Wasbaar Wonderland

Wasbaar Wonderland

Dé webshop voor hippe wasbare luiers! Bij Wasbaar Wonderland vindt u wasbare luiers van verschillende merken, maar allemaal hip, makkelijk en betaalbaar. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor het huren van wasbare luiers en echt persoonlijk advies.
Wasbare luiers zijn helemaal hip, en besparen u geld, luieruitslag en veel afval. Wilt u meer weten? Maak dan gebruik van ons gratis e-mailconsult via consult@wasbaarwonderland.nl

• Sarah Nuytten
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Duidelijk en snel geleverd. Leuk kaartje erbij ook.

• Ilona Friso
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

De service van de webwinkel was prima. Goede levertijd en een vriendelijk briefje bij de bestelling. Wat jammer is, is dat de oogjesluiers die ik besteld had direct na het voorwassen volgens instructie niet vierkant meer zijn, maar rechthoekig.

• Hoe beoordeel je Wasbaar Wonderland?

• Eefje Vangangelt
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Zeer accuraat, snel antwoord.

• Anne Verroen
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Goede informatie voorziening, snelle verwerking van bestelling en geleverd producten zien er goed uit!

• Mariel de Vos
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Snelle levering, leuk persoonlijk bericht erbij. En goed advies via de mail eerder op een vraag die ik had.

• Vera Diepeveen

Persoonlijke reactie en behulpzaam

• Calixto Marocho Arroyo
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Goede snelle levering, aardig briefje bij het pakket!

• Martha van der Markt-Jonker
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding van de producten, duidelijke communicatie

• M.M. Verhulst
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

De service is uitstekend!

• Marijke Ottolini - van der Hulst
    Geverifieerde klant van Wasbaar Wonderland

Er wordt snel en goed op vragen gereageerd en er wordt meegedacht met de klant.