Westfalia DIY

Westfalia DIY

Westfalia staat bekend als een doe-het-zelf specialist met meer dan 90 jaar ervaring als een betrouwbare leverancier van gereedschap, elektronica, landbouw, tuin, huishoudelijke producten, huisdier toebehoren, en nog veel meer.
8,1

• Patries
    Review voor Westfalia DIY

Koop hier niets! Ze sturen een defect product. Deze op verzoek ven hen retour gestuurd nu al maanden aan het leuren voor geld terug. Ze reageren niet meer. Bewijs van terug zenden product en van hen een mail waarin staat dat het product door hen retour is ontvangen. Desondanks geen geld terug.

• José
    Review voor Westfalia DIY

22 oktober product besteld. Door fout van Westfalia is het pakket niet bij mij aangekomen. Na eindeloos bellen, mailen bleek dat pakket weer retour was bij Westfalia. Zou binnen 5 dagen geld retour krijgen. Dat is inmiddels 4 - 5 weken geleden. Nog niets gezien. Bellen en mailen helpt niets.
    Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen.
    Ik ga het melden bij LMIO. Dit is landelijk meldpunt van de politie. Ik zie geen andere oplossing.

• Hoe beoordeel je Westfalia DIY?

• Henri
    Review voor Westfalia DIY

Heb een halogeen verwarming nu een maand in gebruik en reeds 2 lampen kapot heb hierover al 2 mails gestuurd naar westfalia.eu maar krijg geen reactie terug ook bellen helpt niet als er gevraagd word door een bandje of je verder wil wachten dan sluit deze automatisch af dus telefonisch zijn ze nu niet bereikbaar.

• Manon van Wincoop
    Review voor Westfalia DIY

Mijn pakket is na 3 weken nog niet geleverd en ze zijn onbereikbaar per mail en telefoon

• Alex perez
    Review voor Westfalia DIY

Kapot geleverde glijstang set met regendouche. Waardeloze klantenservice 2 maal meer dan een 30 min in de wacht gestaan zonder dat er iemand op nam. Uiteindelijk nooit een medewerker kunnen bereiken. Na 4 weken emailen hebben wij nog steeds geen nieuw product toegezonden gekregen. Waardeloos! Hun aanbod 15 euro ter compensatie. Daarnaast komen ze de belofte te reageren binnen 24 komen ze niet na. En moet je dagen wachten.

• Anoniem
    Review voor Westfalia DIY

Prima service. Meteen een nieuw pakket gekregen toen een onderdeel ontbrak

• gerrit boer

snelle levering goede service