WereldWater
WereldWater is distributeur en specialist van EWO producten. Wij geven advies over en verkopen EWO filter- en vitalisatiesystemen aan particulieren en bedrijven. Al de producten en installaties zijn gewaarborgd van kwaliteit.
Filter 258 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 159 met beschrijving

• Heleen
    Geverifieerde klant van WereldWater

Super snelle levering, fijn contact met klantenservice

• Elleke
    Geverifieerde klant van WereldWater

Uitstekende service en communicatie. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• Hoe beoordeel je WereldWater?

• Rudi Berlo

Correct

• Yas
    Geverifieerde klant van WereldWater

Betrouwbare webshop met belangrijke produkten om je water te zuiveren, wat harder nodig is dan je zou denken. Het drinkwater is ook in Nederland vervuild met allerlei chemicalieën.

• R. Iza
    Geverifieerde klant van WereldWater

Het filter gaat met moeite 3-4 maanden mee i.p.v. van 6 maanden, wat wordt gesuggereerd.

Antwoord van WereldWater

Goedendag,

Dank voor uw review.

Vervelend dat u een achteruitgang ervaart van de doorstroomsnelheid. Dit komt meestal doordat het filterblok van de EWO Vitality Filter Cartridge steeds meer verzadigd raakt door vuildeeltjes. Het leidingwater kan (tijdelijk) meer fijnstof bevatten, waardoor het filterblok sneller verzadigd raakt dan normaal. Dit kan in sommige gevallen erin resulteren dat een filter cartridge eerder vervangen moet worden vanwege de trage doorstroomsnelheid dan de 6 maanden onder gemiddelde westerse omstandigheden. Achteruitgang van de doorstroomsnelheid heeft geen invloed op de filtratiekwaliteit. Wij hebben de laatste paar jaar gemerkt dat in de omgeving van Rotterdam de filter cartridges sneller verzadigen dan in andere regio’s in Nederland en dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat fijnstof toegenomen is in het leidingwater.. De filter cartridges van de EWO Gourmet hebben hier minder snel last van, omdat die een grotere vuilcapaciteit hebben dan de EWO Vitality Filter Cartridges.

De kwaliteit van drinkwater in omgeving Rotterdam is ten aanzien van andere regio’s in Nederland altijd minder geweest. Het positieve is dat de filter cartridge wel zijn werk doet. Wij vinden het vervelend dat u een andere verwachting heeft. Wij kunnen helaas niets doen aan een verandering van de leidingwaterkwaliteit.

Linda van WereldWater

• Annelies Kropff
    Geverifieerde klant van WereldWater

De service is héél goed! Wonende in Spanje had ik de cartridges snel en zoals altijd een vriendelijk briefje erbij…extra persoonlijk. Heel hartelijk dank. Ik ben erg tevreden.

• Laura Barbarella

Snelle levering. Goeie service

• Annelies
    Geverifieerde klant van WereldWater

Snelle levering en goed & mooi verpakt! Mijn dochtertje dacht dat ik een cadeautje had ontvangen, omdat het zo mooi was ingepakt! Goede prijs verhouding, zeer tevreden 👍🏽

• Thamar
    Geverifieerde klant van WereldWater

Snelle levering van een goed product

• Willem Roso

• Marianne Luybregts
    Geverifieerde klant van WereldWater

Het aantal sterren spreekt voor zich.

• E.J. Vonk
    Geverifieerde klant van WereldWater

Zoals vanouds, snel en perfect.

• Maite
    Geverifieerde klant van WereldWater

Prima levering, ik had 1 ringetje besteld en kreeg er eentje extra gratis bij met een persoonlijk berichtje. Fijn!

• Louise
    Geverifieerde klant van WereldWater

Zeer snelle goede verzending en vooral goede filters

• Pablo Nunez Palma

Fast and nicely packed!

• Thomas Michalik

Snel geleverd

• Joost
    Geverifieerde klant van WereldWater

Goed advies over onderhoud en probleem oplossen

• Anna
    Geverifieerde klant van WereldWater

Goed bereikbaar voor advies. Levering was snel thuis.

• Marco
    Geverifieerde klant van WereldWater

Fijne snelle levering (gratis) en tegen goedkopere prijzen dan bij de concurrentie, dus al met al een top levering,

• Linda Huisman

Snelle service!