Webkarpet
Van exclusieve vloerkleden tot karpet van het jaar, bij webkarpet.nl vind je altijd het juiste kleed. Doordat al onze kleden uit eigen fabriek komen kunnen wij lage prijzen hanteren. Tegen fabrieksprijzen koop je dus de hoogste kwaliteit tegen een voordelige prijs. Voor extra sfeer en het optimale comfort zijn er onze exclusieve kleden. Het hoogpolig vloerkleed voelt lekker warm en comfortabel aan en wordt veel gebruikt bij de bank, in de woonkamer of op de slaapkamer. Ook de laagpolige bieden optimale luxe. Vaak wordt de loper in de keuken of hal gebruikt. Ook is er een ruime keus in de goedkope kleden en de restant kleden. Voor iedere vloer en ieder budget is er iets dat past en geschikt is. Alle kleden zijn in verschillende kleuren en maten leverbaar. Verhoog de sfeer in huis en maak het interieur compleet door te kiezen voor stijl, luxe en comfort tegen een voordelige prijs. Webkarpet, daar kies jij toch ook voor?
2.290 klantbeoordelingen
Filter 2244 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2243 met beschrijving

• Marielle kessels van Tilburg

Geweldige service snel geleverd

• Ilona
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Tapijt ziet er prima uit

• Hoe beoordeel je Webkarpet?

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Webkarpet

goede service en mooie kleed vor goede prijs

• Miranda
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snelle levering en makkelijk om contact mee op te nemen.

• Rolf
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snel en ze nemen contact op

• S.
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Super service. We hadden een vloerkleed gekozen met een bepaalde randafwerking. Webkarpet belde dat het niet mooi stond en adviseerde een andere randafwerking. Het vloerkleed binnen 3 werkdagen in huis. Top en ziet er mooi uit. De bezorging was minder. Het vloerkleed heeft een dag in onze voortuin gestaan zonder dat wij het wisten. Tip: Doe een briefje in de brievenbus.

• André
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snelle levering, goede communicatie.

• Karen Holm
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Alles perfect volgens afspraak verzorgd

• Michiel

goede prijs kwaliteits verhouding

• Loes
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Goede en snelle service, erg klantvriendelijk.