Julianastraat 24
9411PL Beilen

Google Plus/Places - 9,6

P.D. Bakker beoordeelde op 2018-12-23

Goede service, overzichtelijke site, prima orderafhandeling, snelle levering.....

christa van wijk beoordeelde op 2018-06-30

prima tevreden keurig netjes verpakt en verstuurd !!!

christina foreman beoordeelde op 2018-06-09

snelle levering keurig verzorgt

Douwe beoordeelde op 2018-05-18

Prima geleverd conform afspraak

Inge beoordeelde op 2018-05-05

De ene dag besteld , de volgende dag al in huis. Keurig verpakt. TOPPIE!

mariska dijkstra beoordeelde op 2018-03-05

de letter was groot alleen graveren was niet goed voor de rest prima

G. Hoogeweg beoordeelde op 2018-01-21

Alles zo als vermeld geleverd en een klein probleem direct in orde gemaakt.

Kees beoordeelde op 2017-09-13

Zeer tevreden.