Webkarpet
Van exclusieve vloerkleden tot karpet van het jaar, bij webkarpet.nl vind je altijd het juiste kleed. Doordat al onze kleden uit eigen fabriek komen kunnen wij lage prijzen hanteren. Tegen fabrieksprijzen koop je dus de hoogste kwaliteit tegen een voordelige prijs. Voor extra sfeer en het optimale comfort zijn er onze exclusieve kleden. Het hoogpolig vloerkleed voelt lekker warm en comfortabel aan en wordt veel gebruikt bij de bank, in de woonkamer of op de slaapkamer. Ook de laagpolige bieden optimale luxe. Vaak wordt de loper in de keuken of hal gebruikt. Ook is er een ruime keus in de goedkope kleden en de restant kleden. Voor iedere vloer en ieder budget is er iets dat past en geschikt is. Alle kleden zijn in verschillende kleuren en maten leverbaar. Verhoog de sfeer in huis en maak het interieur compleet door te kiezen voor stijl, luxe en comfort tegen een voordelige prijs. Webkarpet, daar kies jij toch ook voor?
9,6
Filter 3856 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3851 met beschrijving

• N.P.J Luiten
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Verkeerde carpet geleverd. Hele, hele slechte klantenservice. Tot op heden geen oplossing geboden/ uitgevoerd.

• PurpleFroggy
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mooi vloerkleed met keurig afgewerkte rand en snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Webkarpet?

• Joop Dahlhaus
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Op aanraden van mijn buren heb ik een tapijt gekocht.
    Voor het geld een leuk en modern kleed gekregen

• Arendiena Bakker-Post
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Ben zeer tevreden met mijn tapijt

• Manuela Verriet
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snel, helaas zelf het verkeerde kleed besteld maar past uiteindelijk wel onder de nieuwe overkapping. Mooi afgewerkt en mooie kwaliteit.

• Petra Scholing
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Gevarieerd aanbod en snelle verzending.

• Irene V.

Niets op aan te merken.
    Na snelle ontvangst van 3 stalen had ik binnen 4 dagen een keurig op maat gemaakt buitenkarpet in huis.

• C.J.E. de Bruin-Bloemendaal
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snelle levering echter de chauffeur belde ‘s-morgens voordat hij de bestelling bracht dat hij het tapijt van 3 bij 4 meter niet boven bracht. (3e verdieping). Tip van mij is om dit eerder aan te geven zodat er rekening mee gehouden kan worden.

• nel moerman
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Prijs oke,karpet precies t formaat wat je zelf wilt

• Jettie
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mooie tapijten en de afspraken die je maakt worden nageleefd. Al twee keer een tapijt hier besteld.

• Willem
    Review voor Webkarpet

11 dagen geleden enkele stalen besteld. Zouden binnen 3 werkdagen worden geleverd. Enkele keren proberen te bellen, maar steeds een antwoordapparaat van een 06- nummer. Lijkt me nogal vervelend als je een kleed hebt gekocht, en je wilt daarover in contact met ze . . .Overigens wel betaald voor de stalen, al is het maar €5. Hoe zit het daarmee?

• Tinka
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Prima en snelle levering.

• Ad van Amerongen
    Geverifieerde klant van Webkarpet

De bestelling zou binnen enkele dagen geleverd worden, maar het werd een maand.

• Gerie Natrop
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Snel geleverd een mooi product voor dat geld

• HvdN
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Mijn bestelling kon niet binnen een paar dagen geleverd worden omdat de rol tapijt niet op voorraad was, werd daar zeer netjes over gebeld en een kleine week later gebeld dat het tapijt klaar was en een afleverdatum afgesproken. Een prima service en aflevering, meer dan 5 sterren waard.

• Lubov Bushmanova
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Geweldige service, snel bezorgd, kleur ook precies.

• Ulrike
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Leuk dat er een ruime keuze aan kleurstalen is.

• R.E. Smit
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Uitsluitend complimenten voor de prompte levering van een fraai karpet! Kortom, aanbevolen!

• Baassie
    Geverifieerde klant van Webkarpet

Top bedrijf ! Prachtig op maat gemaakt kleed. Mooie afwerking en helemaal naar behoren🎉🥳

• John

Opgelost