WK Home
9,5
Filter 473 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 470 met beschrijving

• Chris
    Geverifieerde klant van WK Home

Mooie kwaliteit voor een topprijs!

• Lin
    Review voor WK Home

Super goed service heel blij met me meubels 🥰

• Hoe beoordeel je WK Home?

• An
    Review voor WK Home

Super mooie zwarte houten eettafel vandaag ontvangen en snelle verzending, super tevreden!

• Ramona
    Geverifieerde klant van WK Home

Mooie spullen voor zeer betaalbare prijs. We werden vriendelijk geholpen.

• Jenny en frank
    Review voor WK Home

Top ! Salontafel en eettafel zwart ovaal. Supersnel bezorgd, heel erg blij mee!

• Els uit Enkhuizen
    Geverifieerde klant van WK Home

Heel snel geleverd, lage prijs voor een prachtig mooi product.

• Jaimy Bosgra
    Geverifieerde klant van WK Home

Snel geleverd, goed bereikbaar en mooie prijzen! Zeker een aanrader!

• Brenda Tessels
    Geverifieerde klant van WK Home

Mooie meubels met een mooie kwaliteit. Nu een mooie eettafel gekocht van mangohout. Nu hebben we de tafel opgehaald maar er zijn ook al een aantal meubels bezorgd. Dit ging snel en naar volle tevredenheid. WK home raad ik ook altijd aan.

• Kees

Alles uitstekend
    - bestelling
    - levering
    - betaling

Dikke pluim

• Peggy Noordermeer
    Geverifieerde klant van WK Home

Geweldig! Wat een keuze voor iedere portemonnee. Gemakkelijk, toegankelijk & hartelijk! En dat voor dat geld
    Service en kwaliteit top

• Ben

Prima service. Snel geleverd. Goede kwaliteit

• Jos Hendriks
    Geverifieerde klant van WK Home

Snelle levering, alles heel goed ingepakt. Ik kreeg alleen geen track and trace bericht, ik zag in mijn post.nl app dat de kastjes onderweg waren. Maar ondanks dat, super tevreden!

• Irma Nieboer

Goede service snelle leveringen

• Marjan
    Review voor WK Home

Snelle levering volgens afspraak. Zeer vriendelijk geholpen. Was goed verpakt. Zeer tevreden over de kleur van de tafel, zijn er heel blij mee.

• Ruud M.
    Geverifieerde klant van WK Home

Scherpe prijs, hoge kwaliteit en ongekende service. Ik ging een dressoir ophalen en was 1 uur te vroeg op hun locatie. Ik werd snel en vriendelijk geholpen 👍👍👍

• Laurence
    Geverifieerde klant van WK Home

Snelle levering en de tafel is super gaaf zoals op de foto

• Jamal
    Review voor WK Home

Wat een topservice! Afgelopen zaterdag langsgegaan op zoek naar een eettafel en eetkamerstoelen. Vonden meteen wat we zochten en werden heel goed geholpen. De medewerker was ook ontzettend leuk met onze 2 zoontjes. En wat helemaal geweldig was: de volgende dag werd alles netjes thuis bezorgd. Alle dozen waren heel goed ingepakt. Voor ons een hele dikke 9+ klantbeleving!

• Marion Van Eijgen
    Geverifieerde klant van WK Home

Was opzoek naar een tafel en met puur toeval kwam ik deze website terecht. Wilde eerst een tweedehands tafel maar daar werd meer voor gevraagd als een nieuwe bij WK Home. Gelijk besteld en de volgende dag opgehaald. Zo geregeld en super blij met de mooie tafel. Ziet er fantastisch uit en goede kwaliteit.

• Ad Spendel
    Geverifieerde klant van WK Home

Goed geprijsd, snel geleverd, mooi materiaal!

• Petra
    Review voor WK Home

Gister contact over een dressoir en eettafel en vandaag kunnen ophalen. Zo ontzettend vriendelijk geholpen in de winkel vandaag. Top service. Fijne kerstdagen.