Wensgordijnen
Gordijnen op maat eenvoudig
online bestellen.
Gemaakt in ons eigen atelier.
Gordijnen, vitrage,
inbetween en ook behang.
  • Anja
    Review voor Wensgordijnen

Snelle levering en mooi gemaakt

• Priscilla
    Review voor Wensgordijnen

Bijzonder mooie stof, keurig genaaid, geleverd volgens planning. Ik ben erg tevreden, en kan het iedereen aanraden om hier te bestellen!

• Hoe beoordeel je Wensgordijnen?

• marjolein
    Review voor Wensgordijnen

Heldere communicatie, goede bereikbaarheid klantenservice en de bestelling kwam ruim op tijd binnen.

• Wilma van Koot
    Review voor Wensgordijnen

5 juni 2019 gordijnen besteld en 19 juni hangen ze in de kamer, super!!
    Zeer tevreden over Wensgordijnen, prima service, een aanrader!

• J. Lacet
    Review voor Wensgordijnen

Zeer tevreden over Kwantex. Snelle levering, supermooi op maat gemaakt.
    Raad Kwantex zeker aan.

• Saskia Horjus
    Review voor Wensgordijnen

Supersnelle levering en keurig gemaakt....ik raad dit bedrijf zeker aan! Telefonisch contact gehad en denken met je mee.

• Bianca
    Review voor Wensgordijnen

Zeer tevreden over Kwantex. Mails werden snel beantwoord, kreeg staaltjes opgestuurd, en telefonisch goed te woord gestaan over hoe te meten. Gordijnen keurig verpakt, op maat en hangen nu prachtig. Zou hier zo weer bestellen!

• Wijnanda
    Review voor Wensgordijnen

Heel tevreden over het vakmanschap en de service. Telefonisch goed bereikbaar en vragen werden goed beantwoord. Zoals beloofd binnen twee A drie weken geleverd. We zijn erg blij met de gordijnen. En precies gemaakt zoals besteld.

• Marianne Kamminga
    Review voor Wensgordijnen

Ik ben een zeer tevreden klant. Ik stelde een vraag via de mail en kreeg binnen een uur antwoord. Daarna heb ik de bestelling geplaatst. De gordijnen waren er al na anderhalve week! De maat was precies zoals doorgegeven, keurig genaaid en verpakt. En ze waren net zo mooi als ik hoopte. Kortom: een dikke 10 voor Kwantex!

• Erwin
    Review voor Wensgordijnen

Wij zijn heel tevreden. Mijn vragen werden snel beantwoord en ik kreeg gratis een knipstaal van de stof waar ik interesse in had. De vitrages en gordijnen zijn mooi afgewerkt en de overschotten van de verschillende stoffen kreeg ik er zomaar bij. Iets wat ik in 30 jaar nog nooit had meegemaakt in België.