Wasaaabi!
Bekijk alle reviews en keurmerken van Wasaaabi! en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-04-2021 ingetrokken

Taal

• Ramon
    Review voor Wasaaabi!

Geweldige service, eerlijkheid staat hier voorop. Het shirt en de trui hebben beide een goede pasvorm. En als je de ideologie van dit merk omarmt zou ik een kledingstuk van Wasaaabi echt aanraden!

• Jelmer
    Review voor Wasaaabi!

Goed kwaliteit en snelle levering.

• Timour
    Review voor Wasaaabi!

Voor mij is het belangrijk dat het hele proces duidelijk is. De kleding was makkelijk te bestellen, ik kon mijn zending volgen en het werd op de juiste tijdstip geleverd. Het t-shirt was van goede kwaliteit en paste precies zoals ik had verwacht, dit te danken aan de maattabel. All in all erg tevreden over mijn bestelling.

• Roy Saleming
    Review voor Wasaaabi!

Het zijn erg mooie shirts die van goede kwaliteit zijn.
    Ben erg benieuwd naar de volgende kledingstukken die komen gaan.

• sam correia
    Review voor Wasaaabi!

Al mijn vragen werden adequaat behandeld door de klantenservice. Het T-shirt dat ik heb gehaald is van een hoge kwaliteit dat voelde ik direct. Nu ben ik zelf 1,97m lang en valt een regular fit bij een XXL shirt bij de heupen voor mij iets te breed uit, daarentegen is het shirt perfect voor een baggy outfit.

• Steven
    Review voor Wasaaabi!

Mooie kwaliteits kleding, hele fijne fit (niet te los en niet te strak bij shirts). En gewoon een mooi merk, met mooie boodschap erachter. En top klantenservice! Aanradertje.

Antwoord van Wasaaabi!

Steven dankjewel voor je review en heel veel plezier van en met het T-shirt!

• Pepe
    Review voor Wasaaabi!

Ik heb een shirt gehaald op de site van wasaaabi en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit.

Antwoord van Wasaaabi!

Dank voor de positieve reactie en heel veel plezier met en van het T-shirt!

• Boelii
    Review voor Wasaaabi!

Hele goede service, duidelijk en snel. Het shirt heeft een goede pasvorm en de stof voelt lekker aan.

Antwoord van Wasaaabi!

Dankjewel Boelii. Fijn om te horen en heel erg bedankt voor je review!

• Leanne Dekker
    Review voor Wasaaabi!

Wasaaabi is een merk met karakter en een goed verhaal. Ze doen wat zij beloven! Direct contact en een mooie kwaliteit. Blij met de producten die ik tot nu toe heb ontvangen. Dankjewel!

Antwoord van Wasaaabi!

Dankjewel Leanne. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

• Bassourama Koné
    Review voor Wasaaabi!

Wasaaabi is een merk met een eigen verhaal. Een mooi gedachtegoed dat wordt geuit in de vorm van kleding “enjoy the little things in life”. Daarnaast zijn de shirts van goede kwaliteit. Wasaaabi - Say it with a smile

Antwoord van Wasaaabi!

Bassourama bedankt voor je mooie review! Het over brengen van de boodschap is een voldoening als die aankomt en daarvoor doen we het. Bedankt Bassourama!

• Benjamin
    Review voor Wasaaabi!

Geweldige kwaliteit! Los van de gedachte achter wasaaabi! vind ik de kwaliteit uiterst kwalitatief! Ik raad iedereen dit merk zeker aan. De stof zit lekker de fitting is perfect!
    Kortom, een zeer geslaagde keuze als het gaat om kleding

Antwoord van Wasaaabi!

Always "enjoy the little things in life". Thank you for your extensive review. All about the fit :))

• Cujo
    Review voor Wasaaabi!

Mooie kleren en goed stof
    Ik ben erblij me

Antwoord van Wasaaabi!

Dankje Cujo! Enjoy the little things in life.

• Erik
    Review voor Wasaaabi!

Nette levering en goeie kwaliteit stof. Print blijft goed, ook na een paar wasbeurten. Nadat je 't aantrek volgt de glimlach

Antwoord van Wasaaabi!

Thanks Erik! en volg inderdaad gewoon de wasinstructie om dezelfde kwaliteit te behouden

• Don Keizer
    Review voor Wasaaabi!

WASAAABI! De lifestyle spreekt me heel erg aan. En de kwaliteit van de kleding is super goed!

Antwoord van Wasaaabi!

Dank voor je review! It's a lifestyle. Een gemeenschappelijke cultuur van individuen die weten waarvoor ze staan. Wasaaabi! zeg het met een glimlach.