Weertsonline
Elektro Weerts, al sinds ruim 60 jaar een begrip in Maastricht en omstreken op het gebied huishoudelijke apparatuur. In onze échte winkel, maar ook via www.weertsonline.nl vind u de beste selectie aan producten. Voor advies en service koopt u bij Weerts!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 15-05-2020 ingetrokken

9,6

• Jentjens
    Review voor Weertsonline

Afgelopen vrijdag bestelde ik een vrieskastje online. De mijne was stuk en moest onverhoopt al mijn etenswaar bij vrienden onderbrengen. Meteen in de namiddag een nieuwe besteld bij electro Weerts in de hoop dat hij zaterdag geleverd zou worden. Helaas niets gehoord zaterdag. Maandagmorgen gebeld. De zaak was gesloten. Maandagmiddag gebeld. Kreeg ik iemand aan de lijn die nergens vanaf wist. Degene die er over ging was er niet. Hij zou informeren en terugbellen. Niets meer gehoord. Dinsdagmorgen werd ik teruggebeld. De vrieskast was niet meer op voorraad en moest besteld worden. Zou wel een paar dagen gaan duren. Situatie uitgelegd en gevraagd er spoed achter te zetten. Men zou informeren en terugbellen. 10 minuten daarna werd ik teruggebeld. Mijn vrieskast was niet meer leverbaar maar de opvolger wel. Die moest ook besteld worden omdat hij niet op voorraad was en bovendien was deze 10% duurder. Dat moest ik dan maar bijpinnen bij levering. Ik heb bedankt en mijn geld teruggevraagd. Waarom staan er artikelen op de site die niet meer leverbaar zijn? Ik hoop dat ze snel zijn met terugstorten zodat ik elders een nieuwe vrieskist kan bestellen. Bedankt Electro Weerts. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer!!!

• W. van Driel

Snel

• Yildirim

Binnen 24u bezorgd, alles naar wens

Antwoord van Weertsonline

Goed om te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier met het apparaat!

• Delft
    Review voor Weertsonline

Wasmachine snel geleverd maar de oude machine wilden ze helaas niet meenemen omdat er teveel water in de wasmachine zat. Pomp was stuk daarom heb ik een nieuwe wasmachine gekocht en waar moet ik het water laten. Service tot de drempel. Volgens de regels, spijt dat ik online heb gekocht. Volgende keer toch maar bij de plaatselijke winkel kopen en iets meer betalen maar wel meer service.

Antwoord van Weertsonline

Goedemiddag, jammer om te lezen dat u ontevreden bent. De oude wasmachine wordt meegenomen als hij geheel watervrij is zoals vermeld op onze website en de e-mail in verband met mogelijk schade van alle nieuwe apparaten die in dezelfde transportbus staan. Mocht u nog tips hebben hoe wij dit misschien beter kunnen communiceren, horen wij dat natuurlijk graag. Alsnog veel plezier met de nieuwe wasmachine.

• Silvia Lourenco da Chao

Absolutely fantastic!
    I was in desperate need for a new washing machine and dryer. Weert had one of the best prices in the market and delivered in less than a day (when other suppliers would take almost a week).
    And because I bought 2 products, i got a €20 unexpected discount :)

Antwoord van Weertsonline

Thank you for the kind words! Have a great weekend.

• JPM Ligtenberg
    Review voor Weertsonline

Afspraken m.b.t. levering worden nagekomen!

• Candan
    Review voor Weertsonline

Enige nadeel was dat de produkt niet op tijd geleverd was een dag later

Antwoord van Weertsonline

Wat jammer dat hij een dag later was dan gepland, ik zie dat hij ondertussen is aangekomen. Alsnog natuurlijk heel veel plezier ermee en onze excuses voor de vertraging.

• Wen Burg

Heel fijn!
    Online bestellen is lastig vw een probleem met zien, er wordt geluisterd, meegedacht en opgelost. Persoonlijk te woord gestaan is toch wel heel fijn! De volgende dag product thuis.

Antwoord van Weertsonline

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen!

• Dien van Dijk
    Review voor Weertsonline

Tv bevalt heel goed. Was snel geïnstalleerd.

Antwoord van Weertsonline

Veel kijkplezier, met zulke heldere beelden wordt Netflix nog leuker!

• Clark
    Review voor Weertsonline

Bestelling geplaatst omdat de wasmachine het meest voordelig was bij weertsonline. Eerst gebeld over de voorraad. Ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die mij zelfs nog tips gaf over waar op te letten. Wasmachine op tijd geleverd door evenvriendelijke bezorgers. Zelfs geinstalleerd in kelder. Niets dan voordeel voor mij.

Antwoord van Weertsonline

Dank u wel voor de lieve woorden. Veel plezier met de wasmachine!

• C.staps
    Review voor Weertsonline

Via bol.com een nieuwe vaatwasser besteld bij weertsonline. Deze zou 2 dagen later bezorgd worden maar helaas, niets ontvangen. Toen zou hij de volgende dag bezorgd worden en dus iemand geregeld omdat we moesten werken maar helaas. Ook hebben we 2x gemaild en 1x gebeld met weerstonline. Geen reactie op mail en aan de telefoon zei een stem dat ze niet geopend waren. Uiteindelijk is de vaatwasser op zaterdag geleverd.
    Het is allemaal erg leuk die kreten “vandaag bestellen , morgen in huis”. Ik heb liever “vandaag bestellen, over een week in huis” maar dan wel je afspraak nakomen.

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat de verzending zo vertraagd was. Uw apparaat was op tijd aangeleverd voor verzending, maar door onbekende redenen zijn er meerdere keren geen leveringen geweest. Hiervan hebben wij een melding gemaakt en vanuit ons en Extra@home willen wij hiervoor onze excuses bieden. Om op de communicatie terug te komen zien wij één e-mail die wij dezelfde dag nog hebben doorgestuurd. Dit kwam wel vanaf een collega van Bol.com. Mocht hierin toch iets mis zijn gegaan, horen wij dit graag zodat wij kunnen uitzoeken of deze ergens systematisch is blijven hangen. Alsnog veel afwasplezier met de vaatwasser.

• B.Oostveen
    Review voor Weertsonline

Waarom ervaring: Uitstekend is toch uitstekend !!!!

Antwoord van Weertsonline

Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

• Anouk

Goede webwinkel,

Post.nl had mijn bestelling niet op de juiste dag geleverd..gebeld met de klanten service van Weert en gelukkig (zoals gewend van Weerts) weer een geweldige service geleverd..Jammer dat post.nl er zo'n zootje van maakt..Maar dikke pluim voor Weerts!!!!

Antwoord van Weertsonline

Goed om te lezen dat wij uw de levering goed hebben opgelost naar uw mening. Veel plezier met het apparaat en tot snel!

• Chris
    Review voor Weertsonline

Rond 17:00 besteld gister en net bezorgd door PostNL, zeker te vreden. Ook de voordeligste van de andere winkels.

Antwoord van Weertsonline

Goed om te lezen dat alles goed beviel. Tot ziens!

• Fleurackers
    Review voor Weertsonline

Wasmachine was volgende dag reeds geleverd naar Belgie, werd goed op de hoogte gehouden via SMS, alles goed aangekomen en aangesloten en service via PostNL ok!

Antwoord van Weertsonline

Wat fijn om te lezen dat alles zo beviel! Veel wasplezier met de nieuwe wasmachine!

• Ruud Bos
    Review voor Weertsonline

Wasmachine werd op het afgesproken tijdstip bezorgd en aangesloten. Firma Weerts had beter direct een pdf van de factuur kunnen sturen, was nodig voor cashbackactie. Dit is later snel opgelost.

Antwoord van Weertsonline

Dank u wel voor de review, goed om te lezen dat u alsnog de cashback kon doen met de gestuurde PDF. Veel plezier gewenst met de nieuwe wasmachine.

• Franklin
    Review voor Weertsonline

Ik heb op 20 april 2018 een Sonos play 5 gekocht. Jammer genoeg door fout van postNL heb ik mijn Sonos niet op dinsdag 24 april 2018 ontvangen. Contact gelegd met klantenservice van Elektro Weerts Weertsonline.nl, medewerker was vriendelijke en behulpzaam. Ik heb vrij snel een nieuwe track-and-trace link van mijn bestelling ontvangen. Vandaag 26 april 2018 mijn bestelling in goede orde ontvangen en ben super blij met mijn Sonos play 5. Ik ga zeker vaker gebruik maken van de diensten van Weertsonline.

Antwoord van Weertsonline

Beste Franklin, goed om te lezen dat je alsnog tevreden was met de oplossing. Ik wil wel zeggen tot de volgende, maar dat is al het geval. Fijn weekend gewenst!

• Marina van den Berg

Snelle, keurige levering. Prima helpdesk

Antwoord van Weertsonline

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, heel veel plezier gewenst met de playbar!

• Gerhardt Bil
    Review voor Weertsonline

zeer snel geleverd duidelijk aangegeven bezorgtijd goede produkten

Antwoord van Weertsonline

Bedankt voor uw positieve recensie. Ik ben blij om te horen dat alles naar wens is. We zien u graag weer terug!

• Joris Dutmer
    Review voor Weertsonline

Snelle levering zonder problemen.

Antwoord van Weertsonline

Wat fijn om te zien dat alles naar wens was, tot de volgende keer!