Whiteboard Schrift.nl

Whiteboard Schrift.nl

Notitieblokken gemaakt van Whiteboard. Schrijf iets op, veeg het uit en gebruik het opnieuw!
9,1
  • Rob
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Gekocht voor de verjaardag van mijn meissie, werd de hit van de verjaardag. Direct ook maar één voor mezelf besteld. Ontvangen met een persoonlijk handgeschreven bericht. Werd ik blij van!
    Of het op de lange termijn gaat werken moet nog blijken, maar daar lijkt het wel op. Ben voor nu zeer content.

• Esther van Anrooij
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Tijdens een college zag ik deze door een medestudent gebruikt worden. Meteen raakte ik geïnteresseerd in het concept en heb er een besteld. Het blok was super snel binnen en ik ben er erg tevreden over! Ik gebruik het veel tijdens colleges als ik antwoorden nog niet zeker weet of bijvoorbeeld met een balans nog moet gaan schuiven. Het potlood dat ik na gebruik kan planten vind ik een super leuk idee en ga ik ook zeker doen! Ik ben helemaal happy met het product en de service!

• Hoe beoordeel je Whiteboard Schrift.nl?

• Angelique
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Na een aantal vragen, duidelijke antwoorden. Producten perfect, zeer tevreden, ook geen onnodig verpakking materiaal. Fijn!

• Marc van Heyningen
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Hele mooie en duurzame producten! Top service!

Ik heb onder andere printerpapier en wat schrijfboeken besteld.
    Het papier is duurzaam en heeft door de gerecyclede vezels een natuurlijke tint, wat ik juist erg mooi vindt.

Ook werd ik heel erg geholpen bij het zoeken naar ook dikkere duurzamere papiersoorten voor het printen van folders etc. Er werd met me meegedacht en gezocht naar mogelijk geschikte producten.

• www.tenbirds.nl
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

De whiteboard boekjes zijn super fijn. Het wordt geen knoeiboel met schrijven en met een doekje en water haal je je notities er gemakkelijk af. Ik had twee blanco boekjes besteld en ontving twee boekjes met de helft blanco vellen en de andere helft gelinieerd, maar dat komt eigenlijk wel goed van pas!

• Margreet Jansen
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Super goede service en producten van hoge kwaliteit!

• TACT
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Wat wij waardeerden waren vooral de persoonlijke service tot de late avonduren en de snelle levering die nodig was om onze deadline te halen. Dank voor het meewerken en meedenken. De stansmachine voldoet aan onze milieubewuste, hippe/vernieuwende en gebruikersvriendelijke eisen. Dank dus!

• Sander
    Review voor Whiteboard Schrift.nl

Ik heb hier een tijd geleden een bestelling geplaatst. Unieke producten met een mooi verhaal erachter. Bestelling zag er leuk uit en ik gebruik de notebook nog steeds!