Wander Jewels

Wander Jewels

Wander Jewels: de webshop voor zilveren sieraden met een minimalistisch en tijdloos design.
9,9

• Evian
    Geverifieerde klant van Wander Jewels

Mooie betaalbare zilveren sieraden, super service en had het pakketje de volgende dag in de loop van de middag al in huis! Ga hier zeker opnieuw bestellen als ik mezelf wil verwennen met een mooi zilver sieraad.

• Bas

Zeker!

• Hoe beoordeel je Wander Jewels?

• Anneke
    Geverifieerde klant van Wander Jewels

Snel, mooi assortiment en heel mooi verpakt.😊

• Davita
    Review voor Wander Jewels

Super blij met m'n nieuwe oorbellen! Draag ze dag en nacht en ze blijven heel mooi.

• Ria
    Review voor Wander Jewels

Mooie fijne sieraden. Ik draag ze met plezier. Snel geleverd en mooi verpakt.

• Feikje
    Review voor Wander Jewels

Bestellen bij wanderjewels is een feestje. Ze zijn snel, het komt in een leuke verpakking en de sieraden zijn van uitstekende kwaliteit! Snel weer iets bestellen dus 😊

• Jennifer Hardeman
    Review voor Wander Jewels

Heel erg tevreden over de kwaliteit van de sieraden. De snelle levering heb ik als erg prettig ervaren en de leuke verpakking maakte dat het net voelde als een cadeautje uitpakken! Zeker een aanrader!

• Bo
    Review voor Wander Jewels

Heel erg te spreken over het aanbod en de levering van wanderjewels. Ben ook heel tevreden over de oorbellen die ik gekocht heb, ze staan leuk en zijn van goede kwaliteit.

Ik zou deze webshop zeker aanbevelen bij anderen.

• Nathalie
    Review voor Wander Jewels

Erg blij met mijn twee setjes oorbellen. Met name de Creoles Padang krijg ik erg veel complimentjes over.

• Miriam
    Review voor Wander Jewels

Super! Sieraden kwamen in een erg leuk pakketje, voelde net als een cadeautje! Mooie fijne ketting, goede kwaliteit. Zeker een aanrader als je subtiele mooie sieraden zoekt!