WarehouseXL
De leukste Home & Living webshop van Nederland!
8,6
Filter 183 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 117 met beschrijving

• Morre
    Review voor WarehouseXL

De 2 Insectenhotels 22,5 x 20 x 7,5 cm hout naturel werden geleverd in een plastiek zak in een veel te grote doos zonder enige opvulling. Gevolg bamboestokjes lagen uit het insectenhotel.
    De kwaliteit is "rommel". Bij het uitnemen van het eerste insectenhotel vielen een gedeelte van de bamboestokjes eruit omdat één van de sluitingplanjes volledig los zat. Bij nazicht van de 2 insectenhotels bleek dat er verschillende plankjes niet geplakt waren. Om alles samen te houden heb ik dan maar overal nageltjes bevestigd in alle plankjes rondom het hotel.

• Natalie
    Review voor WarehouseXL

Een gedeelte van mijn bestelling was beschadigd geraakt tijdens transport. De mokken (in een plastic zak) en plastic kratten waren niet goed verpakt. Warehouse XL reageerde heel snel op mijn klacht; kreeg diezelfde week 2 x de bestelhoeveelheid gratis geleverd!

• Hoe beoordeel je WarehouseXL?

• I.B.V.
    Review voor WarehouseXL

Ik bestel olijfgroene kaarsen en krijg grijze geleverd. Kaarsen lijken qua kleur en vorm totaal niet op de foto vd webshop. Ze beweren dat ze mij de juiste kaarsen hebben opgestuurd en dat de fout niet bij hun ligt. Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen. LET OP wat je hier besteld. Kost je alleen maar geld! PURE MISLEIDING!!!

Antwoord van WarehouseXL

Inderdaad is de verkeerde kleur kaars geleverd. Dit is helaas een fout op de site geweest, daarom hebben wij u al aangegeven dat dit artikel geheel kosteloos retour kan, en dat ook de betaalde verzendkosten weer worden terugbetaald.

• Rolanda
    Review voor WarehouseXL

Service is goed en snel, alleen zeer vervelend dat deze serie kaarsen steeds verdrinken en daar door dus zeer slecht branden. Hele tafel vol parafine en ik kan een dure betonnen kandelaar weg doen.

• Maartje
    Review voor WarehouseXL

Snelle levering en mooie prijs/kwaliteit verhouding: TOP!

• f
    Review voor WarehouseXL

I bought something I really needed. I couldn't get it because of the minimum amount for delivery. So I had to buy more stuff. After I did that the first item (I actually needed ) was supposedly not in store. So I never got I actually needed. I sent a message about it, never got a reply.

• Bertolt De Ruyck
    Geverifieerde klant van WarehouseXL

Na 3de keer opnieuw de verkeerde bestelling te hebben gekregen en dat na 3 weken wachten... ronduit amateurs!!!

• Sarah De Pauw
    Geverifieerde klant van WarehouseXL

Iets doen aan retoutkosten , ik wou deze opsturen en het kost me 16euro !

• Jenny Van wesemaelj

een service