Weloq
Heb je interesse in een kluis? Met één klik op de knop heb je al een geldkluis, brandwerende kluis, vloerkluis, sleutelkast met code of inbraakwerende kluis in huis. Appeltje-eitje? Nou, niet helemaal. Er zijn een aantal punten waarop je moet letten bij de aanschaf van een kluis. Niet alleen je behoefte en wensen zijn hierbij van maar vanzelfsprekend ook je budget. Wij bieden bijvoorbeeld kluizen met dubbel slot, elektronisch codeslot en met dubbelbaard sleutelslot. Stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit en uitermate geschikt voor het veilig opbergen van allerlei waardevolle eigendommen, zoals bedrijfsgoederen, antieke voorwerpen en documenten. Hulp nodig bij de aanschaf van een kluis? Wij helpen je graag: info@weloq.nl.
8,7
Filter 260 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 169 met beschrijving

• Dick
    Geverifieerde klant van Weloq

Naast scherpe prijzen is de service super goed, ook de communicatie is geweldig.

• mark
    Geverifieerde klant van Weloq

vrijdag besteld voor 15.00 uur maar niet de volgende dag bezorgd het werd dinsdag .
    de verankering is waardeloos slap

• Hoe beoordeel je Weloq?

• Mario Werbrouck
    Geverifieerde klant van Weloq

Bedelen om aan onze aankoop te geraken, niet bereikbaar, leugens van de transporteur. Nooit meer, veel beloven e, meer niet

• marc jongejan

Alles volgens afspraak. Vriendelijke chauffeur

• Johan Helderman

Top geregeld.

• Danny

Heel snelle levering.

• Alfons Kattenberg
    Geverifieerde klant van Weloq

Goede service en snel afgehandeld

• Robert Bos

Review voor Weloq

Goede service!!

• Wim Röling
    Geverifieerde klant van Weloq

Op de website staat vermeld : voor 15.00 besteld , de volgende dag in huis. Donderdag voor 12.00 besteld. Vrijdag thuisgebleven , en is maandagmiddag gelevert.

• Jean-Yves Maelfait
    Geverifieerde klant van Weloq

Snelle levering, product voldeed aan de verwachtingen

• Henk Mos

Snelle reacties en service

• L.N. Usman

snel en correct geleverd

• Wilco Lankveld
    Geverifieerde klant van Weloq

De beste prijs en snelle levering

• Rahied Aziem
    Geverifieerde klant van Weloq

Klanten een mail sturen wanneer de levertijd is. Na een telefoontje ben ik wel perfect geholpen en werd mijn product heel snel geleverd

• Vincent van Z.
    Geverifieerde klant van Weloq

Goede prijs, snelle levering, goede klantenservice (aftersales)

• Peter Ettinger
    Geverifieerde klant van Weloq

No nonsense website, gewoon goed zoals je mag verwachten.

• Peter
    Geverifieerde klant van Weloq

Levering van het juiste product verliep zoals beloofd en snel. Het product werd aangeboden voor een hele nette prijs. Voor het overige geen contact gehad met Weloq, dus over de service heb ik geen oordeel.

• Rik van de Craats
    Geverifieerde klant van Weloq

Ik heb mijn bestelling gedaan op vrijdag, de kluis werd op dinsdag geleverd op zich prima, wat ik vervelend vond dat er in de mail werd vermeld dat ik de bestelling zou kunnen volgen met een track en trace, dit is niet gebeurd ik heb zelf op maandag een mail gestuurd naar Weloq met de vraag wanneer het artikel wordt geleverd. Ik werd de dag erna gebeld door Weloq hij vertelde mij dat de bestelling vandaag wordt geleverd, dit is idd gebeurd. uiteindelijk ben ik wel tevreden dat de kluis nog snel geleverd werd.