• bastiaan Goossens
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

snel geleverd en goede prijs

• Stella de Jong

Happy tuinvogels

• Annette van der Wal
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Ik vond de communicatie over de staat vd verzending nogal traag en vaag en de reactie op mijn vraag daarover niet erg vriendelijk. Verder zaten er minstens 5 verpulverde vetbollen in de doos. Vogelvoer online heeft wel een vrij grote collectie vogelvoer e.d. en leuk dat je een halve kokosnoot cadeau krijgt. Ik bestelde echter voor ruim €100 dus dan zou t leuk zijn wanneer er nog een cadeautje aan toe wordt gevoegd.

Antwoord van Vogelvoeronline.nl

Beste Annette,

Dank voor uw feedback en recensie. Onze excuses voor de vertraging en onduidelijkheid in communicatie. We hebben in de betreffende email het verzendproces proberen te duiden. Het is niet de bedoeling geweest om onvriendelijk over te komen.

Het spijt ons te horen dat er verpulverde vetbollen in uw bestelling zaten. Door het relatief zachte vet en het transport is dat niet altijd te voorkomen. Geef het even aan bij een volgende bestelling, dan compenseren we dat graag.

We waarderen uw suggestie voor het extra cadeautje bij grotere bestellingen en zullen dit overwegen.

Team Vogelvoeronline

• christa everts
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Het was snel geleverd , maar wat ook tegenwoordig voor mij zeer belangrijk is
    dat ik als eerste klant bij jullie zo,n vriendelijke mail kreeg , + snelle afwikkeling, gaf een goed gevoel.

• Joke Bralts
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Goede kwaliteit vogelvoer. Snel bezorgd, maar dat had best weekje later gemogen van mij.

• Annie Penninga
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Goede prijs, was wel fijner als je een mail krijgt wanneer het bezorgd wordt

• Marina Ketelair
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

spijtig genoeg lag er een pot pindakaas helemaal stuk in de verpakking

• Pamela van Heel
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Goede levering en goed ingepakt, makkelijk te monteren het vogelhuisje en stevige kwaliteit. Grote zak vogelvoer met variatie, heel erg tevreden;-)

• Frans Hendriks

Lange levertijd. 5 dagen

• Leo
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Vlotte levering van gemengd vogelvoer. Kwaliteit prima en goede prijsverhouding

• Ingrid De Lille

• Ian Roland Stephenson
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Top class stooivoer ! The birds love it, the hedgehog 🦔 does as well.
    Begrijp je wat ik bedoel ? 😋

• Frans Breeuwer

Prima, snelle levering

• Margriet Rutten
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Snelle levering en prima voer voor een redelijke prijs!

• KP
    Geverifieerde klant van Vogelvoeronline.nl

Prima product, snelle levering.