Vosparts
Vosparts.nl is een betrouwbare webshop gespecialiseerd in de verkoop van auto-onderdelen. Bij Vosparts.nl ben je verzekerd van scherpe prijzen en een schadevrije levering. Dat laatste kunnen wij garanderen aangezien wij al onze bestellingen zelf bij de klanten bezorgen met onze eigen koeriersdienst. Naast de verkoop van auto-onderdelen, leveren wij ook auto-onderdelen in kleur. Op aanvraag van de klant spuiten wij nieuwe auto-onderdelen direct in kleur in onze professionele spuitcabine.

Met een klein, maar gespecialiseerd team staan wij al sinds 2006 voor onze klanten klaar. Dagelijks helpen wij onze klanten bij het kiezen van de juiste onderdelen. We geven graag advies om op deze manier onze klanten te ontzorgen. Persoonlijke service en ondersteuning staan dan ook hoog bij ons in het vaandel.
9,1
Filter 421 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 420 met beschrijving

Taal

• John Klooster
    Review voor Vosparts

Achterbumper gespoten ontvangen met eigen koeriersdienst. Bumper ziet er fantastisch uit. Precies de kleur van de auto. Volgende dag geïnstalleerd en het ziet er weer als nieuw uit.

• B
    Review voor Vosparts

Door te communiceren met de klant !!

Antwoord van Vosparts

Beste heer Vroonhoven,

We hebben u meerdere malen geprobeerd te contacten, maar kregen geen contact met u. We hebben u nogmaals een e-mail gestuurd, in de hoop dat u daarop reageert.

• Hoe beoordeel je Vosparts?

• Willem

Snelle levering,perfect passende onderdelen met 100%kleur match Helemaal top👍🏻

• Sindy
    Review voor Vosparts

Meine Stoßstangen und der der Kotflügel waren nicht gut lackiert, hatten auch kleine Lackfehler und Tropfen. Auch waren sie nicht ganz passgenau.

• van den Burg
    Review voor Vosparts

Geweldig ! Super bezorgdienst.

• Paul Tuinte
    Review voor Vosparts

zeer professionele website, uitstraling, je voelt de betrouwbaarheid die ze ook waarmaken. Product werd eerder dan verwacht geleverd, met een duidelijke track and trace. Aan de eigen bezorgservice kunnen vrijwel alle bezorgdiensten nog een voorbeeld aan nemen. Zeer nauwkeurig en grafisch mooi weergegeven waar de bezorger zich bevindt. Hulde!

• Robert

goede kwaliteit prijs verhouding

• Jurgen van den Boogaard
    Review voor Vosparts

snel, prettig en ontvang wat ik bestel

• 4

Goedkoop en snel