Vosparts
Vosparts.nl is een betrouwbare webshop gespecialiseerd in de verkoop van auto-onderdelen. Bij Vosparts.nl ben je verzekerd van scherpe prijzen en een schadevrije levering. Dat laatste kunnen wij garanderen aangezien wij al onze bestellingen zelf bij de klanten bezorgen met onze eigen koeriersdienst. Naast de verkoop van auto-onderdelen, leveren wij ook auto-onderdelen in kleur. Op aanvraag van de klant spuiten wij nieuwe auto-onderdelen direct in kleur in onze professionele spuitcabine.

Met een klein, maar gespecialiseerd team staan wij al sinds 2006 voor onze klanten klaar. Dagelijks helpen wij onze klanten bij het kiezen van de juiste onderdelen. We geven graag advies om op deze manier onze klanten te ontzorgen. Persoonlijke service en ondersteuning staan dan ook hoog bij ons in het vaandel.
9,1
Filter 427 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 426 met beschrijving

Taal

• Kai Kiesbüy

Schnelle Lieferung, gute Lackierung, Ersatzteil passt sehr gut

• Stan
    Review voor Vosparts

Kleurverschil niet van echt te onderscheiden. Verf na 7 maanden nog steeds goed. Goede service met eigen bezorgservice. Voor Suzuki Swift blauw 2005.

• Hoe beoordeel je Vosparts?

• Martin StegemanVer
    Review voor Vosparts

Hoeft niet te verbeteren is perfect zo.
    Kleur perfect,goed gespoten en perfecte pasvorm.
    Zal zeker aan dit bedrijf terug denken.

• Christina

Unfreundlich und falsche Lieferung keine Einsicht

• Ç.Asilsoy
    Review voor Vosparts

klanten die schade oplopen door vosparts fouten graag erkenen

• Edwin
    Review voor Vosparts

Super service doen wat ze beloven.

• John Klooster
    Review voor Vosparts

Achterbumper gespoten ontvangen met eigen koeriersdienst. Bumper ziet er fantastisch uit. Precies de kleur van de auto. Volgende dag geïnstalleerd en het ziet er weer als nieuw uit.

• B
    Review voor Vosparts

Door te communiceren met de klant !!

Antwoord van Vosparts

Beste heer Vroonhoven,

We hebben u meerdere malen geprobeerd te contacten, maar kregen geen contact met u. We hebben u nogmaals een e-mail gestuurd, in de hoop dat u daarop reageert.

• Willem

Snelle levering,perfect passende onderdelen met 100%kleur match
    Helemaal top👍🏻

• Sindy
    Review voor Vosparts

Meine Stoßstangen und der der Kotflügel waren nicht gut lackiert, hatten auch kleine Lackfehler und Tropfen. Auch waren sie nicht ganz passgenau.