WiR
WiR-duurzaam is gespecialiseerd in laadoplossingen voor elektrische auto’s. We helpen je graag bij het vinden van jouw laadoplossing!
9,9

• Ronald van Woensel
    Review voor WiR

Zeer vriendelijke monteur, was een flinke tijd bezig maar hij was ook maar alleen, terwijl dit een 2 persoons klus is. Ik moest daarom helpen met doorvoeren van de kabel in de stromende regen. De reden dat ik dit uitbesteed had was juist omdat ik er te druk voor was, dus dat is het enige minpunt.

• Guido Welter
    Review voor WiR

Snelle en persoonlijke reactie na de aanvraag. Sjoerd belde met een aantal vragen om een juiste aanbieding te kunnen maken. Na akkoord en orderbevestiging werd ik keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Op de dag van installatie werd ik gebeld dat de klus voor mij uitliep en de monteurs later zouden komen. Alle lof voor de monteurs keurig werk geleverd. Ze waren pas laat. Maar ondanks dat namen zij de tijd om net werk af te leveren. Ambassadeurs voor het bedrijf. Ik kan WIR Duurzaam aan iedereen aanbevelen.

• Hoe beoordeel je WiR?

• Simon Holleman
    Review voor WiR

Met offertes van 4 laadpalen in de hand is door het doortastende optreden van Sjoerd de keuze gevallen op WiR en de Easee Home lader.
    Door zelf het graafwerk en herbestrating te doen kon WiR met een scherpe aanbieding de order noteren, die door Rens en Mike op een gezellige en vakkundige manier is uitgevoerd.
    Waar vind je nog zulke gemotiveerde mensen..
    WiR is de vijf sterren meer dan waard!

Antwoord van WiR

Het was een mooie samenwerking, Simon! Jouw graaf- en straatvaardigheden zijn toch ook zeker vijf sterren waard!⭐⭐⭐⭐⭐

• Maarten
    Review voor WiR

Prima voorlichting. Afspraak is afspraak en nazorg ook goed op orde. En geleverde laadpaal voldoet prima.

Bedankt voor je review Maarten! Nazorg vinden we erg belangrijk! 😃

• Ineke de Busser
    Review voor WiR

Echt prima bedrijf. Héél vriendelijk personeel, zeer prettig in de communicatie en prima werk afgeleverd in een korte periode! Zeer aan te bevelen. Staan open voor vragen en blijven vriendelijk.

Antwoord van WiR

Dat horen we graag Ineke! Natuurlijk staan we altijd voor je klaar mocht je in de toekomst nog vragen hebben. En natuurlijk heel veel plezier van je nieuwe laadstation gewenst!

• Kick Al
    Review voor WiR

Goede voorlichting, goed te bereiken, heel prettige en beleefde monteur die de werkzaamheden en de plaatsing naar onze wens heeft uitgevoerd.

Antwoord van WiR

Bedankt voor je review, Kick! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! 😃

• Sander Wassenaar
    Review voor WiR

Uitstekende service en goede uitleg van de mogelijkheden. De laadpaal was binnen 1,5 uur geplaatst en aansluiting naar meterkast was aangelegd. Uitstekend werk en zou deze partij zeker aanraden! Veel succes verder

Antwoord van WiR

Bedankt voor deze topreview, Sander! Heel graag gedaan en veel plezier van je nieuwe laadstation!

• R. van Steensel
    Review voor WiR

Het gehele traject verloopt gewoon weg zo gemakkelijk met deze mannen. Installatie is zeer vakkundig gedaan met de door mijn zeer gewaardeerde afwerking van een kabelgoot in kleur van de Easee home box maakt het helemaal af! Gewoon weg 👌

Antwoord van WiR

Ook wij worden blij van een soepel traject en een mooie oplevering: daarom doen we niet anders! 😎

• Mel Tichelaar
    Review voor WiR

Vakkundige installatie. Duidelijke informatie over installatie tijdens gehele proces. En eerst informeren of alles goed is gegaan voordat de factuur wordt verstuurd. Qua klantbenadering kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen aan WIR-duurzaam.

Antwoord van WiR

Bedankt voor je review Mel! Namens het hele team wensen we je veel plezier van je nieuwe laadstation! 😃

• Robert
    Review voor WiR

Wat een fijne samenwerking met de mannen van WIR.
    De offerte op tijd en snel ontvangen, de afspraken nakomend en in no-time twee werkende laadstations. Ook de graaf- en de nodige herstelwerkzaamheden zijn keurig en netjes uitgevoerd. Samenvattend: prima werk geleverd.

Antwoord van WiR

Bedankt voor je review en het vertrouwen voor de opdracht, Robert! Als het aan ons ligt was dit zeker niet onze laatste samenwerking! 😉

• Arnout en Marion
    Review voor WiR

We hebben vooraf goed advies gekregen.
    De installatie is netjes uitgevoerd door vriendelijke meedenkende monteurs.
    We zijn blij met de keuze van de plek waar onze prachtige Easee is gemonteerd.

Antwoord van WiR

Het resultaat mag er dan ook zeker zijn! We wensen jullie heel veel plezier van het laadstation! 😊

• Marjolein
    Review voor WiR

Meteen al heel leuk contact via mail en what's app, waar vragen snel en duidelijk werden beantwoord. Dus nadat alles duidelijk was, meteen een Easee laadstation besteld en al heel snel kwamen ze hem plaatsten. Leuke jongens die langskwamen en was allemaal snel en goed klaar !

Bedankt voor je leuke review Marjolein! 😃

• M. Jitta
    Review voor WiR

WiR gevonden via internet en ontzettend prettig geholpen door Bob Vendel. Bob is goed bereikbaar en belt snel terug als hij niet op kan nemen. Bob heeft het e.e.a. voor mij uitgezocht, toen ik op een gegeven moment niet meer verder kwam bij het uitzoeken van een abonnement op de laadpaal. Installatie kon snel ingepland worden en de mannen die de paal geïnstalleerd hebben waren vriendelijk en kundig. Jullie hebben er een ambassadeur bij hoor! Tip voor de volgende keer; even overleggen met de nieuwe eigenaar op welke hoogte het laadpunt op de muur bevestigd moet worden. Wat mij betreft zit deze nu te hoog.

Antwoord van WiR

Super bedankt voor de mooie review! Tips zijn altijd welkom dus deze nemen we zeker mee! 😉

• Adriaan Nagtegaal
    Review voor WiR

Gevonden via het net, maar vanaf het eerste contact een degelijke en heldere indruk. De communicatie over het toe te passen station, het plaatsen en onderhandelen alles boven verwachting. Na het vakkundig installeren op de afgesproken dag/tijd ben ik een tevreden klant. Zelfs nog een nazorg van kantoor of alles goed maar behoren functioneert. Top!
    Hier word ik blij van! Ik zal jullie waar mogelijk aanbevelen.

Antwoord van WiR

Bedankt voor de mooie review Adriaan! Fijn dat alles zo goed is bevallen!

• Freek Endtz
    Review voor WiR

Een prima ervaring. Geen gezeur garantie. Na 3 maanden deed mijn laadstation het plotseling niet meer. Direct binnen 24 opgelost en werkt het weer perfect. En dat allemaal met een glimlach.

Antwoord van WiR

Service en nazorg vinden we erg belangrijk! Daarom staan we ook na de installatie altijd voor onze klanten klaar! 😉

• P. Karelse
    Review voor WiR

Prima service. Precies zoals ik wilde.
    Goed meedenken en prima nazorg.
    Ik ben helemaal tevreden.

Antwoord van WiR

Fijn om te horen! Veel oplaadplezier gewenst!

• Paul Rook
    Review voor WiR

Wat een prachtig laadstation is de Easee Home! En een heel groot compliment voor Bob Vendel van WIR-Duurzaam op welke wijze hij mij heeft geadviseerd. Ook de montage is door WIR-Duurzaam heel mooi uitgevoerd. Een groot compliment voor de beide monteurs. Zeer vakkundig, meedenkend en bovendien heel aardig! Voor alle twijfelaars heb ik een tip: koop bij WIR-Duurzaam!

Antwoord van WiR

Dank voor je review Paul! We waren je graag van dienst!😉

• Vincent
    Review voor WiR

Absoluut 5 sterren waardering voor deze organisatie. Mijn EV werd 2 maanden eerder geleverd dan verwacht. Binnen een week geregeld dat Wir de eassee kon plaatsen die nog leuker en mooie is dan verwacht. Allerhande onverwachte dingetjes werden adequaat en correct opgelost. Echt super(laad)bazen. Snel, sympathiek en goed, wat vind je die combi nog!

Dank voor je review Vincent! 😃

• JoopK
    Review voor WiR

Steeds maar wachten op de EV. Daarna een enthousiaste buurman bij wie vlot een Easee werd geplaatst. Heb me over de streep laten trekken en binnen twee weken staat er een Easee in de tuin. Werkelijk een prettig en deskundig team, het slimste laadstation van dit moment en voor een concurrerende prijs. Nu die auto nog!

Leuk om te horen Joop! Geef jij het weer door aan de volgende buurman? 😉

• Denis Slieker
    Review voor WiR

Uitstekende communicatie vooraf en net zo plezierig tijdens de installatie. Een aanrader!

Dank je wel Denis! 😊