Vosparts
Vosparts.nl is een betrouwbare webshop gespecialiseerd in de verkoop van auto-onderdelen. Bij Vosparts.nl ben je verzekerd van scherpe prijzen en een schadevrije levering. Dat laatste kunnen wij garanderen aangezien wij al onze bestellingen zelf bij de klanten bezorgen met onze eigen koeriersdienst. Naast de verkoop van auto-onderdelen, leveren wij ook auto-onderdelen in kleur. Op aanvraag van de klant spuiten wij nieuwe auto-onderdelen direct in kleur in onze professionele spuitcabine.

Met een klein, maar gespecialiseerd team staan wij al sinds 2006 voor onze klanten klaar. Dagelijks helpen wij onze klanten bij het kiezen van de juiste onderdelen. We geven graag advies om op deze manier onze klanten te ontzorgen. Persoonlijke service en ondersteuning staan dan ook hoog bij ons in het vaandel.
9,1
Filter 417 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 416 met beschrijving

Taal

• van den Burg
    Review voor Vosparts

Geweldig ! Super bezorgdienst.

• Paul Tuinte
    Review voor Vosparts

zeer professionele website, uitstraling, je voelt de betrouwbaarheid die ze ook waarmaken. Product werd eerder dan verwacht geleverd, met een duidelijke track and trace. Aan de eigen bezorgservice kunnen vrijwel alle bezorgdiensten nog een voorbeeld aan nemen. Zeer nauwkeurig en grafisch mooi weergegeven waar de bezorger zich bevindt. Hulde!

• Hoe beoordeel je Vosparts?

• Robert

goede kwaliteit prijs verhouding

• Jurgen van den Boogaard
    Review voor Vosparts

snel, prettig en ontvang wat ik bestel

• 4

Goedkoop en snel

• Richard

SNELLE LEVERING

• Sunil Loilargosain
    Review voor Vosparts

Snelle levering en vriendelijke mensen wordt Direkt geholpen

• Gerard Duursma
    Review voor Vosparts

Communiceren goed. Goedkope onderdelen.

• karst

overzichtelijk

• Terry
    Review voor Vosparts

Perfect gespoten in kleur en supersnel geleverd

Antwoord van Vosparts

Beste Terry,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening.

Team Vosparts.nl