Watersport Almanak

Watersport Almanak

WatersportAlmanak.nl is de grootste informatiebron over watersport. Bekijk daarnaast ook onze webshop voor diverse watersportartikelen!
watersport boeken boot onderhoud
8,9
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Cecilia Mulder
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Ik kan alleen maar 5 sterren geven op dit moment voor:jullie aanbod,het makkelijk bestellen,en betalen,de snelle bevestiging van bestelling via mail.Tot nu toe zeer tevreden.Normaal zou ik het waarschijnlijk al in huis hebben maar het moest verzonden worden naar Spanje Dus we hopen het volgende week te ontvangen.

• Peter Boer
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Klanten service communiceert in zijn geheel niet op mail

• Hoe beoordeel je Watersport Almanak?

• Wouter Vande Ginste
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Ik kan alleen maar lovend zijn over de service door Watersport Almanak. Eens door hen definitief werd vastgesteld dat er een probleem bleek te zijn met een product dat ik aankocht, kreeg ik niet alleen een nieuw, vervangend product toegestuurd, maar bleek dit ook nog eens een betere/recentere versie te zijn! Top!

• JG Kats
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Vaargids werd snel geleverd; was een brievenbuspakket, keurig verpakt in kartonnen enveloppe.

• Wim Homan

doen wat ze beloven

• Charlie Ebbink
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Duurde enorm lang, en kwam beschadigd aan.
    Aangegeven en zou nieuwe kaart ontvangen echter heb ik nog steeds niks ontvangen.
    Heb vandaag een bericht ontvangen waarin is aangegeven dat het opgelost wordt !!
    Chapeau hiervoor en hiermee is de zaak naar tevredenheid opgelost !! Bedankt hiervoor.

Antwoord van Watersport Almanak

Onze excuses dat de beloofde vervanging van uw kaart nog niet is aangekomen. Na onderzoek blijkt dat de nazending in ons magazijn is blijven liggen. Dit is een spijtige fout van onze kant en we nemen volledige verantwoordelijkheid hiervoor.

Ik wil u echter geruststellen dat we meteen actie ondernemen. Ik heb persoonlijk ervoor gezorgd dat uw vervangende kaart vandaag nog verzonden zal worden. Daarnaast zullen we ook de beschadigde Rustbuster vervangen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw geduld en begrip enorm. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons in de toekomst beter zal zijn.

• Koper

Tevreden

• Dik

helemaal tevreden

• rudy bertens
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

het bestelde werd niet op aangegeven adres geleverd maar in een boekenwinkel 10km verwijderd van adres.

Antwoord van Watersport Almanak

Beste Rudy,

Dank je wel voor je feedback. We vinden het vervelend dat je bestelling niet op het opgegeven adres is afgeleverd, maar bij een boekenwinkel 10 km verderop. Voor zover wij hebben kunnen nagaan heeft de vervoerder heeft wel geprobeerd het pakket op het aangegeven adres af te leveren, maar is dit niet gelukt.

We begrijpen dat dit bijzonder frustrerend is. Helaas hebben wij geen controle over de werkwijze van de vervoerder wanneer zij problemen ondervinden bij de levering. We doen echter altijd ons best om de beste service te bieden en zullen je feedback zeker meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.

Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en streven ernaar om je volgende ervaring met ons te verbeteren.

Jens Marrink
    WatersportAlmanak

• JH Kamphorst
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Goede website en snel geleverd.

• m.w. dekker

snelafgeleverd,goed verpakt

• Henk Brouwer

Snel geleverd, goede service

• Dirk

vlotte service

• jaak
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Ik zocht naar ANWB waterkaarten van Nederland. Vanuit België kon ik die niet rechtstreeks bestellen (geen leveringen in het buitenland), maar via Watersport Almanak was dat zo probleem zo opgelost. Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling thuis!

• guy

Vlot opgestuurd. :)

• Staverse jol de Jacob
    Geverifieerde klant van Watersport Almanak

Super snel en goed geleverd

• Rowan
    Review voor Watersport Almanak

Zeer tevreden met de service en communicatie

• Johan
    Review voor Watersport Almanak

Een mooi assortiment kaarten die direct geleverd worden van Frankrijk Duitsland etc maakt deze website voor mij echt leuk. Dank voor het advies en de snelle service!

• Machteld de Jong
    Review voor Watersport Almanak

Geweldig aanbod, prima prijs-kwaliteit verhouding en geweldige service!

• Peter Hertogs
    Review voor Watersport Almanak

Snelle levering en idem service naderhand