WiiGamesInfo.nl

WiiGamesInfo.nl is een
gameshop gespecialiseerd
in gebruikte en nieuwe Wii
spellen en accessoires.
Hier koop je veilig en goedkoop
alles voor de Wii.
9,0
3.029 klantbeoordelingen

• Nadja
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Had meerdere dingen besteld 2 dingen waren stuk. Kreeg gelijk de volgende dag nieuwe toe gestuurd. Super goede service

• Vicky

Zeer tevreden, snelle verzending

• Hoe beoordeel je WiiGamesInfo.nl?

• Angelique Posthuma

Ben niet te vrezen ik heb 3n Wii gekocht maar hij
    Is niet goed hij geeft geen kleur juli hebben een kabel op gestuurd en nog geen kleur dus verkoop kapotte Wii vind ik niet netjes

• Manou de Waele
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Helaas pakket tot op heden nog niet ontvangen. Dit besteld hebbende voor een vrienden weekend. Die inmiddels voorbij is. Ook nog geen geld terug of niks. Ik weet dat het probleem bij dhl ligt toch had de klantenservice wel iets meer kunnen doen.

• Maxime Weijters
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Goede kwaliteit voor goede prijzen

• Bart
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Snelle goedkope levering. Goed verpakt.

• Chris
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Onlangs een tweedehands Wii besteld waarbij een verkeerde stroomkabel werd geleverd! Een mailtje + foto was voldoende, waarna direct kosteloos de juiste kabel is opgestuurd. Ik hoefde geen retour bestelling te maken! Goede service en snel geholpen! Ik ga hier vaker bestellen.

• susanne
    Review voor WiiGamesInfo.nl

leuke prijzen, en de bestelde producten worden snel geleverd

• Corina
    Review voor WiiGamesInfo.nl

mooie prijzen, snelle levering en afhandeling. Ik zeg"DOEN"

• N.
    Review voor WiiGamesInfo.nl

Walgelijke webshop! Op 28 april iets besteld bij ze, maar tot op heden nog niet ontvangen!! Ik heb meerdere keren contact met ze gehad via whatsapp en via email over mijn te ontvangen product. DHL had aangegeven dat het 'bezorgd' zou zijn, maar ik heb toch echt niets ontvangen.... de buren allemaal afgegaan, maar niemand heeft het pakketje ontvangen!!! En deze webshop geeft aan dat zij uit gaan van het woord van DHL! waarschijnlijk ligt mijn pakketje al anderhalve maand ergens zonder dat iemand weet waar het is!! Ze weigeren het opnieuw te versturen of om mijn geld terug te geven!! Als webshop ben je verantwoordelijk voor het versturen van het product en het goed aankomen en afhandelen van het product.....Hier willen ze niets van weten!!! Echt walgelijk! Te bedenken dat ik en geen product heb ontvangen, GEEN GELD TERUG heb ontvangen EN verzendkosten heb betaald voor letterlijk NIKS!!!!! Zelfs 1 ster is teveel!!!! Een grote schande!!!!