WatchXL Horloges

WatchXL is de online horlogewinkel en opgericht in 2005. Al ruim 15 jaar hebben zij heel veel klanten blij mogen maken met een mooi horloge. Persoonlijke service is bij WatchXL erg belangrijk, de klant is koning!

✅ 60 Dagen bedenktijd
9,5
Filter 2911 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1794 met beschrijving

• Fam rutten
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Super service! Horloge snel geleverd.

Beste familie Rutten,

Hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te lezen dat het horloge snel geleverd was, daar zijn we ook blij mee.

We wensen jullie veel plezier met het TW Steel horloge en zien je graag nog eens terug in onze shop.

• Oskar Tomaszewski

Ye Men

• Hoe beoordeel je WatchXL Horloges?

• Factory
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering en mooi horloge

Beste Factory,

Hartelijk dank voor je review. Daar zijn we blij mee en je helpt onze toekomstige klanten. Fijn om te lezen dat je het horloge mooi vindt en dat het ook nog eens snel om je pols kon doen. We wensen je veel plezier met je Swiss Alpine horloge.

• Peter Savelkoul
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Prima en overzichtelijke site.
    Goede en snelle service en afhandeling, ook via de mail.
    Verder leuk dat je op de volgende aankoop korting krijgt, dat stimuleert.
    Ook top dat je de horloge zelf kleiner kunt maken.
    Jammer dat er geen duidelijke uitleg bij is vwb functionaliteit van de horloge. Een omschrijving hoe je de baterij zelf kunt vervangen zou ook een pre zijn.
    Bvd

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, dat waarderen we zeer! Ja, het is inderdaad jammer dat er geen goede gebruiksaanwijzing bij een Swiss Alpine horloge meer meegeleverd wordt. De fabrikant is daarmee gestopt vanwege milieuaspecten. Graag verwijzen wij je naar ons blog. Hierbij een link over het instellen van de chronograaf: https://www.watchxl.nl/blogs/horlogenieuws/een-swiss-made-chronograaf-horloge-instellen-dat-d/ En een blog over een tachymeter: https://www.watchxl.nl/blogs/horlogenieuws/hoe-werkt-een-tachymeter/.

Mocht je verder nog vragen hebben over je horloge, neem dan vooral contact met ons op, we helpen je graag.

Veel plezier met je Swiss Alpine en wellicht tot de volgende keer in onze shop.

• Josef Jensen

Heel snel bezorgd

Hallo Josef,

Dank voor je review!
    Veel plezier met jouw Paul Rich horloge.

Marc

• John

Snelle levering 👍

Beste John,

Bedankt voor je beoordeling, we zijn er blij mee en ook toekomstige klanten help je met jouw review. Fijn om te lezen dat jij je Swiss Alpine horloge al snel om je pols kon doen. We wensen je veel plezier met dit prachtige uurwerk.

• Dennis

Snelle levering!

Beste Dennis,

Bedankt voor je review, hiermee help je onze toekomstige klanten.
    Fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd werd. We wensen je veel plezier met je Versace horloge.

Hartelijke groet,

• Roger Sijstermans
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering. Weer een mooie horloge bij de collectie.

Beste Roger,

Hartelijk dank voor je review. Hiermee help je niet alleen ons, maar ook toekomstige klanten. Fijn om te lezen dat je blij bent met je TW Steel horloge! Veel draagplezier.
    We zien je graag terug in onze shop WatchXL.nl.

• Hans Vos
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Goede kwaliteit en perfecte levering

Beste Hans,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je Swiss Alpine horloge. We wensen je nog veel plezier met je aanschaf en we zien je graag nog eens terug in onze webshop WatchXL.nl.

• Ronald Mennen
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Mooie horloges en snelle levering

Beste Ronald,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze shop WatchXL.nl. Daarmee help je ons en onze toekomstige klanten. We wensen je nog veel plezier met je TW Steel horloge.

• Martin Muurman
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering en na een klein probleempje direct een goede oplossing gekregen.

Beste Martin,

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden was over de oplossing van je probleem. Met deze review help je niet alleen ons, maar ook onze toekomstige klanten.
    We wensen je veel plezier met je Swiss Alpine horloge en zien je graag nog eens terug in onze shop.

• Jan C Voormolen Jzn
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Diverse horloges gekocht en altijd perfect !!

Dag Jan,

Wat fijn dat je ons weer hebt weten te vinden voor een horloge. Jouw eerlijke review waarderen we zeer en het helpt onze klanten een goede keuze te maken.

We wensen je heel veel draagplezier toe van je nieuwe Swiss Alpine horloge. En mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten, we helpen je graag.

het team van WatchXL Horloges

• Ron De rooy

Snel geleverd mooie site

Hallo Ron,

Dank voor je review! Fijn dat je onze site waardeert. Heel veel draagplezier gewenst van je nieuwe horloge.

Namens het team van WatchXL Horloges,
    Marc

• Menno Bausch
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Er wordt gewoon snel en super behandeld

Dag Menno,

Dank voor je review, fijn dat je onze service waardeert. Met jouw review help je onze klanten.
    Wij wensen je veel draagplezier met het horloge!

het team van WatchXL Horloges

• Jennifer
    Review voor WatchXL Horloges

hele goede service, super snelle levering en problemen worden super snel opgelost. ik had een Paul Rich horloge voor mijn vriend besteld, de gok was of hij op tijd binnen zou komen... ze hebben alles op alles gezet om hem zsm de deur uit te krijgen. 1,5 maand later stopte de wijzer met tikken. mailtje gestuurd en horloge s'avonds om 19:00 opgestuurd. volgende ochtend gelijk een mail met de oplossing en de volgende ochtend het horloge weer in ontvangst mogen nemen. ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Beste Jennifer,

Hartelijk dank voor deze leuke review. Fijn om te lezen dat onze oplossing naar tevredenheid was! We wensen je vriend nog veel plezier van zijn Paul Rich horloge en we zien je graag nog eens terug in onze shop :).

• Sven Theunissen
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Goed bedrijf! Snelle verzending en goede naservice!

Goedemorgen Sven,

Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens is gegaan :-)

Wij wensen je veel plezier met je nieuwe Versace horloge.

Een fijne dag verder,

• Murat Yolci
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Product zelf is goed echter product kwam bijna een week later binnen EN ik heb na 4-5 mails nog steeds geen factuur van mijn product ontvangen. Er wordt alleen maar aangegeven dat de factuur is gemaild. Snap deze houding totaal niet

Beste Murat,

Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben de order erbij gezocht en zien dat je de bestelling op 30 januari hebt geplaatst en deze is door ons dezelfde dag nog verstuurd. Je hebt het pakket 31 januari ontvangen volgens de track en trace. We hebben de factuur inmiddels doorgemaild naar je privéadres. Onze excuses dat deze mail niet eerder correct bezorgd is.
    Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je Versace horloge. We wensen je veel plezier met het horloge.

• Jos R
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Goede prijs en uitstekende service (bij eerdere aankoop bemiddeld bij garantieclaim)

Beste Jos,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je nog steeds tevreden bent over onze service. We wensen je heel veel plezier met je TW Steel horloge en we zien je graag opnieuw terug in onze shop WatchXL.nl.

• Jantienus Hoogeveen
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke informatie over vermaken band.

Goedemiddag Jantienus,

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je het pakket (vlug) hebt ontvangen en dat het gelukt is met het inkorten van je Swiss Alpine Military horlogeband.

Veel draagplezier gewenst.

• Twan
    Geverifieerde klant van WatchXL Horloges

Bezorging zoals aangegeven en een mooi horloge!

Beste Twan,

Bedankt voor je beoordeling. Altijd goed om te lezen dat het pakket niet lang onderweg is geweest.

En uiteraard leuk om te lezen dat je Paul Rich horloge naar wenst is. Veel draagplezier gewenst :-)