Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Bij ons ben je op het juiste adres als het gaat om kinder accuauto’s en kinderfietsen, ook vind je bij ons de benodigde accessoires. Door ons brede assortiment hebben wij voor ieder wat wils. Je profiteert bij ons o.a. van een snelle levertijd, alleen de beste kwaliteit en een uitstekende service / nazorg. Daarin proberen wij ons dan ook te onderscheiden.
9,2
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Noah Maphar
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Goede service. Via de mail contact gehad met de klantenservice ivm wat vragen over een step. Hierover goed geïnformeerd. Snelle levering ook.

• raoul bakker
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

prima kwaliteit, snelle levering.

• Hoe beoordeel je Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen?

• Marco Hoogendoorn

Super geregeld

• J Grothues
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Contact opnemen met de klant,zit nog op een pakketje te wachten

• Bart Van Dyck
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Wagen kapot na 2 weken en 3 keer te hebben gebruikt. Moet op eigen kosten gaan terugsturen en dan zullen ze het bekijken. Wat een service...

Antwoord van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Daarnaast hebben wij nooit een reactie mogen ontvangen op onze mail.

• Samir Jamai
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Snel geleverd snelle email reactie klacht netjes opgelost.

• annette schoppers

Snelle levering, duidelijke website , wij zijn zeer tevreden !,

• Daphne Blommers
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Super snelle service. Super goede service. Zijn nog maar weinig bedrijven met zo’n goede service

• Furkan Bircan
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Lader was kapot direct een nieuwe opgestuurd gekregen 👍🏼

• Rachida El jabali

• Nordine Nairi

Goede

• Léon Zwerver
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Snelle levering, meedenkende medewerkers, goed bedrijf

• dinmar

dienstverlening

• Peter Radocz
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

great service,good quality of ordered ecar

• Jace Brinkgreve

Snel bereikbaar en eerlijk

• Gerrit V dijk
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Prijs is goed correct geleverd en snel

• Rob Moes
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

Prima site en snelle levering, naar advies over de installatie van de elektrische auto voor onze kleinzoon. Snelle reactie met antwoorden waar we echt wat aan hadden. Prima, een uitzinnige blije kleinzoon.

• Henriette Scholten
    Geverifieerde klant van Wielerie.nl | Specialist in kinderspeelgoed op wielen

levering duurde even maar nadat we gebeld hadden ging het prima,