Voordeel Warenhuis

Voordeel Warenhuis

Voordeelwarenhuis.nl biedt een uiteenlopend assortiment van (seizoen) artikelen voor consumenten. Op zoek naar iets voor jezelf of een leuk cadeau voor een ander, wij hebben het vaak in huis!

Check onze dagdeals of tweedekans producten voor optimaal voordeel!

9,6

• D. Looman
    Geverifieerde klant van Voordeel Warenhuis

Na weken en weken nog mijn pakje niet ontvangen. Telefonisch eigenlijk gewoon niet te bereiken. Je krijgt een bericht te horen dat het nummer op dit moment niet beschikbaar is. Spijt als haren op mijn hoofd. En dan staat er hun site "snelle levering, voor 16:00 besteld morgen in huis".
    Vervolg op dit bericht;
    Op 11 aug. kreeg ik onderstaande email:

Beste Mevr. XXXXXXXX
    Ontzettend jammer om te lezen dat uw bestelling niet is aangekomen, onze excuses hiervoor!
    Wij komen graag met de juiste oplossing en willen graag het door u gekochte artikel nogmaals naar u toe zenden.
    Mocht u hiermee akkoord gaan dan hoor ik dat graag van u, uw bestelling kan vandaag nog verzonden worden.

Voordeelwarenhuis

Na een email terug gestuurd te hebben dat ik akkoord ging kreeg ik inderdaad 4 dagen later (het weekend zat ertussen) mijn pakket toegestuurd.
    Ik moet zeggen na mijn oorspronkelijke negatieve review heeft Voordeelwarenhuis het echt direct opgepakt en gehandeld !
    Dus krijgt Voordeelwarenhuis nu toch 5 sterren voor het uitstekend oplossen als er iets misgaat of het nu aan het eigen bedrijf gelegen heeft of niet (het had tenslotte ook aan het post bedrijf kunnen liggen). En de artikelen zijn een absoluut heel voordelig geprijsd t.o.v. van andere winkels en goed van kwaliteit. Wat ook de rede was waarom ik er besteld had.

• Anita v.d.Haak

Snelle reactie op email.

• Hoe beoordeel je Voordeel Warenhuis?

• Jethro
    Geverifieerde klant van Voordeel Warenhuis

Snelle levering, product was zoals omschreven. Geen klachten

• Angela Klaassen

Super service

• PT
    Geverifieerde klant van Voordeel Warenhuis

Ruim assortiment, snelle levering en na een vraag gesteld te hebben over het product kreeg ik snel via e-mail antwoord.