WieldoppenGigant

WieldoppenGigant

Wieldoppengigant.nl; ruimste keuze WIELDOPPEN op het net met beste kwaliteit, mooiste designs en diverse kleuren van 12 t/m 18". Scherpe prijzen, grote voorraad en razendsnelle levering in Nederland en België.
9,3
Filter 1651 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1650 met beschrijving

• Jef
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Eenmaal artikel terug in voorraad was bestelling snel geleverd. Netjes verpakt.

• Caravan
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Snel besteld, snel geleverd, netjes verpakt, goede bijgevoegde uitleg. Pasvorm prima en maken de caravan een stuk “stoerder” qua look.

• Hoe beoordeel je WieldoppenGigant?

• Ik86
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Gekozen doppen niet aanwezig...kreeg alternatief...was prima..dag erna geleverd enige nadeel...de kleur stickers zelf op de doppen plakken

Antwoord van WieldoppenGigant

Hartelijk dank voor uw review en ondanks dat u de "spaken" zelf moest plakken toch nog 5 sterren.
    Betreft het zelf plakken: Dit vermelden wij in de tekst bij de desbetreffende wieldoppen:
    - (*vel stickers die u zelf moet plakken).
    Geproduceerd van recyclebaar, slagvast kunststof en meerdere lagen zwarte coating en een set pink stickers voor de spaken (wij raden aan om de ondergrond goed te ontvetten met bijvoorbeeld alcohol of acrysol voordat u gaat plakken).

• N van der Wiele
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Snelle levering en keurig verpakt

• theo Egelmeers

Alles super prijs levering

• A
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Duidelijke omschrijving van het product. Er werd als tip aangegeven dat er voor bepaalde typen auto's andere moeren nodig zijn. Dat was inderdaad het geval. Moeren meebesteld en alles past perfect.

• Copal duurzame energietechniek
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Het was snel en ook goed.

• Marco
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Bandenstiften gekocht. Werken prima. Het staat er niet bij, maar met 1 stift doe je ongeveer 28 letters / tekens. In mijn geval genoeg voor 4 banden. Tip : wacht tot de zon schijnt en de banden en je stift lekker warm is. Pak een biertje erbij en ga heeeeeel langzaam over de letters heen, dat gaat je de tweede ronde heel veel werk en frustratie schelen. Dus: zorg voor warme banden en warme inkt en werk langzaam. Succes :-)

Antwoord van WieldoppenGigant

Dank voor je 5 sterren Marco en de instructies.
    Het klopt dat de verf in de stift meer gaat vloeien als het warm is, des te warmer des te dunner maar dan loopt het er ook sneller uit.
    Betreft biertje erbij en werk langzaam: Tegenwoordig moet alles snel-snel en tja, dan kan het fout gaan en is het de schuld van het product of de leverancier ;-)

• Rob van den Berge

1 wieldop was beschadigd

Dank voor uw review en 3 sterren
    Zo te zien heeft u zowel de info bij de wieldoppen die u besteld heeft niet gelezen (Constateert u een beschadiging na ontvangst dan binnen 12 uur aan ons melden met foto's per mail of WhatsApp.)
    Dit herhalen we ook nog eens in de tracking mail en staat ook op het A4-tje die we bijsluiten.

Nogmaals lieve mensen die dit lezen: De uitgebreide wieldoppen-montagehandleiding die wij gemaakt hebben doen we er niet voor de lol bij. We weten het, het is veel tekst, maar het is helaas niet korter te beschrijven.

• Wim soeters
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Ondanks dat het afleveradres 10 km verwijderd is van de webwinkel, duurde de levering toch 3 dagen

Goedendag,
    Dank voor uw 4 sterren en uw review.
    Betreft de levertijd: U heeft de wieldoppen vrijdagavond 14/6 besteld om 19.29 uur. Wij hebben de wieldoppen maandag 17/6 aan u gezonden en zijn dinsdag 18/6 om 16.30 bij u afgeleverd.
    Maar wij zijn afhankelijk van een vervoerder en In het weekend haalt PostNL geen pakketten bij ons af en daarom kunnen wij deze eerst op maandag verzenden.
    GoodGo / WieldoppenGigant.nl

• T de Natris
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Ze passen en zien er goed uit.

• H.A. Coppens
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Snelle service en wieldoppen passen prima en zien er goed uit.

• Eric
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Groot assortiment ,betaalbaar en goede service

• Marianne Beverdam

Mooie wieldoppen, snelle verzending

• Wim
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Prima materiaal geleverd (wieldoppen) met een zeer duidelijke instructie. Snelle levering van de bestelling gerealiseerd. Eerste keer dat ik bestel bij deze onderneming. Is aan te bevelen. Ben zeer tevreden.

• GB
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Ik had maar 1 wieldop nodig en dit is heel snel opgepakt en geregeld, top!!!

• Martine van Wageningen
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Goede prijs, goed product, goede uitleg.

• piet de nooy
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

heel goede service met de afhandeling van mijn verkeerd opgegeven maat en het omruilen van de wieldoppen.

• M. Blom
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

snelle service en prima product

• Vink
    Geverifieerde klant van WieldoppenGigant

Helaas bleken de bestelde doppen toch niet op voorraad. Hebben mij een andere set aangeboden (die duurder was) met het voorstel de meerkosten te delen. Dus, goede service !!!