Werepairall.shop

Werepairall.shop

Werepairall.shop biedt hoge kwaliteit refurbished iPhones aan. Deze iPhones zijn volledig gecontroleerd en getest met een testsoftware.

• Peter Lommers
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Goede service en prima telefoon gekregen. Overzetten van de informatie werd prima begeleid door het team.

• Lorraine Moscatelli

great services

• Hoe beoordeel je Werepairall.shop?

• Nabil Marzouk
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

De beschrijving klopt niet. Over de iPhone 11 Pro green midnight zit er veel gebruikssporen en ik had zo goed als nieuw besteld

• Diana Laachach

iPhone 12pro gekocht toestel ziet als nieuw eruit en werkt goed
    Snelle bezorging ben super blij mee.

• Silvia Groenevelt-Epskamp

Super service!

• Ellis
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Snelle service, top product geleverd. Er wordt pro-actief met je meegedacht. Eerste keer dat we bij Uphones.nl besteld hebben en wij zijn zeer tevreden!

• Hafsa AJDIDI
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Opgelicht met een fake toestel. Ik zou graag de andere toestel ook mee willen ontvangen

• Cas Rijpstra
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Snel geleverd, erg tevreden met het toestel

• Andre Renes
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Snel geleverd en duidelijk bestelproces!

• Bryan Brandhorst

snelle levering

• Lisanne
    Review voor Werepairall.shop

Ontzettend tevreden over de service van de medewerkers en met de IPhone die ik al even geleden gekocht heb. Je wordt goed geholpen en krijgt ook nog eens een fijne en goedwerkende mobiel. Zeker een aanrader!

• Linde

• Evert
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Prima service en alles volgens afspraak. Goede telefonisch bereikbaar voor aanvullende vragen.

• MAV
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Snelle levering. Service was top. Ik ga zeker weer bij Uphanes mijn ttoekomstige telefoons kopen.👍

• Roxane Demmink
    Review voor Werepairall.shop

Super blij met mijn nieuwe iPhone, levering was ook snel!

• Mijndert Driesman
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Volgens afspraak snel geleverd, prima service.

• Floris
    Review voor Werepairall.shop

Top service! Klantvriendelijke personeel en snelle levering. Zeer tevreden met mijn refurbished iPhone, hij is net als nieuw!

Zeer zeker een aanrader. 🤩

• Daan
    Review voor Werepairall.shop

Door Uphones ben ik aan een super mooie (en vrijwel nieuwe) refurbished Iphone 12 gekomen! Ook werd de telefoon snel geleverd, wat natuurlijk super fijn is!

• Sabrina Aldaibis
    Review voor Werepairall.shop

Ik ben super goed geholpen! Erg vriendelijk personeel met zeer goede adviezen. Ik zou hier zeker vaker mijn iPhone kopen en het iedereen aanraden. Top bedrijf!

• Fieneke
    Geverifieerde klant van Werepairall.shop

Ik ben super geholpen! Wat een klantvriendelijke en enthousiaste medewerkers!