Webkarpet
Van exclusieve vloerkleden tot karpet van het jaar, bij webkarpet.nl vind je altijd het juiste kleed. Doordat al onze kleden uit eigen fabriek komen kunnen wij lage prijzen hanteren. Tegen fabrieksprijzen koop je dus de hoogste kwaliteit tegen een voordelige prijs. Voor extra sfeer en het optimale comfort zijn er onze exclusieve kleden. Het hoogpolig vloerkleed voelt lekker warm en comfortabel aan en wordt veel gebruikt bij de bank, in de woonkamer of op de slaapkamer. Ook de laagpolige bieden optimale luxe. Vaak wordt de loper in de keuken of hal gebruikt. Ook is er een ruime keus in de goedkope kleden en de restant kleden. Voor iedere vloer en ieder budget is er iets dat past en geschikt is. Alle kleden zijn in verschillende kleuren en maten leverbaar. Verhoog de sfeer in huis en maak het interieur compleet door te kiezen voor stijl, luxe en comfort tegen een voordelige prijs. Webkarpet, daar kies jij toch ook voor?
2.616 klantbeoordelingen
Filter 2548 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2547 met beschrijving

• Noud Slaats
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Alles was klasse. Ga zo door.

• Janna van 't Sant

Prima werk!

• Hoe beoordeel je Webkarpet?

• L. Schreuder

Oooooo

• Nico Nes
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Keurig net bedrijf, komen hun afspraken na en geven goed advies

• Miranda
    Review voor Webkarpet

Mooi kleed en goede kwaliteit, we zijn er super blij mee! Fijn om je eigen maat te kunnen bestellen, toppie👍

• Ellen Ditmar
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Topservice! Keurig op tijd geleverd en een mooi kleed op de vloer!

• Lucas Goppel
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Goede kwaliteit goed op de hoogte gehouden wat betreft de aanlevering

• Cocky Grootscholten-Barendse
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mooi op maat gemaakt en keurig afgewerkt.

• Edwin Voets
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mooi stalen uitgezocht en toegestuurd gekregen. Uiteindelijk een carpet besteld, waarbij het (kleine) bedrag voor de stalen is verrekend. Snelle en nette levering. Tot zover dus erg tevreden.

• Joey Van Hulten

Goede service