Westinghouse Homeware

Westinghouse Homeware, een merk dat in de Amerikaanse geschiedenis niet weg te denken is. Wij bieden cookware en elektrische keuken apparatuur van hoge kwaliteit met een prachtig design.
9,7

• M J
    Review voor Westinghouse Homeware

1maand na het verlopen van de garantie gaat er een onderdeel stuk , dus ga je op zoek.
    Div. onderdelewinkels , maar geen westinghouse onderdelen.
    Dan bij westinghouse zelf proberen via de chat .
    Vanaf nu blijkt het een comedy te worden
    Normale antwoorden worden niet gegeven , bv vraag ; waar dan wel , antwoord na 20 uur wachten ; OW OKE
    Een dag later maar weer proberen , beginnen ze over carnaval (wtf)
    Na 2x de vraag gesteld te hebben , krijg ik de melding of ik nog vragen heb ,
    maar ik heb nog sreeds geen antwoord op mijn vraag .
    DE KLANT MAG WEL DURE TROEP KOPEN , MAAR ONDERDELEN LOS VERKRIJGEN IS BLIJKBAAR ONMOGELIJK
    EN BIJ CHATGESPREKKEN KRIJG JE DOMME REACTIE , MAAR GEEN ANTWOORDEN
    DAAROM MAAR 1 STER VOOR JULLIE DOMME REACTIES
    WESTINGHOUSE ; NOOIT MEER VOOR MIJ

Antwoord van Westinghouse Homeware

Beste MJ,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat je dit hebt moeten ondervinden.
    Ik heb even de chatgeschiedenis bekeken, maar in geen enkele chat hebben wij het over carnaval gehad. Ik ben dus benieuwd via welke chat het gesprek is geweest.

Daarnaast ben ik benieuwd over welk onderdeel het gaat, want een hoop onderdelen hebben we wel beschikbaar, maar niet alles.

Mocht het zo zijn dat we een onderdeel niet hebben, dan willen we altijd vragen naar een ordernummer. Dan kunnen we kijken of wij de verkopende partij zijn en zo, ja of er nog iets te helpen valt.

Wij zijn dan ook enorm geschrokken van deze manier van communicatie en horen dan ook graag via welke chat het is geweest en om welk onderdeel het gaat, ook ontvangen wij graag iets van een ordernummer.
    Dan kunnen we alles erbij pakken.

Wij horen graag van u.

• Ria van Beek
    Review voor Westinghouse Homeware

Geweldige service!

Antwoord van Westinghouse Homeware

Blij om te horen, we helpen u graag!

• Hoe beoordeel je Westinghouse Homeware?