Wiikoopjes
Bij Wiikoopjes kunt u terecht voor 2e hands wii spellen, wii consoles en wii accessoires. Al onze producten worden uitvoerig getest en schoongemaakt. U krijgt altijd 2 maanden garantie op al onze producten. Verzending is gratis bij besteding vanaf 50 euro. Achteraf betalen via Afterpay is mogelijk.
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Michiel
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Goede communicatie, erg klantvriendelijke pre sales en prima verdere afhandeling

• B.
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Snelle levering. Spel doet het vooralsnog naar behoren. Dus tot nu toe zijn wij erg tevreden.

• Hoe beoordeel je Wiikoopjes?

• Arnold Huibregtse
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Netjes op tijd geleverd en het spel is al vele uren gespeeld door de kinderen

• v.charpentier
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Had laatst de Mario Party 8 Besteld voor de Wii. Super Spel :D .
    Levering was snel.
    En als het wat langer duurde of ze kregen geen reactie terug VAN de bestelling die wel of niet binnen was gekomen,Reageerde ze om te vragen of het al geariveerd was!.
    Ga hier zeker weer wat bestellen als ze weer wat leuks hebben :D

• Jordien
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Ben blij verrast met de manier van omgaan van de klantenservice. Word netjes op de hoogte gehouden en spel ziet er goed en netjes uit ! Heb wel dagje langer moeten wachten tot het spel binnen was, maar voor deze kwaliteit vind ik dat geen probleem. Mijn complimenten !

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback :)

• Duivenboden

Snelle service..helemaal top

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback en heel veel plezier met de games :)

• Wouter
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

allemaal goed. Levering duurde een dag of 5 a 6, dat vind ik langer dan gemiddeld tegenwoordig

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Soms heeft PostNL een kleine vertraging, dat hebben wij helaas verder niet in de hand. Onze bestellingen worden altijd netjes binnen 1-2 werkdagen verzonden zoals aangegeven staat in onze webshop.

• R.Michiels
    Geverifieerde klant van Wiikoopjes

Goede en snelle service. Zeer tevreden met de bestelde producten.

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback :)