Weltechniek.nl

Weltechniek.nl

Wij zijn Weltechniek.nl, de totaalleverancier voor water elektra en luchttechniek en wij maken jouw werk makkelijk. In ons assortiment vind je alles wat je nodig hebt voor klussen in en om het huis, op de zaak of op locatie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in klimaatbeheersing. Ontdek de scherp geprijsde artikelen, voor een prettig werkklimaat en een comfortabele leefomgeving.
Filter 270 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Lennard

Goede en snelle service!

Dankjewel Lennard.

• Karel
    Review voor Weltechniek.nl

Ventilatorregeling EW2.5 in mijn splinternieuwe afzuigkap ingebouwd. Was een eitje en wat een genot zo'n stille afzuigkap. Standaard Siemens absurd rumoerig!
    Dat Siemens dat niet standaard inbouwt snap je niet...

Antwoord van Weltechniek.nl

Bedankt voor de leuke recensie Karel! Tof!

• Hoe beoordeel je Weltechniek.nl?

• Dirk
    Review voor Weltechniek.nl

Goede prijs, zeer snelle levering

Dankjewel Dirk :)

• Luc Van Holsbeek
    Review voor Weltechniek.nl

Zoekend naar de beste prijs voor mijn artikel ben ik bij Well techniek terechtgekomen. De bestelling, het klaarmaken voor verzending en het aandienen bij de transporteur gebeurden zeer snel. Zeer klantvriendelijk.

Antwoord van Weltechniek.nl

Hi Luuk, leuke recensie, en super bedankt daarvoor! We doen uiteraard ons best.

• Ronald
    Review voor Weltechniek.nl

Zeer goede service, er ging buiten huns houd wat mis, en dat werd meteen opgepakt

Antwoord van Weltechniek.nl

Bedankt voor de positieve beoordeling :)

• Dario
    Review voor Weltechniek.nl

Very kind and helpful ready to solve any problem. Special people

Hi Dario,

Thanks you so much for the nice review :)

We do our best, but to be honest, its really heavy in this period of year haha!

We hope to see you again.

• Ries
    Review voor Weltechniek.nl

Goede klantenservice denkt met je mee word snel en optijd geleverd raad deze firma zeer goed aan

Antwoord van Weltechniek.nl

Hartstikke bedankt voor de recensie, Ries! Leuk.

• Frits
    Review voor Weltechniek.nl

Perfecte en eerlijke prijzen.
    Niet onbelangrijk: De communicatie is vlekkeloos. TOP.

Antwoord van Weltechniek.nl

Frits, het is ween wat late reactie, maar hier doen we het voor :) Leuk!

• Jens
    Review voor Weltechniek.nl

Order geplaatst en voldaan met Ideal, zowat 200 euro, de levertijd op de website bedraagt 2-5 werkdagen. Op werkdag 4 maar eens geïnformeerd, want als je dan geen Track & Trace hebt gaat levering op dag 5 niet gebeuren. Allereerst complimenten voor de meneer die de chat kordaat en beleefd oppakte, hij kan er niets aan doen. Hij gaat eens informeren en wat blijkt, het welbekende Corona-smoesje wordt ingezet, het product is niet leverbaar.....Dat kan maar haal het dan van je website in plaats van eerst laten betalen en dan erachter komen dat je niet kunt leveren. Het is voor ons geen Wel maar Niet techniek hoor, nooit meer.

Hi Jens,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, en ik begrijp je frustratie natuurlijk erg goed! Wij als webwinkel zijn voortdurend bezig om onze service te verbeteren en zullen dit dan ook zeker meenemen!

Wat betreft het ''Corona-smoesje'', ik snap wat je bedoelt, alleen als we eerlijk moeten zijn, we lopen behoorlijk achter de feiten aan.

Vanwege de maatregelen omtrent COVID-19 zijn een hoop leden van ons team werkend vanuit huis, leveranciers die te kampen hebben met import problemen en ontzettende vertragingen en wij die inmiddels 70 procent meer orders verwerken dan normaliter, wat natuurlijk iets moois is, maar dan moet je daar wel op voorbereid zijn :)

Maar goed, dat terzeide, nogmaals onze excuses, en ik hoop dat ik je doormiddel van deze reactie toch laat zien dat we de boodschap hebben ontvangen.

Al met al, let stay safe.

• Sezar
    Review voor Weltechniek.nl

Deskundig en professioneel, contact opgenomen inzake een nieuwe setup. Duidelijke uitleg en advies gekregen. We zijn inmiddels tijdje verder en ik geniet nog steeds van mijn apparatuur mede dankzij jullie.

Antwoord van Weltechniek.nl

Hi Sezar, wat een toffe recensie, dankjewel he!