WatchToCare

WatchToCare

WatchToCare is een 100% Nederlands bedrijf en al jaren dé specialist op gebied van handige en slimme GPS gerelateerde oplossingen. Je vindt bij ons de hoogst mogelijke kwaliteit en een Nederlandse klantenservice die bereikbaar is en die pas tevreden is als jij blij bent met je aankoop. Onze producten komen compleet geïnstalleerd, dus geen gedoe met zelf sim kaartjes kopen enz. Wij staan 100% achter onze producten en bieden 1 heel jaar garantie én krijg je ondersteuning zo lang het nodig is.
8,6
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Nvt
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Alles.prima geregeld en was de bestelling snel in huis. Het enige min puntje, is dat je niet meer kan kiezen welke
    sim provider

Antwoord van WatchToCare

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wij zijn er blij mee.
    Maar je kunt vrijwel elk gewenst simkaartje gebruiken hoor, alleen Youfone en Simpel geven soms problemen.

• Reinout Gerretsen
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Ondanks de uitvoerige gebruiksaanwijzing blijven bij zo’n product nog wel eens wat
    vragen over.

Antwoord van WatchToCare

Heel erg bedankt voor je mooie waardering Reinout. Heb je nog vragen dan horen we graag van je!

• Hoe beoordeel je WatchToCare?

• Renée Lentjes
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Snelle levering, alles keurig verzorgd goede documentatie. Ga het horloge snel proberen

Antwoord van WatchToCare

Dank je wel voor de mooie review Renée, wij zij er blij mee en is er iets dan horen we het graag.

• Ankie Baardman
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Mijn naasten die gewaarschuwd moeten worden, moeten veel te ingewikkelde dingen doen met apps e.d.

Antwoord van WatchToCare

Dag Ankie, bedankt voor je waardering, we zijn er blij mee. Als er iets is wat niet lukt of zo dan horen we het graag.

• Dick Middelman

goede service

Antwoord van WatchToCare

Super bedankt Dick voor deze mooie waardering!

• fred van Hoek
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Zeeer slecht .onduidelijk (als dit voor ouderen is snap ik het niet meer. Ik snap niet welke idioot dit heeft verzonnen.
    Je bent een beetje geiriteert en geeft dan een verkeerde beoordeling

Antwoord van WatchToCare

Super bedankt voor je mooie waardering Fred, we zijn er blij mee!!

• Rene Eickhoff
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Snel geleverd, goed product voor de prijs

Antwoord van WatchToCare

Dank je wel Rene voor je mooie waardering, we zijn er blij mee en als er iets is dan horen we het graag!

• Bart S
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Snelle levering en super dienst na verkoop! Een absolute aanrader!

Antwoord van WatchToCare

Super bedankt Bart voor je mooie waardering. WIj zijn er blij mee!

• Oscar PARRA VAZQUEZ
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Totally satisfied with their performance.

Antwoord van WatchToCare

Hello Oscar, thanks for your great review, we're happy with this!

• Hans Dam
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Prima service, GPS-horloge bleek niet wat wij zochten. Snelle terugbetaling van de aanschafkosten.

• H.

Bereikbaarheid slecht

Dank voor je review!

• marijke van der Kolk

Snel geleverd , geduldige klantenservice ,extra bandje -mooie pen en snoepje 👍

Antwoord van WatchToCare

Super bedankt voor je mooie waardering Marijke!

• Anne-France Geldens

Snel geleverd.

• Nel Ory Benner
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Geweldige service !! Zeer fijne mensen aan de telefoon i.v.m. vraag

Antwoord van WatchToCare

Super bedankt Nel voor je mooie waardering. We zijn er blij mee!!

• Aly Kolk-Guichelaar
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Er wordt niet gereageerd op de vraag om hulp bij het oplossen van problemen bij de installatie. Noch telefonisch, noch via mail, noch via de computergestuurde chat. Enkele dagen later het aantal sterren van 2 naar 4 gebracht want uiteindelijkis, in goede samenwerking met een vriendelijke medewerkster van WatchtoCare, alles naar volle tevredenheid opgelost.

• H. Arentsen
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Ondanks dat in onze regio de knop niet goed werkte zijn we bijzonder tevreden over de service van WatchToCare die was uitstekend! Ook de terug betaling verliep vlot. Ik kan WatchToCare aanbevelen.

Antwoord van WatchToCare

Hans, dank voor je ***** waardering, we hopen er nog achter te komen waarom het bij jou ter plaatse niet werkte.

• Lammert Helmantel
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Lastig dat je het knopje in moet drukken om de klok tevoorschijn te krijgen en het horloge is vrij groot. Qua instellen contactpersoon/ gebruiksaanwijzing is het best lastig.

Antwoord van WatchToCare

Lammert, dank voor je beoordeling. Inderdaad, en dat is bij alle GPS horloges het geval, gaat na een tijdje het scherm uit. Dis is gedaan om stroom te besparen, wel kun je die tijd verlengen vis "slaapstand" in het horloge menu "Instellingen". Heb je vragen of onduidelijkheden dan kun je ons altijd bereiken via de 24/7 chat op www.watchtocare.com, via email: support@watchtocare.com of bellen naar het nummer in de gebruiksaanwijzing.

• Hezron Duizendstra
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Hele snelle levering. Bestelling was goed verpakt. kinderhorloge besteld. Zat duidelijke instructies bij voor installatie. Kind blij met pen en snoepje als extra. Super leuk

Antwoord van WatchToCare

Hartelijk dank Hezron voor je 5 sterren, we zijn er blij mee en wensen jou en je kind veel plezier van het horloge.

• Carla van Lingen -Zwart
    Geverifieerde klant van WatchToCare

Mooi horloge, maar toch ingewikkelder om te installeren.

Antwoord van WatchToCare

Dank je wel Carla voor je beoordeling. Als je ergens tegen aan loopt kun je ons altijd bellen, een email sturen of de 24/7 chat op watchtocare.com gebruiken om hulp te vragen. Ik hoop dat het gelukt is en anders horen we dat graag!

• Jolanda Cobben-van Tankeren

Horloge gekocht

Antwoord van WatchToCare

Dank je we voor je beoordelig Jolanda