Wensgordijnen
Gordijnen op maat eenvoudig
online bestellen.
Gemaakt in ons eigen atelier.
Gordijnen, vitrage,
inbetween en ook behang.
  • Linda
    Review voor Wensgordijnen

Goed advies van Anneke, goed ingemeten en opgehangen door Jan en mooie gordijnen! Zeer tevreden!

• Loes
    Review voor Wensgordijnen

Service zoals we die hebben gekregen bij Anneke van Wensgordijnen heb ik lang niet meer meegemaakt, super! En dat voor de helft van het geld dat we bij andere zaken geoffreerd hebben gekregen. Anneke heeft ons telefonisch geholpen met inmeten, geadviseerd over extra haken afmetingen van de plooien en goed op de hoogte gehouden van de levering van de gordijnen (worden bij hetzelfde atelier gemaakt als wanneer je naar een design winkel zou gaan voor je gordijnen). Nadat er missende onderdelen bleken bij de rail (die we ergens anders hadden gekocht) stuurde Anneke ons kosteloos deze onderdeeltjes super snel toe zodat we de gordijnen nog voor de kerst hadden hangen. Uitzonderlijke service, bedankt!

• Hoe beoordeel je Wensgordijnen?

• Petra
    Review voor Wensgordijnen

Geweldige service! Onze in- betweens werden snel geleverd maar pas vijf maanden later -toen het grauwer weer werd - zag ik dat ze achterstevoren waren genaaid, dus de iets minder kleurrijke achterkant hing voor. Met lood in de schoenen opgebeld. En het werd meteen opgepakt. Teruggestuurd en ik had twee weken later de goede. Geen idee of het nieuwe zijn of vermaakt maar ze zijn perfect én die mooie kleur /gloed waarop ik ze had uitgezocht! Nog voor de feestdagen retour, héél blij mee!

• Fam.Janse
    Review voor Wensgordijnen

Prachtige gordijnen en uitstekende service!
    Wij hebben kamerhoge gordijnen en vouwgordijnen besteld, die fantastisch in ons interieur passen. Ondanks dat de levering niet gelijk correct was verlopen, heeft Wensgordijnen er alles aan gedaan om dit snel en correct te herstellen - goede service dus!

• Liesbeth Ferwerda
    Review voor Wensgordijnen

Duidelijke website en bovenal uitstekend genaaide gordijnen op tijd geleverd. Compliment voor familie De Haan van wensgordijnen.nl

• Anuschka
    Review voor Wensgordijnen

Kwaliteit prijs verhouding is goed. En vlotte afhandeling.
    Het was spannend of we zelf goed gemeten hadden en of de gordijnen mooi zijn afgewerkt. Ik kan niet anders zeggen dan dat de gordijnen prachtig hangen.

• Stefanie
    Review voor Wensgordijnen

Mooi aanbod, goed telefonisch contact. Zeer tevreden over het product. Verzenden duurde iets langer dan gehoopt maar dat had wellicht ook met de vakantieperiode te maken?

• Ten Brinke
    Review voor Wensgordijnen

Geweldige service, goed en duidelijk advies, nam alle tijd om vragen te beantwoorden.
    Qualiteit Top.

• -
    Review voor Wensgordijnen

Mooie gordijnen ontvangen! Snelle levering en goede service!

• Christ Neijs

Schappelijke prijs
    Mooi gemaakt en afgewerkt

• Anja
    Review voor Wensgordijnen

Snelle levering en mooi gemaakt

• Priscilla
    Review voor Wensgordijnen

Bijzonder mooie stof, keurig genaaid, geleverd volgens planning. Ik ben erg tevreden, en kan het iedereen aanraden om hier te bestellen!

• marjolein
    Review voor Wensgordijnen

Heldere communicatie, goede bereikbaarheid klantenservice en de bestelling kwam ruim op tijd binnen.

• Wilma van Koot
    Review voor Wensgordijnen

5 juni 2019 gordijnen besteld en 19 juni hangen ze in de kamer, super!!
    Zeer tevreden over Wensgordijnen, prima service, een aanrader!

• J. Lacet
    Review voor Wensgordijnen

Zeer tevreden over Kwantex. Snelle levering, supermooi op maat gemaakt.
    Raad Kwantex zeker aan.

• Saskia Horjus
    Review voor Wensgordijnen

Supersnelle levering en keurig gemaakt....ik raad dit bedrijf zeker aan! Telefonisch contact gehad en denken met je mee.

• Bianca
    Review voor Wensgordijnen

Zeer tevreden over Kwantex. Mails werden snel beantwoord, kreeg staaltjes opgestuurd, en telefonisch goed te woord gestaan over hoe te meten. Gordijnen keurig verpakt, op maat en hangen nu prachtig. Zou hier zo weer bestellen!

• Wijnanda
    Review voor Wensgordijnen

Heel tevreden over het vakmanschap en de service. Telefonisch goed bereikbaar en vragen werden goed beantwoord. Zoals beloofd binnen twee A drie weken geleverd. We zijn erg blij met de gordijnen. En precies gemaakt zoals besteld.

• Marianne Kamminga
    Review voor Wensgordijnen

Ik ben een zeer tevreden klant. Ik stelde een vraag via de mail en kreeg binnen een uur antwoord. Daarna heb ik de bestelling geplaatst. De gordijnen waren er al na anderhalve week! De maat was precies zoals doorgegeven, keurig genaaid en verpakt. En ze waren net zo mooi als ik hoopte. Kortom: een dikke 10 voor Kwantex!

• Erwin
    Review voor Wensgordijnen

Wij zijn heel tevreden. Mijn vragen werden snel beantwoord en ik kreeg gratis een knipstaal van de stof waar ik interesse in had. De vitrages en gordijnen zijn mooi afgewerkt en de overschotten van de verschillende stoffen kreeg ik er zomaar bij. Iets wat ik in 30 jaar nog nooit had meegemaakt in België.