Wateroverlastshop.nl

Wateroverlastshop.nl

Verkoop van Hydrorock producten om wateroverlast te voorkomen en het afkoppelen van hemelwater.
9,1
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• Edwin Winters

Gewoon goed!

• Ruud Broekman
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Snelle levering en even bellen met advies t.a.v. de bestelling, had niet opgelet en 2 verschillende kleuren roosters besteld en dan gewoon even bellen of ik dat ook werkelijk wilde.
    Super klantenservice .

• Hoe beoordeel je Wateroverlastshop.nl?

• Hans van de Meulenhof
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Vriendelijke behulpzame chauffeur. Levering ging redelijk snel.

• Bart
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Na contact super snel geleverd volgens afspraak!!!

• A.H.M. Janssen
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Geweldig artikel, is een echte aanrader. De firma moet wel de goede afleveringsbode aangeven.

• Joep
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Prima producten, alleen de levering en communicatie mag beter. Geen bericht wanneer, hoe laat of wat. Stonden de volgende dag al op de stoep, zat een sticker op dat het ook bij niemand thuis gewoon neergezet diende te worden. Vind ik voor €900 aan producten niet helemaal de juiste gang van zaken. Communicatie omtrent levering kan beter.

• Jacqueline van Dijk
    Review voor Wateroverlastshop.nl

duidelijke website, telefonisch contact goed en vriendelijk. producten netjes geleverd. producten zien er goed uit. lichtgewicht pallet, duurzaam. miste wel een track and trace waardoor chauffeur ineens voor de deur stond; het was niet een pallet om zo bij de deur te zetten zonder dat ik thuis was; per toeval was ik thuis.

• Ricardo
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Zeer fijne klantenservice bij vragen. Reageren snel en komen beloftes na. Bestelling degelijk verpakt.

• Hans Blanjaar
    Review voor Wateroverlastshop.nl

Meteen nageteld voor extra advies 👍

• Tienstra

Helemaal goed