Wierook & Mirre

Wierook & Mirre is de online winkel voor essentiële olie! Met een zeer compleet aanbod oliën en accessoires biedt de webwinkel alles wat je nodig hebt op het gebied van essentiële olie. De oliën zijn puur, natuurlijk, zuiver en getest onder de meest strikte norm. Elke olie heeft zijn eigen krachtige werking, elke olie zijn eigen heerlijke geur! Naast zuivere enkelvoudige oliën hebben we ook effectieve “blended” oliën die zich speciaal richten op bijvoorbeeld het versterken van de je weerstand, vrijmaken van de luchtwegen of het verminderen van je eetlust. Naast oliën vind je in de webwinkel belangrijke boeken en accessoires die gericht zijn op het gebruik van essentiële oliën.

• Sandra Keijner

Goede service, snelle levering

• Claudia Stubbs

Snelle levering. Goede service

• Hoe beoordeel je Wierook & Mirre?

• José Schreuders

Goede levering en kwaliteit

• Jaimy de Groot
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Heel behulpzaam. Super snel antwoord op mijn vragen en hele snelle levering! Binnen 23 uur in huis in deze tijden. Exta snel genieten van mijn diffuser!

• andy van der Pauw
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Zeer vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar en snelle reactie.

• Edith Fraaij-Ma-Ajong

• Prisca Bruinewoud
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Mooie dingen en goede prijs

• Ilse Broest
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

Product kwam super snel en goed bij mij aan.

Antwoord van Wierook & Mirre

Beste Ilse,
    Hartelijk dank voor je review! We zijn blij dat je jouw bestelling goed en snel hebt ontvangen. We houden van excellentie, dus mocht je tips hebben om om onze service te verbeteren naar een 4 of 5 sterren beoordeling, dan horen we het graag!

• Cathrien van der Sluijs

• Dorine Wind
    Geverifieerde klant van Wierook & Mirre

duidelijke website, kon de producten makkelijk vinden. Goed geprijsd en snel verzonden