Weltechniek.nl

Weltechniek.nl

Wij zijn Weltechniek.nl, de totaalleverancier voor water elektra en luchttechniek en wij maken jouw werk makkelijk. In ons assortiment vind je alles wat je nodig hebt voor klussen in en om het huis, op de zaak of op locatie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in klimaatbeheersing. Ontdek de scherp geprijsde artikelen, voor een prettig werkklimaat en een comfortabele leefomgeving.
Filter 273 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 181 met beschrijving

• William
    Review voor Weltechniek.nl

Er was iets fout gegaan bij mijn levererancier , heb toen contact gezocht met Ricardo en samen zijn we er met een goede oplossing uitgekomen en is het super snel opgelost , snelle verzending gewoon Top! Dit is een bedrijf wat zijn afspraken goed na komt en alles vlotjes laat verlopen , dank jullie wel💪👍

Antwoord van Weltechniek.nl

William, super toffe reactie, en hartstikke bedankt! Hier doen we het voor :)

• Karin Scholten
    Review voor Weltechniek.nl

Goede service en levering, neemt tussentijd contact op als er vertraging is in de levering

Hoi Karin,

Bedankt voor je positieve review :)

• Hoe beoordeel je Weltechniek.nl?

• Daniel
    Review voor Weltechniek.nl

Aangetrokken door de goed uitziende website en fijne retourcondities hier een bestelling geplaatst. De levertijd hiervoor was 1-3 werkdagen. Na ruim een week wachten echter nog steeds geen verzendbevestiging. Na het bellen naar Weltechniek kreeg ik een enorm slap verhaal dat de levertijden niet kloppen, en dat het product pas over ruim een week vanuit Portugal hier in Nederland zou zijn. Blijkbaar was het product nog niet eens uitgekomen en was dit de eerste batch die aan zou komen. Waarom er dan een levertijd van 1-3 werkdagen staat is "omdat we dat niet aan kunnen passen in de website." Om die reden sturen ze NADAT je betaald hebt daar een mail over, die bij mij niet eens verstuurd is. Er wordt dus ronduit gelogen over de levertijden onder het mom van een zwak excuus. Levertijd kan dus best een maand zijn terwijl jij verwacht het misschien de volgende dag al in huis te hebben.

EDIT: Bovenstaande geldt helaas nog steeds. Dat gezegd hebbende is de klantenservice buiten de misleidende levertijden wel erg goed.

Antwoord van Weltechniek.nl

Daniel, ik heb hier net een discussie met mijn collega, en die geeft aan dat hij vandaag de levertijd in de door ons opgemaakte melding van augustus heeft aangepast naar september, dit wist ik niet, en daar moet ik je gelijk in geven! Mijn excuses hiervoor.

• Lennard

Goede en snelle service!

Dankjewel Lennard.

• Karel
    Review voor Weltechniek.nl

Ventilatorregeling EW2.5 in mijn splinternieuwe afzuigkap ingebouwd. Was een eitje en wat een genot zo'n stille afzuigkap. Standaard Siemens absurd rumoerig!
    Dat Siemens dat niet standaard inbouwt snap je niet...

Antwoord van Weltechniek.nl

Bedankt voor de leuke recensie Karel! Tof!

• Dirk
    Review voor Weltechniek.nl

Goede prijs, zeer snelle levering

Dankjewel Dirk :)

• Luc Van Holsbeek
    Review voor Weltechniek.nl

Zoekend naar de beste prijs voor mijn artikel ben ik bij Well techniek terechtgekomen. De bestelling, het klaarmaken voor verzending en het aandienen bij de transporteur gebeurden zeer snel. Zeer klantvriendelijk.

Antwoord van Weltechniek.nl

Hi Luuk, leuke recensie, en super bedankt daarvoor! We doen uiteraard ons best.

• Ronald
    Review voor Weltechniek.nl

Zeer goede service, er ging buiten huns houd wat mis, en dat werd meteen opgepakt

Antwoord van Weltechniek.nl

Bedankt voor de positieve beoordeling :)

• Dario
    Review voor Weltechniek.nl

Very kind and helpful ready to solve any problem. Special people

Hi Dario,

Thanks you so much for the nice review :)

We do our best, but to be honest, its really heavy in this period of year haha!

We hope to see you again.

• Ries
    Review voor Weltechniek.nl

Goede klantenservice denkt met je mee word snel en optijd geleverd raad deze firma zeer goed aan

Antwoord van Weltechniek.nl

Hartstikke bedankt voor de recensie, Ries! Leuk.