Wasmoment
Is Wasmoment veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
De zekerheden van https://www.wasmoment.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Vanessa, 34 jaar oud. Moeder van 2 jongens 10 en 16 jaar oud. Ik ben eigenaresse van Moments Luxe Wellness Suites, nu 5 jaar. In november 2020 kocht ik een flesje wasparfum. Ik gebruikte dit voor de badjassen en handdoeken bij Moments. Maar toen iedere klant uit de wellness kwam en vroeg welke wasverzachter ik gebruikte begon ik met de verkoop van dit geweldige product. We bestaan nu 1 jaar. En we hebben nog nooit 1 retour gehad. Wij testen eerst elk product uitvoerig. Goed genoeg? Pas dan wil ik het toevoegen aan ons assortiment. Verkopen vind ik belangrijk, maar kwaliteit nog veel belangrijker.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021