Wallfelt.nl

De #1 keuze voor duurzame vilten wanddecoratie
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• TB
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Mooie kleuren en in het echt nog veel mooier dan op de foto

• Kathelijne Don
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Snelle levering en vriendelijke service

• Hoe beoordeel je Wallfelt.nl?

• Abigail van de Velde
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Echt super mooi ben er heel blij mee geeft super leuke sfeer

• Simone Broekmeijer
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Ontzettend blij met onze panelen! Makkelijk op de muur te bevestigen, wat niet veel tijd in beslag neemt. De Wallfelts geven een hele warme uitstraling aan ons eetgedeelte. Wat ik zelf heel fijn vind, is dat het daglicht telkens zo mooi erop valt en het aan de ogen rust geeft. Met een groot gezin, zorgt het voor een betere akoestiek wat ons al redelijk snel opviel. Hele leuke en goede communicatie via social media. Wij zijn enthousiast en raden Wallfelts dan ook zeker anderen aan.

• Ineke Poutsma
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Snelle levering en mooie kleuren!

• Jessica van Ekelenburg
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Goede levering. Alles was netjes en compleet verpakt in de verpakking. Ook fijn om er een kleine waterpas bij te krijgen om het goed op te kunnen hangen. Het materiaal is zacht en van mooie kwaliteit. En de kleuren zijn prachtig. Ik ben er heel blij mee!

• Esther Philips
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Volgende dag konden we meteen gaan plakken!! Super mooi resultaat!!
    Zien?? Kijk op @essie_1966

• Eline Lucas
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

De producten kwamen goed binnen maar de kleuren leken anders op de website dan thuis. Daarbij was de taupe kleurige 2 verschillende tinten waardoor we alles teruggestuurd hebben.

Antwoord van Wallfelt.nl

We hebben contact opgenomen met de klant maar niks vernomen. De cappuccino (taupe) heeft geen 2 verschillende tinten. Het vilt heeft een vezelrichting en als de panelen niet in dezelfde richting liggen dan treed er een kleurverschil op. Dit kan eenvoudig worden opgelost door het paneel voorzichtig los te maken en een, twee of drie slagen te draaien.

Afhankelijk van de hoeveelheid licht dat op het paneel valt veranderd ook de kleur een beetje.

• M. De Cock
    Geverifieerde klant van Wallfelt.nl

Uitstekend product en goede service

• Peggy

Top product. Snel geleverd