Wet & Dry

Wet & Dry

Wet & Dry ontwikkelt slimme oplossingen voor thuis en op het werk, waarbij gebruiksgemak voorop staat. Onze producten worden ontwikkelt en getest door ons team van specialisten. Wet & Dry producten voldoen aan de hoogste standaard op het gebied van gebruiksgemak, kwaliteit en duurzaamheid en brengen het beste van twee werelden samen. Droog óf vochtig, Wet & Dry heeft de oplossing!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-12-2022 ingetrokken

• Talitha
    Review voor Wet & Dry

Super tevreden over dit product! Heel praktisch en makkelijk in gebruik en alles lekker bij de hand. Een echte aanrader!!

• Charissa
    Review voor Wet & Dry

Heel fijn product. Ontdekte dit product via mijn buurvrouw en ik wil niet anders meer!!

• Misha
    Review voor Wet & Dry

Tòp product! Erg handig in deze tijd.

• Susdairis
    Review voor Wet & Dry

Heel fijn om er mee te werken

• Roxanne
    Review voor Wet & Dry

Super handig en makkelijk in gebruik.

• Priscilla
    Review voor Wet & Dry

Ik heb een aantal keer naar de klantenservice gebeld en ben steeds netjes te woord gestaan. De vrouw aan de telefoon nam goed de tijd om mijn vragen te beantwoorden en de toon waarop zij sprak was erg gezellig en klantvriendelijk.

• Liza
    Review voor Wet & Dry

De service is uitstekend! Ik kreeg snel antwoord en het product is gemakkelijk, vooral met kinderen!! Echt een aanrader

• Darwin
    Review voor Wet & Dry

Superhandig product! echt een aanrader voor een ieder die te maken heeft met het dagelijkse huishouden ik ben er blij mee.

• kevin

Top service !!!

• Naisha
    Review voor Wet & Dry

Super handig, en doet wat het beloofd. En de webwinkel is heerlijk overzichtelijk!

• Nelina
    Review voor Wet & Dry

Het product doet wat 't zegt

• Valesca

Niks mis mee

• Delina
    Review voor Wet & Dry

Goed product, doet wat het zegt!