Weloq
Heb je interesse in een kluis? Met 矇矇n klik op de knop heb je al een geldkluis, brandwerende kluis, vloerkluis, sleutelkast met code of inbraakwerende kluis in huis. Appeltje-eitje? Nou, niet helemaal. Er zijn een aantal punten waarop je moet letten bij de aanschaf van een kluis. Niet alleen je behoefte en wensen zijn hierbij van maar vanzelfsprekend ook je budget. Wij bieden bijvoorbeeld kluizen met dubbel slot, elektronisch codeslot en met dubbelbaard sleutelslot. Stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit en uitermate geschikt voor het veilig opbergen van allerlei waardevolle eigendommen, zoals bedrijfsgoederen, antieke voorwerpen en documenten. Hulp nodig bij de aanschaf van een kluis? Wij helpen je graag: info@weloq.nl.
8,5
Filter 125 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Moessie Wahidi
    Geverifieerde klant van Weloq

Top kwaliteit en snelle levering!

• Udo
    Geverifieerde klant van Weloq

Prima geregeld en volgens afspraak geleverd

• Hoe beoordeel je Weloq?

• Bert
    Review voor Weloq

Keurig

• Stephan Van Ingen
    Geverifieerde klant van Weloq

Zeer goede service en afspraken worden nagekomen top!

Helaas ontving ik een beschadigd product, na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kreeg ik een vervangend exemplaar toegestuurd en later zou het beschadigde product thuis aan de deur opgehaald worden.
    Helaas bleek ook het vervangende exemplaar niet in orde, hier zaten fabricage fouten in.

Daarop heb ik zelf een voorstel aan de klantenservice gedaan om het euvel op te lossen en zo kosten te besparen.
    Hierin kon men zich vinden en ging zonder meer akkoord met mijn voorstel.
    Eindelijk een klantenservice die buiten de kaders durft te denken en er alles aan doet om tot een oplossing te komen voor de klant.
    Aanrader!

• Irene Swinkels
    Geverifieerde klant van Weloq

Fijn dat jullie adequaat de foutieve aflevering hebben opgelost.

• Hans ter Heide

Product wel betaald maar na 1,5 week nog steeds niet geleverd 必必必

• Marnix Vande Kerkhove
    Geverifieerde klant van Weloq

Snelle levering, goede prijs.

• Hans v.F.
    Review voor Weloq

Klantvriendelijk, snel en accuraat. Prompte levering

• H.J.G. Schreur
    Geverifieerde klant van Weloq

Scherpe prijs, goed product. Helaas werd de levering niet vooraf door de vervoerder aangekondigd .... wat wel word gecommuniceerd. Ook werd de pallet levering niet achter de eerste voordeur... maar voor de voordeur gedaan. Dat is een verbeter puntje. Na montage bleek dat er een deuk in de zijkant zat.... nuet erg voor de functie maar wel jammer. Maar overall tevreden en zeker aan te raden. De goede prijs maakt alles goed :-)

• Lionel Peterson
    Geverifieerde klant van Weloq

Producten komen overeen met de omschrijving en zijn tevens snel geleverd. Daarnaast hadden zij ook nog de goedkoopste prijs online. Ik ben blij met mijn aankoop en zou ze zeker aanbevelen!