Wierookkopen.nl

Wierookkopen.nl

Wierookkopen.nl is jouw online wierookshop! Bij ons vind je een breed assortiment wierookstokjes en wierook kegels van topmerken zoals Satya, Golden Nag, Goloka, HEM en Morning Star. Naast deze wierookmerken met hun boeiende & fascinerende geuren, hebben wij ook backflow wierook en diverse wierookhouders. Wij brengen geur in je leven!
wierook kopen wierookhouder kopen wierookstokjes kopen
9,7
Filter 485 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 260 met beschrijving

• Herman Klerks

Snelle levering. Geniet ervan

• mandy
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Snel en precies wat ik wilde hebben!

• Hoe beoordeel je Wierookkopen.nl?

• Jan Mulders
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Mooie prijs en goede kwaliteit

• persiphone
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Goede service ,snel antwoord op vragen en goed verpakt,lekkere wierook doet wat het moet doen

• Johanna Hogendorp
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Kleine stokjes en weinig geur. Prijsverhouding kwaliteit duur

Beste Johanna,

Uiteraard is het heel erg vervelend dat je ervaring met de door jou bestelde artikelen tegenvalt. Wel zijn wij van mening dat de afmeting van de wierookstokjes geen verrassing voor je mag zijn. Dit omdat wij bij al onze producten de afmetingen vermelden, zo ook bij dit product.

Tot op heden hebben wij nog nooit klachten gehoord over de geur van deze producten. Deze stokjes worden wereldwijd geroemd om hun subtiele en kwalitatief hoogstaande geur. Dat dit dan voor jou tegenvalt, vinden wij natuurlijk ontzettend jammer. Het ervaren van geur is uiteraard iets heel persoonlijks.

Wierookkopen.nl streeft naar scherpe en eerlijke prijzen. Wij zijn dan ook van mening dat de door jou gekochte wierook door ons tegen hele schappelijk prijzen worden aangeboden. Wij nodigen je dan ook graag uit om een zoekopdracht te doen op dit betreffende product. Je zal dan zien dat wij deze kwaliteitswierook zeer scherp hebben geprijsd en in combinatie met de lage verzendkosten zelden goedkoper worden aangeboden.

• D. Fiser

Stokjes zijn binnen de 10 minuten weg. Bezirging duurde erg lang

Beste D. Fiser,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben dit even nagekeken en zien dat de wierookstokjes een brandduur aangeven van ca. 25 minuten. Natuurlijk is dat een groot verschil met de 10 minuten die jij aangeeft, echter is dit wat de fabrikant ons meedeelt en gaan wij ervan uit dat wat zij doorgeven klopt.

Dit type wierookstokjes verkopen wij zeer regelmatig, maar hebben hier nog niet eerder klachten over gehoord. Het kan natuurlijk wel dat de wierookstokjes worden gebrand in een tochtstroom. Hierdoor is het logisch dat ze dan sneller opbranden. Of dit bij jou het geval is, kunnen wij natuurlijk niet beoordelen.

Voor wat betreft de bezorging;
    In de betreffende week heeft had DHL met een grote storing te maken. Hierdoor zijn een hoop pakketten (veel) te laat bezorgd (hierover hebben wij in eerdere reviews hieronder ook geïnformeerd). Helaas hebben wij geen invloed op de vervoerder.

Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent. Wij hebben slechts invloed op wanneer wij onze bestellingen overdragen aan de vervoerders. Voor zover wij kunnen beoordelen is de bestelling door jou geplaatst op 1 april 2024 en hebben wij het pakket verzonden op 2 april 2024.

Klantenservice Wierookkopen.nl

• Mark Woud
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Snelle levering, keurige wijze van bestellen en afwikkelen

• Sandra Elzinga
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Goede tussentijdse update van verzending Snelle bezorging en aardige klantenservice

• Saskia S
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Ik heb vorige week donderdag /vrijdag besteld!Er zijn moeilijkheden bij DHL en Wierrokkopen.nl belde mij op om uitleg te geven over het lang duren bij levering!Het ligt dus niet aan de Webwinkel maar aan het postorderbedrijf !Leuk dat ik even ben gebeld door medewerker !Goede berichten gehoord over deze webwinkel !

Beste Saskia,

Wat fijn dat we jou telefonisch hebben gesproken en je konden uitleggen waarom je pakketje nog niet is geleverd.

Wij begrijpen inmiddels dat DHL een storing ervaart en hierdoor langer doet over de bezorging. Op de site van DHL staat de volgende tekst:

Mogelijk vertraging
    Door een technische storing kan het voorkomen dat je pakket een dag langer onderweg is dan normaal. Houd track en trace in de gaten voor jouw verwachte bezorgmoment. Onze excuses voor het ongemak, bedankt voor je begrip!

Gelukkig hebben we samen kunnen constateren dat je snel van je bestelling kan gaan genieten 😊.
    Wij wensen jou dan ook alvast veel plezier en genot van je bestelde wierook en zien je graag terug op Wierookkopen.nl!

Klantenservice Wierookkopen.nl

• Do
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Prima webshop, veel keuze en betaalbaar. Snelle en nette levering van de bestelling. De wierrookstokjes zijn ook fijn van geur. Niet zo 'zwaar' zoals ik elders gemerkt heb. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Cathy
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

goede service en goede kwaliteit

• Dirk Eigenbrood

Super verzending,klasse

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Vlotte bezorging, geweldig lekkere geuren, echt een aanrader!

• Ron De Kok
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Makkelijke overzichtelijke website met goede producten en mooie prijzen

• Jokhan
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Snel opgeleverd, en compleet.

• Teun Van Riemsdijk
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Mooi en zeer netjes verpakt tevens de keuze tussen de pakketdienst vind ik erg fijn

• renetta

snelle levering.

• Marian
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

Prima webwinkel met mooie produkten. Levering was op tijd.

• WJ Slangewal
    Geverifieerde klant van Wierookkopen.nl

goed aan de prijs snelle verzending

• C.j Drent

snelle levering, heerlijke geurtjes Wierookkegels