Wierook & Mirre

Wierook & Mirre

Wierook & Mirre is de online winkel voor essentiële olie! Met een zeer compleet aanbod oliën en accessoires biedt de webwinkel alles wat je nodig hebt op het gebied van essentiële olie. De oliën zijn puur, natuurlijk, zuiver en getest onder de meest strikte norm. Elke olie heeft zijn eigen krachtige werking, elke olie zijn eigen heerlijke geur! Naast zuivere enkelvoudige oliën hebben we ook effectieve “blended” oliën die zich speciaal richten op bijvoorbeeld het versterken van de je weerstand, vrijmaken van de luchtwegen of het verminderen van je eetlust. Naast oliën vind je in de webwinkel belangrijke boeken en accessoires die gericht zijn op het gebruik van essentiële oliën.
Filter 459 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 458 met beschrijving

• Vera Sopacua

Snelle levering !

• Emelie Smeets

Netjes

• Hoe beoordeel je Wierook & Mirre?

• Georgeta Otu
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

I received way more than the help expected. I had an urgent need and I got helped with the delivery on a late Friday afternoon, so my products were received the next day.
    Great communication on email, great collaboration all in all. One very happy customer here.

Antwoord van Wierook & Mirre

I am so happy to hear that we were able to be of good service. Our pleasure. Hopefully we will see you again in our webshop. You're more than welcome!

• Sander Dilweg

• Jeannette Terstegge
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Leuke respons ,fijne afhandeling, extra service als er iets fout gaat!
    Boven verwachting fijn!

Antwoord van Wierook & Mirre

Dank je wel voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, ook wanneer we soms een foutje maken. Dat maken we graag op een goede manier goed.

• Monique De Vos
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

bestelling verliep heel vlot en de levering was stipt

• CT

Goed!

• Vivian Dabrowski
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Geweldige service, enorm klantgericht en vriendelijk!

Antwoord van Wierook & Mirre

Wat fijn om te horen! Dank je wel voor de mooie review!

• Ans Peters

• Ria van Veen
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Snelle mailing en bezorging. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bestellen doe ik zeker weer, de volgende keer.

Antwoord van Wierook & Mirre

Fijn dat alles goed is verlopen, daar zijn ook wij heel blij mee! Graag tot de volgende keer!