Webkarpet
Van exclusieve vloerkleden tot karpet van het jaar, bij webkarpet.nl vind je altijd het juiste kleed. Doordat al onze kleden uit eigen fabriek komen kunnen wij lage prijzen hanteren. Tegen fabrieksprijzen koop je dus de hoogste kwaliteit tegen een voordelige prijs. Voor extra sfeer en het optimale comfort zijn er onze exclusieve kleden. Het hoogpolig vloerkleed voelt lekker warm en comfortabel aan en wordt veel gebruikt bij de bank, in de woonkamer of op de slaapkamer. Ook de laagpolige bieden optimale luxe. Vaak wordt de loper in de keuken of hal gebruikt. Ook is er een ruime keus in de goedkope kleden en de restant kleden. Voor iedere vloer en ieder budget is er iets dat past en geschikt is. Alle kleden zijn in verschillende kleuren en maten leverbaar. Verhoog de sfeer in huis en maak het interieur compleet door te kiezen voor stijl, luxe en comfort tegen een voordelige prijs. Webkarpet, daar kies jij toch ook voor?
3.290 klantbeoordelingen
Filter 3207 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3202 met beschrijving

• Deen Guldemond
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Prachtig kleed op maat en heel snel geleverd. Fijn ook het boekje erbij waar een vlekkenwijzer inzit, superhandig!

• Shirley Beukenholdt
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Super goede service. Mijn bestelling was helaas iets vertraagd en ik werd gebeld om dit te laten weten en te vragen of het goed was dat het de volgende dag werd geleverd. Echt onwijs netjes! Kleed is goed verpakt en het bedrijf dat komt bezorgen belt netjes van te voren om te laten weten dat ze er zijn. Kunnen meerdere webshops nog iets van leren.

• Hoe beoordeel je Webkarpet?

• Annelie Ketelaars
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Na een kleine miscommunicatie van jullie met de vervoerder toch nog snel bezorgd.
    Hiervoor nog hartelijk bedankt.

• Diana
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snelle levering, goed netjes verpakt en super prachtig kleed met duidelijke handleiding voor evt vlekken behandeling. Zeer tevreden en heel blij mee!!

• Morganne Kroon
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mega leuke klantenservice! Ging wat mis met de verzending maar ontzettend goed te hulp gestaan

• Caroline Emmen
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mooi product, van te voren nog goed advies gekregen

• Alex
    Review voor Webkarpet

Mooi karpet op maat. Super snelle levering en vriendelijke service. Kortom top!

• Lon Mels-Fictoor
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Super service bij aflevering van dit grote zware , mooie kleed naar de tweede etage.!!!!!

• T. Kox
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Per abuis 2 maal besteld, werd meteen gereageerd of dit een fout was. Het dubbel betaalde bedrag dag erna weer op de rekening. Geweldige service en een prachtig vloerkleed.

• Samantha Appelo
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snelle levering, goed bereikbaar en goede service