Waterpijp-bong.nl

Waterpijp-bong.nl is de beste Nederlandse online headshop, gespecialiseerd in bongs, shisha's en waterpijpen. Maar ook andere 420 (rook)artikelen behoren tot het assortiment, zoals vaporizers, pijpen, lange vloei, grinders, aanstekers, dab tools, roll trays, asbakken, enz enz. Dus ben je op zoek naar een bong shop, een waterpijp shop, vaporizer shop of een 420 shop, zoek dan niet verder, want bij waterpijp-bong.nl koop je het allemaal!
8,6
Filter 1135 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 632 met beschrijving

• Lawrence McCray
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Again, my order was delivered quickly and without any problems. Outstanding!

• Zhanna
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Goede service, ik kon al mijn vragen stellen voordat ik mijn bestelling plaatste.

• Hoe beoordeel je Waterpijp-bong.nl?

• David Van der Kamp
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Geweldig als cadeau, ze was helemaal blij.

• FM
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Volgens website op voorraad, maar pas 1,5 week later geleverd. Tussendoor mailtjes traag of zelfs nit beantwoord. 15 euro duurder dan bij anderen. Allemaal smoesjes waarom levertijd en waarom niet of laat reageren.

Antwoord van Waterpijp-bong.nl

Beste FM,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons slechts 2 sterren geeft.
    Per mail hebben je uitgelegd dat in dit geval, bij het bestelde product, de levertijd langer is dan normaal gesproken. Daar konden we, zoals we hebben toegelicht, niet onderuit. Dat hadden we zelf uiteraard ook graag anders gezien.

In ieder geval wensen we je veel plezier met je aankoop.

• Jan Ogrodnik

Goed

• Anne Kerkstra
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Het product ziet er geweldig mooi uit . Uitstekend verpakt . Goed verzorgd. En snelle levering. Helemaal top!

• RAT
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Leuke Bong van prima kwaliteit, snel geleverd in solide verpakking. Prima geregeld

• X
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Prima service. Enkel de voorraadigheid kan beter aangeduid.

• Yana van Elst
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Gunstige prijs, snel verstuurd.

• bram k
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Dikke prima! Snelle verzending en goeie prijzen!

• J

• Patje
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Prima web winkel niks mis mee. Alleen jammer dat ik verkeerd ben geïnformeerd over de status van de bestelling. Het zou de dag na mijn mail worden verstuurd, werd mij verteld, blijkt het nog een week te duren. Wees eerlijk naar je klant. Verder ben ik tevreden.

• Daniel

Very good

• Konstantin Atanasov
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Snel geleverd, goede service!

• Patricia
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Goede service, ik had iets besteld wat niet op voorraad was. Kon wel besteld worden maar ik kreeg een aanbieding voor een ander product met korting. Het is snel bezorgd daarna. Goede communicatie en goede service 👍

• josje
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Prima service, snel antwoord bij een vraag, alles keurig geleverd

• Filip Laureyns
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Vlotte service en snelle levering.

• Dennis
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Super service. Door mijn eigen onoplettendheid de verkeerde besteld, na 1 mail en 10 minuten later kwamen ze al met een oplossing en een verzend bewijs. Nogmaals super.

• Latour Nicolas

Goed service en vlug

• Norbert Forgó
    Geverifieerde klant van Waterpijp-bong.nl

Fast and good service, good product 👍