Wheelz4kids
Bij Wheelz4Kids heeft u keuze uit een groot assortiment Heelys, stuntsteps, steps, elektrische steps, steps voor volwassenen, scooters, rolschaatsen, skeelers, skates, inline skates, schaatsen, skateboards, longboards, penny boards, cruisers, loopfietsen, driewielers, kinderfietsen, buitenspeelgoed, winterspeelgoed, zomerspeelgoed, schoolartikelen, skelters, protectie, skate bescherming, skatehelmen, fietshelmen, sport & vrijetijdsartikelen en speelgoed.
9,0
4.660 klantbeoordelingen
Filter 4663 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4641 met beschrijving

Taal

• Uta Heinen
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Netter Kontakt. 1A Skateboard in Design und Verarbeitung. Schnelle, zuverlässige Lieferung!

• Nadine Tillmann
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

produkt genau wie beschrieben und als bild dargestellt

• Hoe beoordeel je Wheelz4kids?

• wendy hedegaard
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Geweldige service duidelijke website binnen een week was ik op mijn skates wheelz4kids ik geef jullie een 10+

• Renate Spangenberg

Super abwicklung, sehr schneller Versand

• Janne Poels
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Mooie spullen, kwalitatief goed en snelle bezorging en afhandeling zoals je dat graag wil. Mijn dochter is al aan het kijken naar een stuntstep of skeelers via wheelz4kids dus een aanrader.

Antwoord van Wheelz4kids

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback, veel plezier met uw aankoop en heel graag weer tot ziens bij Wheelz4kids

• Christa Wildeboer

Duidelijke site

• D. Norden

Vlotte en nette levering

• Gijs Wennekers
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Een dagje later dan gepland maar daar konden ze niets aan doen
    Verder mooie step en snelle reactie toen ik een vraag stelde

Antwoord van Wheelz4kids

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback, onze excuses voor de verlate levering, veel plezier met uw aankoop en heel graag weer tot ziens bij Wheelz4kids

• Jos
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Snelle service, goede spullen.
    Dochter skate weer lekker verder

Antwoord van Wheelz4kids

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback, wens uw dochter veel plezier met de skates en heel graag weer tot ziens bij Wheelz4kids

• Jaylen Small
    Geverifieerde klant van Wheelz4kids

Omdat een goeie site is en ik raad het andere mensen ook aan...