D-lighted.com

D-lighted.com

Led modules voor lichtlijnen.

• Kelly Ballering - All-In Real Estate
    Review voor D-lighted.com

Snelle service en fijne betaalopties. Ook voor bedrijven.
    De spullen waren de volgende dag in huis.

• Haarsalon FRIZZ
    Review voor D-lighted.com

Erg flexibel, klantgericht en meedenkend! Omdat ik de mogelijkheid heb gekregen om verschillende panelen te testen in mijn salon, heb ik de ledpanelen die het beste passen bij mijn uitstraling en onze werkzaamheden nu in mijn plafond. De verlichting is netjes en tijdig bezorgd. Top!

• Hoe beoordeel je D-lighted.com?

• dijkgraaf/ jatech automaterialen
    Review voor D-lighted.com

goede telefonische begeleiding en snelle en goede service
    levering super snel
    zijn heel erg tevreden met onze ledpanelen en tl,s

• Exclusief vastgoedonderhoud BV
    Review voor D-lighted.com

Een vraag van een klant van ons heeft een budget voor verandering verlichting ik heb bij LED Paneel NL het juiste advies gekregen en keurig bezorgt en precies voor het bedrag uitgekomen en super kwaliteit gaan voortaan alles via LED Paneel Nl doen. Top Bedrijf

• SunCare Heerlen
    Review voor D-lighted.com

Zeer tevreden over snelle reactietijd en flexibele, meedenkende houding. Nabestelling volgende dag al in huis en zelfs navraag of alles naar wens is geweest. Aanrader!!!

• The Hairclub Hilversum
    Review voor D-lighted.com

Wij zijn naar grote tevredenheid overgestapt naar ledverlichting . De eerste keuze was een verkeerde inschatting van kleur en konden we alles met het grootste gemak omruilen voor een andere kleur. Super service.

• Raymond
    Review voor D-lighted.com

Ledpaneel besteld snel geleverd, zelf per ongeluk verkeerde besteld ledpaneelnl.nl heeft mij gelijk ander te gezonden ! Super service heel erg over te spreken. Led paneel werkt ook super !

• Strijbosch

mooi product, korte leveringstijd

• Visser Design
    Review voor D-lighted.com

Goede en vlotte service ook na bestellen van verkeerde materialen. Snel verholpen en geleverd.

• Sjaak
    Review voor D-lighted.com

Wat een goede service bij dit bedrijf. Goed advies bij telefonisch overleg en binnen 24 uur geleverd. Wij gaan dit zeker vaker adviseren en verkopen bij onze klanten!

• Van Zessen Klaar
    Review voor D-lighted.com

Zeer tevreden over de service. Ook telefonisch goed advies. Voor de rest van onze showroom weten we jullie weer te vinden.

• Joost van Heeswijk

Keurig bedrijf
    Netjes geholpen.
    Alles netjes en op tijd geleverd.