Wiikoopjes
Bij Wiikoopjes kunt u terecht voor 2e hands wii spellen, wii consoles en wii accessoires. Al onze producten worden uitvoerig getest en schoongemaakt. U krijgt altijd 2 maanden garantie op al onze producten. Verzending is gratis bij besteding vanaf 50 euro. Achteraf betalen via Afterpay is mogelijk.
9,4
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Rowi
    Review voor Wiikoopjes

Erg goeie service. Iets later geleverd maar dat zou te maken hebben gehad met de drukte. Alles heel en netjes aangekomen en de cd erbij werkt goed !!

• Micky
    Review voor Wiikoopjes

Geweldig service! Heel klantvriendelijk. Alles werd netjes geleverd en ook nog een gratis spel erbij vanwegen de drukte. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Wiikoopjes?

• Rita
    Review voor Wiikoopjes

Hele goed service! Ik mailde wanneer mijn bestelling verzonden zou worden. Vanwege mijn geduld deden ze er extra spelletjes bij!!
    Pakket net binnen gekregen, was een hele mooie wii met extra spellen! Super tevreden!

• Margo
    Review voor Wiikoopjes

Zeer vriendelijk geholpen. Ik heb totaal geen verstand van spelcomputers en ik zocht er een voor mijn zoon. Per e-mail contact gehad met een uiterst vriendelijke medewerkster die mij heel goed advies heeft gegeven. Ze had alles goed ingepakt en er ook nog iets extra's bijgedaan. Zeker service!

• M kruijs
    Review voor Wiikoopjes

Snelle levering, nette en goedverpakte spullen. Zelfs een gratis spel erbij. Top

• Manfred Schlager
    Review voor Wiikoopjes

prima verzonden alles netjes schoon

• M

Prima service, snel geleverd

• Michael
    Review voor Wiikoopjes

Snelle bezorging, alles netjes opgestuurd, lijkt wel nieuw!!! Top!!!

• Robert Fransdonk

Als ik een spelletje bestel, niet pas na 2 dagen versturen

• Joost
    Review voor Wiikoopjes

Goede service, snelle levering en snelle reactie op vragen

• Tirzah
    Review voor Wiikoopjes

De producten zijn in zeer nette staat aangeleverd en goed verpakt. Hele goede prijzen en service.

• Tony Feestneus
    Review voor Wiikoopjes

Gebruikte spullen gekocht maar waren in NIEUWSTAAT, super netjes ingepakt, super fijn contact!

• Michiel
    Review voor Wiikoopjes

Goede communicatie, erg klantvriendelijke pre sales en prima verdere afhandeling

• B.
    Review voor Wiikoopjes

Snelle levering. Spel doet het vooralsnog naar behoren. Dus tot nu toe zijn wij erg tevreden.

• Arnold Huibregtse
    Review voor Wiikoopjes

Netjes op tijd geleverd en het spel is al vele uren gespeeld door de kinderen

• v.charpentier
    Review voor Wiikoopjes

Had laatst de Mario Party 8 Besteld voor de Wii. Super Spel :D .
    Levering was snel.
    En als het wat langer duurde of ze kregen geen reactie terug VAN de bestelling die wel of niet binnen was gekomen,Reageerde ze om te vragen of het al geariveerd was!.
    Ga hier zeker weer wat bestellen als ze weer wat leuks hebben :D

• Jordien
    Review voor Wiikoopjes

Ben blij verrast met de manier van omgaan van de klantenservice. Word netjes op de hoogte gehouden en spel ziet er goed en netjes uit ! Heb wel dagje langer moeten wachten tot het spel binnen was, maar voor deze kwaliteit vind ik dat geen probleem. Mijn complimenten !

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback :)

• Duivenboden

Snelle service..helemaal top

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback en heel veel plezier met de games :)

• Wouter
    Review voor Wiikoopjes

allemaal goed. Levering duurde een dag of 5 a 6, dat vind ik langer dan gemiddeld tegenwoordig

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Soms heeft PostNL een kleine vertraging, dat hebben wij helaas verder niet in de hand. Onze bestellingen worden altijd netjes binnen 1-2 werkdagen verzonden zoals aangegeven staat in onze webshop.

• R.Michiels
    Review voor Wiikoopjes

Goede en snelle service. Zeer tevreden met de bestelde producten.

Antwoord van Wiikoopjes

Hartelijk dank voor uw feedback :)