Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Wijn en Druif is dé wijnspecialist sinds 2012. Koop je wijn, champagne, bier of delicatessen eenvoudig online. Voor 13:00 besteld, morgen in huis!

Uiteraard ben je ook van harte welkom in onze super gezellige wijnwinkel in Beverwijk

• Claudia
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Voor het eerst hier besteld….en wat een snelle goede service…..ben heel tevreden was echt met 24 uur in huis, mn complimenten,
    Bestel ook op andere sites….maar jullie ga ik zeker aanraden

• Ronen
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Leuke en leerzame wijn proverij gehad , hoog niveau wijnen en hapjes .

• Hoe beoordeel je Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen?

• Jan
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Zaterdagavond 4-2-23 een wijnproeverij mogen beleven en het was een beleving .
    De wijnen met de bijhorende hapjes waren van hoog niveau . Pascal , de sommelier en tevens gastheer en Sharon die het lekkere eten had verzorgd hebben van deze avond een happening gemaakt . We hebben een pracht avond gehad .
    We komen zeker terug .

• Marloes
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Niet alleen de webwinkel is top maar de winkel zelf ook! Super leuke wijnproeverijen en ontzettend gastvrij. Weten precies na uitleg welke wijn je lekker vindt. Top bedrijf en mensen met een goud hart.

• Jeroen
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Snelle en duidelijke communicatie. Goede service

• Melissa
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Wat een TOPservice! Ik zou iedereen wijn & drijf aanbevelen. Ze sparen kosten noch moeite om de klant tevreden te stellen. Een zaak waar kwaliteit, service en klantentevredenheid centraal staat. Houden zo toppers! Liefs, Melissa

• mar
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Een Super vlotte levering van Wijn en druif, de bestelde flesjes waren erg leuk en
    goed stevig ingepakt, helemaal top!!!

• Rien
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

De meest klantvriendelijke wijnwinkel van Beverwijk met de meest deskundige mensen die beter weten wat ik lekker vind dan ikzelf.

• Marjolein Van der Wateren
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Een gezellige winkel met in het midden een heerlijke grote tafel waardoor je je gelijk thuis voelt. Praktisch: rechterhand tot 15 euro, links duurder. Waar heb je zin in? Vol, fruit, droog…. En wat ga je eten? Goede adviezen, altijd goed! En als je bij de wijn nog een worstje, kaasje of een zoetigheid wil; geen probleem: ook dat is hier te vinden! Aanwinst voor de buurt!

• Leo
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Kundige mensen, goede wijnen en mooie delicatessen. Bewegen stad en land voor je en zijn altijd bereid met je mee te denken en te helpen om de beste ervaring verzorgen. Echte toppers!

• Maarten
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Expertise en verassende wijnen. Echt een speciaalzaak! Service en uitleg over de wijnen is uitstekend.

• Ron & Els Fransen
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Kreeg tip van mijn zus heerlijke stroopwafel likeur te koop bij Wijn & Druif. Zijn gaan zoeken op Facebook en direct enthousiast geworden van hetgeen we zagen! De zaterdag erop de winkel bezocht en bij het binnenkomen wordt je meteen blij van de lekkere lucht van de broden en nog blijer van de mooie winkel. Super leuk ingericht en eigenaar Pascal met zijn vrouw zeer deskundig, vriendelijk en gastvrij! Goed geholpen met het uitzoeken van wat lekkere wijnen en natuurlijk het Wijkertorentje - stroopwafel likeur!

Echt een aanrader deze zaak en ga je abonneren op de nieuwsbrief van Wijn & Druif!!

• Jeroen Kerstjens
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Top service en mooie producten! Super snel geschakeld en prachtige pakketjes voor onze collega's en onze leerlingen verzorgd!

• Debby
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Heerlijke producten en een top service

• John du Pau
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Een wijnproeverij thuis houden aan de keukentafel met familie en vrienden, hoe leuk is dat. Pascal en wederhelft hebben een wijnproeverij gehouden met thema " rondje Europa " met diverse wijnen en met bijpassende hapjes ( verzorgd door " wijn & druif " ) De wijnen welke Pascal deze keer heeft meegenomen kwamen uit Portugal, Spanje, Italië en Frankrijk in de kleuren wit & rood.
    Pascal verteld zijn verhaal over wijnen met passie, waarbij gekeken wordt naar kleur / geur / smaak en de tranen van de wijn. Met afgestemde hapjes komt de wijn tot zijn recht. Alles is wordt geregeld van wijnglazen tot kaasjes en heerlijke smaakvolle olijfolie tot aan de vaatwasser en niet te vergeten als afsluiter een likeurtje.

Pascal, het was weer een geslaagde avond.

John du Pau

• Demi
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Een mooie, gezellige winkel met aardig personeel. Bij binnenkomst voel je een fijne sfeer en word je direct geholpen. Het gevoel "De klant is koning" staat hier op nummer 1 als je het mij vraagt!

• Saskia
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Snelle service, heerlijke verhalen over de verschillende wijnen.

• Cora Lust
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Gezellige winkel en intiem, aardige behulpzame mensen.

• Joyce
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Fijne, mooie en gezellige winkel. Het voelt een beetje als een kleine huiskamer qua sfeer en uitstraling. Pascal weet zijn enthousiasme over wijn over te brengen en geeft goed advies. Heerlijke wijn voor ieders portemonnee. Ook de wijnproeverij is een echte aanrader.

• Justin
    Review voor Wijn en Druif - Wijn en Delicatessen

Wijn en druif is een hele mooie gezellige winkel, een hele warme sfeer alsof je thuis bent.
    Top service