WiR-duurzaam

WiR-duurzaam

WiR-duurzaam is jouw partner bij het realiseren van laadoplossingen voor elektrische auto’s. Van een enkel laadstation voor thuis tot grote laadpleinen bij bedrijfs- en kantoorlocaties. Van advies tot oplevering van de installatie, bij WiR-duurzaam helpen we iedereen opgeladen op weg!⚡️
9,9

• René
    Review voor WiR-duurzaam

Ruim een jaar geleden is er door WIR een laadbox geïnstalleerd en gaf nu wat problemen. Gebeld met WIR en werd snel en professioneel geholpen.
    Na wat metingen werd de laadbox vervangen voor een nieuwe en hoop daar nog jaren zorgeloos plezier van te hebben.

Antwoord van WiR-duurzaam

Ook na de installatie staan we je graag tot dienst, René!

• Manfred Buijs
    Review voor WiR-duurzaam

Keurig volgens afspraak bij ons de laadpaal gemonteerd.
    Zeer tevreden over het eindresultaat en goede uitleg gehad over de app. Ook in combi met de zonnepanelen. Monteur werkte zeer netjes ondanks hij in het kruipruimte moest. Echt een aanrader.

Super om te horen, Manfred! Veel oplaadplezier gewenst!😉

• Hoe beoordeel je WiR-duurzaam?

• Paul Uiterdijk
    Review voor WiR-duurzaam

Zeer professioneel advies en montage van mijn laadpaal Volt Time.
    Geen praatjes maar gewoon keurig werk. Netjes gemonteerd snel, en alle rommel opgeruimd. Daarnaast prima tips hoe om te gaan met de app van Volt Time. Echt een aanrader voor wie een laadpaal wil aanschoven en laten monteren. Top.

Antwoord van WiR-duurzaam

Heel graag gedaan Paul! Veel oplaadplezier!

• Ronald Timmerman
    Review voor WiR-duurzaam

Installatie laadpaal en benodigde aanpassing meterkast snel, soepel en kundig verlopen. Keurig volgens de gemaakte afspraken. Waarvoor dank

Antwoord van WiR-duurzaam

Hartelijk dank voor je review, Ronald! Veel oplaadplezier gewenst!

• Els Louwers
    Review voor WiR-duurzaam

Goede service bij het installeren én goede afhandeling bij vragen of problemen.

Antwoord van WiR-duurzaam

Dank je wel voor je review Els! Heel veel oplaadplezier!

• Remco
    Review voor WiR-duurzaam

Top service! WiR denkt goed mee om de juiste oplossing te vinden en is uitstekend in de uitvoering. Prettige communicatie van vakmensen. Aanrader!

Antwoord van WiR-duurzaam

Bedankt voor je review Remco! Heel veel oplaadplezier gewenst!

• Frank
    Review voor WiR-duurzaam

Goede adviezen, snelle reactie op vragen en ook belangrijk; aardige medewerkers

Antwoord van WiR-duurzaam

Hartelijk dank voor je review Frank!

• Jan
    Review voor WiR-duurzaam

Offerte en prijs waren uitstekend. Eerst schouw gehad. Klus was lastig, maar meer dan prima uitgevoerd! 's Avonds al werkte de laadpaal. Heel erg tevreden en ik kan ze zeker van harte aanbevelen.

Antwoord van WiR-duurzaam

Hartelijk dank voor je mooie review, Jan! Het had wat voeten in aarde, maar het resultaat mag er zijn! Veel plezier van je nieuw laadstation! 🚗⚡

• RJ Jofhuis
    Review voor WiR-duurzaam

Geweldige service, reageren adequaat, opdracht wordt in overleg helder voorbereid, uitvoering is professioneel, goede nazorg.

Antwoord van WiR-duurzaam

Altijd fijn om te horen dat onze inspanningen op prijs worden gesteld!

• Pieter
    Review voor WiR-duurzaam

De mannen werken technisch kundig en netjes, erg blij met het resultaat

Super om te horen, Pieter! Veel oplaadplezier gewenst!😉

• Sonja van Bussum
    Review voor WiR-duurzaam

Klantvriendelijk, goeie communicatie, flexibel en doen wat ze beloven.

Bedankt voor je review, Sonja! 😃

• J. Baars
    Review voor WiR-duurzaam

Echt super goed geholpen. Ze waren heel goed bereikbaar en reageren snel op mails.
    Er is ook heel goed meegedacht hoe ze me het beste konden helpen en waren ze heel flexibel en razend snel beschikbaar om het werk uit te voeren.

De monteurs waren heel vriendelijk, kundig en stonden open voor vragen.

Al met al echt een aanrader als je een laadpaal snel, maar ook goed en kundig geïnstalleerd wilt hebben. Met aandacht voor je eigen wensen.

Antwoord van WiR-duurzaam

Heel graag gedaan! Bedankt voor je review en natuurlijk veel oplaadplezier gewenst!

• Peter
    Review voor WiR-duurzaam

In maart 2023 heeft WiR-duurzaam namens Laadpaal Direct de laadpaal geïnstalleerd. Marcel de monteur ging voortvarend aan de slag en al snel bleek de door de aannemer aangebrachte loze leiding niet bruikbaar te zijn (te veel haakse bochten). De oplossing was echter snel bedacht en het probleem was binnen no-time opgelost. Na een paar uur was de laadpaal geïnstalleerd, de bestrating zat er weer prima in en de rommel was opgeruimd. Het instellen en uitleggen van de laadpaal was duidelijk en de final test toonde aan dat de laadpaal werkt. Marcel is een vriendelijke monteur met ervaring en genoeg deskundigheid om laadpaal installatie naar volle tevredenheid uit te voeren. Na installatie werden we nog gebeld door WiR om te vragen of de installatie goed is verlopen. Uitstekende keuze en service!

Antwoord van WiR-duurzaam

Hartelijke dank voor je review Peter! Veel plezier van jullie nieuw laadstation!

• Marco uit Purmerend
    Review voor WiR-duurzaam

De Easee home lader is zeer netjes gemonteerd door de medewerkers van WIR.
    Prima meedenken van de medewerkers zowel van de binnendienst en de buitendienst. Zeer tevreden.

Antwoord van WiR-duurzaam

Dank voor je review, Marco! We waren je graag van dienst!😉

• Peter
    Review voor WiR-duurzaam

Bij onze offerteaanvraag werd er al goed geluisterd en meegedacht over de voor ons beste laadpaal-oplossing. Na opdracht werd de montage netjes ingepland en een vriendelijke monteur heeft de Easee en equalizer netjes gemonteerd en uitleg gegeven over de app. Na levering heeft een medewerker van WiR ons ook nog gebeld met de vraag of alles naar wens was opgeleverd. Top!

Antwoord van WiR-duurzaam

Blij jullie van dienst te kunnen zijn geweest, Peter! Meedenken met de klant is wat ons betreft de basis: met de klantwens scherp kunnen we op de juiste manier maatwerk leveren. 😉

Heel veel plezier van je nieuwe laadstation!

• Jos Groskamp
    Review voor WiR-duurzaam

Toch maar een elektrische auto gekocht voor de stadsritten. Nu nog een laadpaal! Internet afgestruind en daarna het overzicht helemaal kwijt. Aanbieders zien zelfs kans om op de eigen site hetzelfde product voor verschillende prijzen aan te bieden. Veel cowboys. Toch 3 aanbieders offerte aangevraagd. Resultaat aanbiedingen tussen 2400 en 1350 voor nagenoeg dezelfde laders. Via mond op mond reclame terecht gekomen bij WIR-duurzaam in Haarlem. Kreeg perfecte overzichtelijke aanbieding met precies wat ik wilde. Was ook nog de goedkoopste. Is goedkoop duurkoop? Toch besloten om voor hen te kiezen. Was een goede keuze. Leuke monteurs die netjes werkten en de boel ook weer netjes achterlieten. Wel een licht weigerende constante Wifi verbinding, waar ik niet helemaal gelukkig mee was, maar na contact gehad te hebben met Sjoerd van WIR, werd ook dat probleem snel opgelost en nu werkt het systeem perfect. Sjoerd vertelde alleen maar voor 5 sterren te gaan en dat is ‘m gelukt. Ik ben zeer tevreden en kan WIR duurzaam iedereen aanbevelen.

Antwoord van WiR-duurzaam

Super bedankt voor deze review Jos! Door de situatie per klant te beoordelen kunnen we een prijs op maat opstellen. We laten iemand niet betalen voor zaken die niet nodig zijn! 😇

• Eefje
    Review voor WiR-duurzaam

Goede service aan de voorkant; wordt met je mee gedacht en makkelijk samen een afspraak in kunnen plannen. Vriendelijke monteurs die negjes werk hebben geleverd. Nagebeld of alles naar wens was opgeleverd. Top!

Heel graag gedaan Eefje! 😉

• Stijn

Erg fijne service:
    -vriendelijk
    -Vooraf voldoende informatie ter voorbereiding
    -Vriendelijke installateurs die met je meedenken en alles netjes achterlaten

Antwoord van WiR-duurzaam

Dank voor deze review Stijn! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

• Tai
    Review voor WiR-duurzaam

Erg fijne service. Alles netjes doorlopen en achtetgelaten door de monteur. Het ziet er top uit!

Super om te horen Tai! Veel oplaadplezier gewenst!😉

• Pascal
    Review voor WiR-duurzaam

Erg fijn bedrijf! De afspraak om de Easee laadpaal te komen installeren was gemakkelijk en verrassend kort dag gemaakt. Deze is vervolgens snel en vakkundig gemonteerd door twee uiterst vriendelijke monteurs, die weinig tekst en uitleg nodig hadden om mijn wensen te realiseren. Van de keurig nette afwerking in de meterkast, tot de "design" kabelgoot, het plaatje klopt helemaal. Ik ben dan ook uitermate tevreden met het eindresultaat!

Antwoord van WiR-duurzaam

Bedankt voor je review Pascal! We doen erg ons best voor een kwalitatieve oplevering en een tevreden klant! Fijn om te horen dat dat gelukt is!😉