Wandplankshop.nl
Onze passie is het ontwerpen en maken van duurzame wandplanken van hoge kwaliteit en van pure materialen zoals inlands massief eiken, staal en leer. Wandplanken die op ambachtelijke wijze op maat worden gemaakt in onze werkplaats in Vorchten. Geen massaproductie, maar ieder stuk is weer uniek! We bewaken het gehele proces van het begin tot het eind waardoor we snel kunnen schakelen en de levertijden relatief kort kunnen houden zoals op de website staat aangegegeven. Natuurlijk moet je bij op maat gemaakte wandplank altijd rekening houden met het feit dat je het door jou bestelde artikel niet de volgende dag al in huis hebt, maar we doen ons uiterste best om alles zo snel en accuraat mogelijk te maken.
9,2

• Chris
    Review voor Wandplankshop.nl

Mooie massieve plank, wel een kunst om hem waterpas op te hangen

• Alex
    Review voor Wandplankshop.nl

Mooie wandplank kon hem binnen een 5 werkdagen ophalen. Zelfs alle toebehoren meegeleverd om de plank zwevend op te hangen!

• Hoe beoordeel je Wandplankshop.nl?

• Coralie Naeyaert

Alles top!

• Gerben de Jong
    Review voor Wandplankshop.nl

Snelle levering netjes gezaagd en verpakt.

• Marcel Stienen

Levering was optijd

• Jan de Wal
    Review voor Wandplankshop.nl

Mooie eiken plank met handige bevestigingsbouten die je zo kunt draaien dat de plank mooi waterpas hangt.
    Alle pasta voorraadpotten nu keurig op de plank staan. We zijn er blij mee.
    Het is wat duurder dan een plank van de IKEA , maar je hebt dan ook wel een plank van veel betere kwaliteit ,en je kunt ze in vele maten bestellen.

• Thomas
    Review voor Wandplankshop.nl

Makkelijk bestellen, snelle levering. Alles top!

• Joke
    Review voor Wandplankshop.nl

Super mooie plank, goede communicatie, makkelijk ophangsysteem. Kortom zeer tevreden

• Erik de G

Goede kwaliteit hout. Netjes op tijd geleverd. Tevreden

• Nanda
    Review voor Wandplankshop.nl

Snelle levering, mooie plank en eenvoudig te monteren met de bijgeleverde steunen. De boomstamrand ziet er minder natuurlijk uit dan verwacht (het ziet er eerder geschaafd en daarmee ‘gemaakt’ uit), dat was even wennen. Afgezien daarvan zijn we heel tevreden met de plank.

Een tip qua installatiegemak zou nog kunnen zijn om een papieren mal toe te voegen met waar de gaten in de muur precies moeten komen (ervan uitgaande dat dit een aantal standaardmaten zijn). Het was nu even puzzelen waar het hart van de boorgaten precies moest zitten, maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en waren we er trots op dat het in één keer perfect paste 😊.

• Michel M

No nonsense 👌

• van Zonneveld
    Review voor Wandplankshop.nl

Goede service en een prachtige wandplank voor een fijne prijs!!

• Dilanda Van den Dolewaard
    Review voor Wandplankshop.nl

Mooie wandplanken plus stevig bevestigingen super blij mee levertijd zoals afgesproken keurig verpakt

• Patrick Franken

Perfecte levering

• Cor Kleijn
    Review voor Wandplankshop.nl

Ik begrijp werkelijk niet dat deze zaak een 9,2 heeft van webwinkelkeur. Dit is echt een heel naar bedrijf. Ik had een wandplank besteld die veel te zwaar bleek voor de bestemde muur. Toen ik de plank wilde retourneren werd dit geweigerd omdat het maatwerk zou zijn. Dat maatwerk niet geretourneerd kan worden wordt niet gedurende het bestelproces aangegeven. Na meerdere pogingen via de “klantenservice” die vertegenwoordigd wordt door dhr Arjan Wolff, wordt voet bij stuk gehouden en wordt een retourzending niet geaccepteerd.
    Nu via juridische weg deze zaak oppakken.
    C.Kleijn

• Wendy Stolker
    Review voor Wandplankshop.nl

Snelle levering, duidelijke informatie en prachtige planken!

• Svenja
    Review voor Wandplankshop.nl

Onwijs mooie planken op maat gemaakt!!

• Danielle Hogendoorn
    Review voor Wandplankshop.nl

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Super mooie eiken wandplank besteld, goede montage instructie en binnen een week geleverd.

• Joke Geurkink
    Review voor Wandplankshop.nl

Goede prijs voor een mooi massief eiken plank. Zeer tevreden

• G. Riphagen
    Review voor Wandplankshop.nl

Hollandse kwaliteit producten. 3 zeer mooie wandplanken met zwevende montage ontvangen en goed te monteren op onze gipswand met Fischer duopower pluggen 10x50mm ipv de bijgeleverde pluggen.