Wallingo
Van kunst tot kleur, wij hebben het allemaal. Shop nu en geef uw huis een unieke twist!
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Peter Opheij
    Geverifieerde klant van Wallingo

Snelle service. En een mailtje voorafgaand hoe we het moesten doen . Dankjewel voor de service.

• Mirjam Kunst
    Geverifieerde klant van Wallingo

Zo blij met onze cirkels op de muur.Zeer makkelijk en mooi te beplakken. Echt een eyecatcher.

• Hoe beoordeel je Wallingo?

• Tineke

Snelle levering.

• Ilonka de Groot
    Geverifieerde klant van Wallingo

Eerst via de app snel antwoord gekregen op mijn vragen. De bestelling was snel binnen. Kleuren komen overeen met de afbeelding op de website.

• Claudia Komduur
    Geverifieerde klant van Wallingo

Fantastisch zo blij mee! Snelle levering, in goed staat aangekomen.

• Petra
    Geverifieerde klant van Wallingo

Goede levering ,goed verpakt, ben tevreden maar zou nog mooier zijn als het in grotere maat leverbaar zou zijn

• Anita de bruijn

Mooi product

• Nicky
    Geverifieerde klant van Wallingo

Prachtige schilderijen! En wat een uitstekende service, tot op heden nog nooit zo’n klantvriendelijk bedrijf meegemaakt. Super bedankt voor alles, de goede communicatie en de top service!

• Magda
    Geverifieerde klant van Wallingo

Geweldige service. Ik gad een paar vragen gesteld en kreeg super en snel antwoord. Onze cirkels zijn prachtig. Dankjewel. Een aanrader.

Antwoord van Wallingo

Super om te horen dat je blij bent met onze service en de cirkels! 🎉 Dankjewel voor je mooie review. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, weet je ons te vinden!

• Saskia v Driel
    Geverifieerde klant van Wallingo

Netjes op tijd bezorgd, goede service
    En het is een mooi schilderij

• Mark Van Riel
    Geverifieerde klant van Wallingo

Netjes ingepakt, snel geleverd.

• Hilde Leunens

Alles was ok

• Tanguy Cleppe

Snelle en correcte levering

• Petra
    Geverifieerde klant van Wallingo

Snel geleverd, mooie schilderijen, heel blij mee. Het enige wat jammer is, is dat je de lijst zelf moet bevestigen. Als dit niet anders kan, misschien afstandshoutjes erbij leveren zodat hij precies in het midden komt. Verder heel tevreden, ga binnenkort nog een schilderij bestellen.

• A Vermeulen
    Geverifieerde klant van Wallingo

Snel verzonden, fijne communicatie en prachtig schilderij! Dank jullie wel!

• Joyce Kerkhoven
    Geverifieerde klant van Wallingo

Prachtig doek, mooie lijst erbij. Enige nadeel is dat je zelfs de lijst om t canvas moet zetten.

• Wilma Barink
    Geverifieerde klant van Wallingo

Schitterende muurcirkels en snelle levering

• Bianca Schreuders
    Geverifieerde klant van Wallingo

Prachtige schilderijen met mooie kleuren. Netjes verpakt. Duidelijke beschrijving wat te doen met het ophangsysteem. Wij hebben voor materiaal dibond gekozen. Geen zwaar materiaal, wat positief is en geen dikke plaat aan je muur. Geen glinstering zoals op glas, dus je ziet je afbeelding met alle heldere kleuren goed. Was het geld zeker waard. De volgende plaat word weer hier besteld!

Antwoord van Wallingo

Hartelijk dank voor de mooie woorden! We zijn blij te horen dat twee dibond kunstwerken aan je verwachtingen voldoen. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

• Elsinga
    Geverifieerde klant van Wallingo

Mooie website, gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en keurig ingepakt thuis bezorgd. Kortom Top!!

• A De Ruijter
    Geverifieerde klant van Wallingo

Snelle levering, en uitstekende kwaliteit!!