Wander Jewels

Wander Jewels

Wander Jewels: de webshop voor zilveren sieraden met een minimalistisch en tijdloos design.
9,9

• Lisette van Beek
    Geverifieerde klant van Wander Jewels

Prachtige oorbellen en snelle service!

• Annelijne
    Review voor Wander Jewels

Heb al meerdere malen bij Wander Jewels besteld en het is altijd goed! Zowel de kwaliteit van de sieraden als de service. Daarbij vind ik de producten betaalbaar, wat ook fijn is. Favoriet zijn nog steeds m'n gouden oorbellen en ketting die ik vorig jaar heb gekocht. Nog steeds mooi na veel dragen!

• Hoe beoordeel je Wander Jewels?

• Inger

Perfecte service

• Marlissa
    Geverifieerde klant van Wander Jewels

Geweldige service! Top producten en snelle levering.

• Evian
    Review voor Wander Jewels

Mooie betaalbare zilveren sieraden, super service en had het pakketje de volgende dag in de loop van de middag al in huis! Ga hier zeker opnieuw bestellen als ik mezelf wil verwennen met een mooi zilver sieraad.

• Bas

Zeker!

• Anneke
    Review voor Wander Jewels

Snel, mooi assortiment en heel mooi verpakt.😊

• Davita
    Review voor Wander Jewels

Super blij met m'n nieuwe oorbellen! Draag ze dag en nacht en ze blijven heel mooi.

• Ria
    Review voor Wander Jewels

Mooie fijne sieraden. Ik draag ze met plezier. Snel geleverd en mooi verpakt.

• Feikje
    Review voor Wander Jewels

Bestellen bij wanderjewels is een feestje. Ze zijn snel, het komt in een leuke verpakking en de sieraden zijn van uitstekende kwaliteit! Snel weer iets bestellen dus 😊

• Jennifer Hardeman
    Review voor Wander Jewels

Heel erg tevreden over de kwaliteit van de sieraden. De snelle levering heb ik als erg prettig ervaren en de leuke verpakking maakte dat het net voelde als een cadeautje uitpakken! Zeker een aanrader!

• Bo
    Review voor Wander Jewels

Heel erg te spreken over het aanbod en de levering van wanderjewels. Ben ook heel tevreden over de oorbellen die ik gekocht heb, ze staan leuk en zijn van goede kwaliteit.

Ik zou deze webshop zeker aanbevelen bij anderen.

• Nathalie
    Review voor Wander Jewels

Erg blij met mijn twee setjes oorbellen. Met name de Creoles Padang krijg ik erg veel complimentjes over.

• Miriam
    Review voor Wander Jewels

Super! Sieraden kwamen in een erg leuk pakketje, voelde net als een cadeautje! Mooie fijne ketting, goede kwaliteit. Zeker een aanrader als je subtiele mooie sieraden zoekt!

• Merel
    Review voor Wander Jewels

Ik ben erg blij met mijn setje sieraden! Een prachtig kettinkje en bijpassende oorbellen. Ik ga zeker nog een keer iets bestellen.

• Tessa
    Review voor Wander Jewels

Heel tevreden over de sieraden die ik onlangs heb besteld, draag ze bijna dagelijks! Ze worden geleverd in een heel leuk pakketje en de sieraden zijn van goede kwaliteit. Echt een aanrader!

• Maurice
    Review voor Wander Jewels

Fijne snelle service en mooie kwaliteit sieraden. Keep up the good work!

• Thea
    Review voor Wander Jewels

Mooie sieraden en een hele goede service! De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

• Ikrame
    Review voor Wander Jewels

Hippe, trendy, prachtige sieraden! Uitstekende service en meedenkend personeel!
    I found my new fav webshop for jewelry :)

• Rianne
    Review voor Wander Jewels

Mooie minimalistische sieraden voor een goede prijs. Wat je ziet op de site is wat je krijgt. Goede levering in een schattig pakketje. Goede service. Bij vragen ook goed bereikbaar.