WatchXL Horloges

WatchXL is de online horlogewinkel en opgericht in 2005. Al ruim 15 jaar hebben zij heel veel klanten blij mogen maken met een mooi horloge. Persoonlijke service is bij WatchXL erg belangrijk, de klant is koning!

✅ 60 Dagen bedenktijd
3.220 klantbeoordelingen
Filter 2877 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1780 met beschrijving

• Jennifer
    Review voor WatchXL Horloges

hele goede service, super snelle levering en problemen worden super snel opgelost. ik had een Paul Rich horloge voor mijn vriend besteld, de gok was of hij op tijd binnen zou komen... ze hebben alles op alles gezet om hem zsm de deur uit te krijgen. 1,5 maand later stopte de wijzer met tikken. mailtje gestuurd en horloge s'avonds om 19:00 opgestuurd. volgende ochtend gelijk een mail met de oplossing en de volgende ochtend het horloge weer in ontvangst mogen nemen. ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Beste Jennifer,

Hartelijk dank voor deze leuke review. Fijn om te lezen dat onze oplossing naar tevredenheid was! We wensen je vriend nog veel plezier van zijn Paul Rich horloge en we zien je graag nog eens terug in onze shop :).

• Sven Theunissen
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Goed bedrijf! Snelle verzending en goede naservice!

Goedemorgen Sven,

Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens is gegaan :-)

Wij wensen je veel plezier met je nieuwe Versace horloge.

Een fijne dag verder,

Leonie, WatchXL

• Hoe beoordeel je WatchXL Horloges?

• Murat Yolci
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Product zelf is goed echter product kwam bijna een week later binnen EN ik heb na 4-5 mails nog steeds geen factuur van mijn product ontvangen. Er wordt alleen maar aangegeven dat de factuur is gemaild. Snap deze houding totaal niet

Beste Murat,

Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben de order erbij gezocht en zien dat je de bestelling op 30 januari hebt geplaatst en deze is door ons dezelfde dag nog verstuurd. Je hebt het pakket 31 januari ontvangen volgens de track en trace. We hebben de factuur inmiddels doorgemaild naar je privéadres. Onze excuses dat deze mail niet eerder correct bezorgd is.
    Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je Versace horloge. We wensen je veel plezier met het horloge.

• Jos R
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Goede prijs en uitstekende service (bij eerdere aankoop bemiddeld bij garantieclaim)

Beste Jos,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je nog steeds tevreden bent over onze service. We wensen je heel veel plezier met je TW Steel horloge en we zien je graag opnieuw terug in onze shop WatchXL.nl.

• Jantienus Hoogeveen
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke informatie over vermaken band.

Goedemiddag Jantienus,

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je het pakket (vlug) hebt ontvangen en dat het gelukt is met het inkorten van je Swiss Alpine Military horlogeband.

Veel draagplezier gewenst.

• Twan
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Bezorging zoals aangegeven en een mooi horloge!

Beste Twan,

Bedankt voor je beoordeling. Altijd goed om te lezen dat het pakket niet lang onderweg is geweest.

En uiteraard leuk om te lezen dat je Paul Rich horloge naar wenst is. Veel draagplezier gewenst :-)

• Harrie
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Prachtig product, vlot en goed geleverd.

Goedemorgen Harrie,

Bedankt voor je review. Fijn dat het Duxot horloge naar wens is en je pakket vlot is bezorgd :-)

Geniet van je nieuwe aanwinst en een fijne dag verder.

• Nico Vrolijk
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering en reacties op een vraag tot mijn verbazing was het horloge al ingesteld ik hoop ook voor het schrikkeljaar en zomertijd ik ben dik tevreden.

Goedemorgen Nico,

Bedankt voor je beoordeling/review. Altijd goed om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt :-)

Eén keer per dag ontvangt het horloge automatisch een tijdsignaal en past het zich aan naar de juiste tijd, die is gebaseerd op een atoomklok. Vaak gebeurd dit als je buiten bent, in huis is het wel eens lastig ;-)
    Dus ook met de extra dag dit jaar en de zomer/wintertijd hoef je niks zelf in te stellen en doet het radio-gestuurde uurwerk dit zelf.

Veel draagplezier gewenst!

• Jos
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Top kwaliteit en goede service, had problemen met ontvangen van track&trace code maar 1 telefoontje
    en direct en vriendelijk geholpen.

Beste Jos,

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's van de klantenservice je goed en naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden, we helpen je graag.
    We zien je graag nog eens terug in onze shop WatchXL.nl en wensen je veel plezier met je Swiss Alpine Military horloge.

• Sergey Panchekhin

snelle levering, professionele service

Beste Sergey,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat jij je Swiss Alpine horloge al snel om je pols kon doen. En fijn dat je onze service kunt waarderen. We zien je graag nog eens terug bij ons in de shop, WatchXL.nl.

• Peter Leenders
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

fijn geholpen, duidelijke afspraak en nagekomen

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. We wensen je veel plezier met je Philipp Plein horloge.
    En we zien je graag nog eens terug in onze shop WatchXL.nl.

• Khaled Mohammad
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Ik had gekozen voor cadeauverpakking, maar dat is niet gebeurd.

Beste Khaled,

Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben je order er even bij gezocht en zien geen cadeauverpakking staan, wellicht is het aanvinken daarvan niet helemaal goed gegaan? We wensen de ontvanger van dit cadeau in elk geval heel veel plezier met het Paul Rich horloge.
    We zien je graag nog eens terug in onze shop WatchXL.nl.

• Dirk Dunsbergen

Prima horloge

Beste Dirk,

Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je Jcob horloge. We zien je graag nog eens terug in onze shop WatchXL.nl.

• Edward De Broe
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Ik wil het omruilen voor een ander horloge.

Goedemorgen Edward,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Via onze website https://www.watchxl.nl/service/shipping-returns/ lees je alles over het retourneren van je horloge. Omruilen is ook zeker mogelijk.

Je mag ook contact met ons opnemen via info@watchxl.nl.

• Eddy
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

De service was prima. Ik had het horloge binnen 30 uur na bestellen in handen. Zeker een shop waar ik in de toekomst weer op vertrouw.

Beste Eddy,

Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je Citizen horloge en onze service. We zien je graag nog eens terug in onze shop WatchXL.nl

• jos rademakers
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

geweldige service gewoon top ....houden zo.

Hoi Jos,

Bedankt voor je review! Fijn dat je blij bent met onze service.
    Veel plezier met je Swiss Alpine Military horloge. Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben laat het ons gerust weten, we helpen je graag!

Fijne jaarwisseling gewenst en een voorspoedig 2024.

Namens het team van WatchXL Horloges
    Marc

• Thomas Willockx
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snel geleverd, product in orde.

Dag Thomas,

Dank voor je review. Fijn dat je het horloge snel ontvangen hebt.
    Wij wensen je veel draagplezier!

Vriendelijke groeten,

• Carmen Brussel
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snel en precies zoals beschreven

Dag Carmen,

Dank voor je review!
    Fijn dat het precies zo is als beschreven.
    Veel draagplezier gewenst en mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten, we helpen je graag.

Vriendelijke groeten,

• Jacco Kessels

Prachtig horloge

Beste Jacco,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je Versace horloge. Je geeft bij de producten aan dat je een Parkerpen ontvangen hebt zonder vulling. Dat had niet gemoeten, onze excuses. We hebben ondertussen een nieuwe pen voor je op de post gedaan.
    We wensen je veel plezier met je horloge en tot de volgende keer in onze shop WatchXL.nl.

• judith gebhardt
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering goede prijs voor het horloge en nog een leuk kadootje erbij. TOP.

Hallo Judith,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze shop WatchXL.nl. We wensen je veel plezier met je Gc horloge.