Wijzeroverdebasisschool.nl

Wijzeroverdebasisschool.nl

Veel ouders met kinderen op de basisschool lopen er vroeg of laat tegenaan: het gaat even niet zo lekker met rekenen op school. Rekenen is een vak dat voor kinderen een uitdaging kan zijn.
Sinds 2010 geven wij (uitgeverij Sweelinck & De Boer B.V.) de oefenboeken rekenen van 'Aandacht voor Rekenen' uit. Elke dag versturen wij met veel plezier oefenboeken rekenen naar ouders die hun kind graag willen helpen met rekenen.
8,7
Filter 564 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 562 met beschrijving

• B. Korver
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Nou de boeken die wij hebben besteld hebben ons, (mij en daarbij onze zoon) zodanig geholpen dat er uiteindelijk van december met gemiddeld een 4,6 stond voor rekenen naar een 8,7 voor rekenen! Op school kreeg hij niet de juiste begeleiding naar mijn mening en kwam hij vanaf groep 7 met een 5,5 naar groep 8 waar hij zakte en zakte. Ook de test voor de hoge school was dieper dan het diepste niveau en leerweg ondersteuning zou nodig zijn. Dit klopte niet wist ik en ondanks gesprekken en vragen om werk werd er gezegd hij zo veel extra aandacht kreeg ervoor ''lees 10 min. van zijn pauze!!!! even plus en min sommen rammen (groep 6 werk) '' Kortom geen normale tijd meer om te eten en of te relaxen en spelen op het plein. Dus met de kerstvakantie heft in eigen handen genomen en besteld en uiteindelijk dus stijgen en stijgen in niveau. Het was zwaar voor mijn zoon want na de vakantie moest hij natuurlijk al dat ''extra hulp'' op school doen en thuis ook nog met mij aan de slag, toen mocht hij her testen en kwam er gewoonweg net geen mavo uit, maar dus wel meer van het laagste van het laagste en daaronder. Daarna kwam corona en gingen de scholen op online werken over waarbij hij zijn eigen tempo en gang kon gaan en geen extras op school meer had maar wel mij in het bestelde boek verder kon. Ik heb hem alles geleerd op een zo duidelijk mogelijke manier en vanuit daar heeft hij dus zelf testen en toetsen gemaakt welke gewoon ruim voldoende uitkwamen. Hij had uiteindelijk zelfs een 10 voor 1 onderdeel van rekenen! En eindigde dus met een prachtig gemiddelde op zijn rapport hij was zo trots en zo geholpen en snapt nu ook wat hij moet doen!
    Mooie sprong gemaakt dat laatste half jaar met de boeken van hier, nu op naar het voorgezet!

• Jelly de Boer

vlot en informatief

• Hoe beoordeel je Wijzeroverdebasisschool.nl?

• henk frederiks
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

alles zeer duidelijk en helder weergegeven

• Keziban Kaplan
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Mijn zoontje had moeite met rekenen, maar met oefenboekjes van wijzeroverdebasisschool is hij stuk voor uitgegaan. Ben erg blij mee. Dankjewel.

Antwoord van Wijzeroverdebasisschool.nl

Fijn om te horen dat je zoontje vooruit is gegaan!

• Rasim Yilmaz

Eerste keer gekocht ...

• Bruno Groeneveld
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Boek lijkt niet aan te sluiten bij zijn lesstof.

Antwoord van Wijzeroverdebasisschool.nl

De vragen in de oefenboeken zijn afgestemd op de leerdoelen die in die bepaalde periode gelden voor dat leerjaar. Dit zijn ook de leerdoelen die in de Cito-toetsen voor die periode worden getoetst. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat wat er in een klas wordt aangeboden, net wat afwijkt van de algemene leerlijn. Je zou dit kunnen navragen bij de leerkracht.

• P Pot
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Met behulp van de oefenboeken kon ik mijn dochter helpen met haar schoolwerk. Ze lag niet echt achter maar ze haalde niet de resultaten die we dachten die in haar zaten. De juf kan niet aan alle kinderen persoonlijke aandacht geven natuurlijk. Mbv deze boeken begreep ik wat er gevraagd werd en hoe ik haar kon helpen. Met een kwartiertje per dag. Haar huidige rapport is met sprongen vooruit gegaan!

Antwoord van Wijzeroverdebasisschool.nl

Wat goed om te horen dat je haar zo goed hebt kunnen helpen!

• Joslyn van Opstal
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Het helpt zeker. Wel zou ik adviseren een instructiepagina toe te voegen bij de verschillende onderdelen voor het kind.

Antwoord van Wijzeroverdebasisschool.nl

Fijn dat het helpt! En bedankt voor je feedback. Op onze website kun je als ouder veel instructievideo's vinden. Wellicht dat dat je kan helpen om daarmee de instructie aan je kind te geven. Je kunt er ook samen naar kijken, voordat je met een bepaald onderdeel gaat oefenen.

• Atika La Dado
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

goed om de kinderen te laten oefenen

• Marina Matskevitch
    Geverifieerde klant van Wijzeroverdebasisschool.nl

Minder lege bladzijden. Meer oefeningen per bladzijde. Meer verhaalsommen.